اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

 رژ لب مناسب پوست شما چه رنگی است؟

رژ لب مناسب با رنگ پوست

بازار پر است از رژ لب های رنگارنگ و متنوع، اما کدامشان به شما بیشتر می آید و جذابیت شما را بیشتر نشان می دهد؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا معیارهای انتخاب رژ لب را بررسی کنیم. در این مطلب رژ لب مناسب تن پوست خودتان را پیدا می کنید.

ابتدا تن پوست صورت تان را شناسایی کنید

برای یافتن مناسب ترین رنگ رژ لب برای صورتتان اولین گام شناسایی تن پوستتان است. تن پوست صورت شما چیست؟ زرد و گرم یا صورتی و سرد و یا خنثی؟

به طور معمول تن پوست سر با رنگ های سرد رژ لب و تن پوست گرم، با رنگ های گرم تر رژ لب ها هماهنگی بیشتری دارند. تن پوست های خنثی با همه رنگ های رژ لب هماهنگ هستند و با همه رنگ ها جذاب و زیبا دیده می شوند.

صورتتان را با آب و صابون تمیز بشویید. بعد از گذشت یک ربع تا نیم ساعت زیر نور طبیعی تناژ پوستتان را شناسایی کنید. دقت داشته باشید که نورهای مصنوعی رنگ پوست را عوض می کنند.

خرید انواع رژ لب  مایع، رژ لب جامد و رژ لب مدادی با توجه به رنگ پوست شما

در گام بعد یک ورق کاغذ سفید را کنار پوست تان بگیرید و رنگ پوست تان را با آن مقایسه کنید. پوست شما در مقایسه با سفیدی کاغذ، چه رنگی دارد؟ زرد، سبز، قهوه ای، صورتی ...؟ اگر تشخیص تان رنگ های صورتی، رزگلد یا آبی است، پوست شما دارای تناژ سرد است. اگر رنگ پوست تان به خاکستری متمایل است، رنگ پوست تان در دسته رنگ های خنثی قرار دارد. در صورتی که جوش و آکنه در سرتاسر صورت تان پراکنده شده و نمی توانید تناژ آن را به خوبی تشخیص دهید، از فرد دیگری بخواهید کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.

نور آفتاب نیز می تواند برای شناسایی رنگ پوست تان به شما کمک کند. افرادی که زیر نور آفتاب به سرعت برنزه می شوند پوست شان تناژ گرم دارد. افرادی که زیر نور آفتاب پوست شان قرمز می شود از تناژ سرد بهره مند هستند. پوست های خنثی هم می توانند در هر یک از این دو گروه قرار بگیرند.

روش دیگر شناسایی تناژ پوست دقت کردن به رگ های روی مچ دست است. اگر رگ های دستتان آبی یا بنفش است، تناژ پوست شما در دسته پوست های سرد قرار دارد و اگر سبز است، در دسته رنگ های گرم! اگر  رنگ رگ ها به درستی قابل شناسایی نیست احتمالا رنگ پوستی خنثی دارید.

رژ لب های مناسب برای تناژ پوست روشن

اگر تن پوست روشنی دارید، مسلما پوست تان زیر نور آفتاب به سرعت سوخته و قرمز و ملتهب می شود. به  خانم هایی که این تناژ رنگ پوست را دارند، رژ لب های صورتی، گلبهی، مات و موکا پیشنهاد می شود. این افراد باید از رژ لب های با تناژ طلایی دوری کنند زیرا روشنایی رنگ روشن پوست شان را تشدید و چهره آن ها را سرد و بی روح می کند.

رنگ پوست های معمولی بر اثر آفتاب به سرعت تغییر می کند اما ملتهب و قرمز نمی شود. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید،رژ لب های قرمز و بنفش برایتان انتخاب خوبی است. رژ لب جگری برای مهمانی های عصر هنگام، شما را دلفریب تر خواهد کرد.

جهت خرید محصولات آرایشی لب با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.

رژ لب های مناسب برای تناژ پوست روشن

رژ لب های مناسب برای تناژ پوست تیره

منظور از پوست تیره همان تناژ زیتونی است. اگر پوست شما در ردیف این تناژ قرار دارد، شانس با شما یار است زیرا حساسیت پوست تان به نور زیاد نیست و در معرض آن دچار قرمزی و تورم نمی شود.برای شما بهترین انتخاب رژ لب های با تناژ بنفش و رژ لب های قهوه ای بدترین انتخاب است. رژ لب های صورتی پررنگ، گلبهی، نارنجی و جگری نیز به شما می آیند.

رژ لب های مناسب برای تناژ پوست خیلی تیره

پوست های خیلی تیره به هیچ عنوان در معرض آفتاب دچار سوختگی نمی شوند. اگر پوست شما در این دسته قرار دارد به دنبال رژ لب هایی با تونالیته قهوه ای و بنفش باشید. رژ لب های جگری،کاراملی و گردویی به پوست صورت شما می آیند اما از مصرف رژ لب های بی رنگ خودداری کنید و به دنبال رنگ های گرم تر باشید.

به طور کلی رژ لب های گرم با تن پوست های گرم و رژ لب های با رنگ های سرد با تن پوست های سرد هماهنگی بیشتری دارند. برای افراد با تناژ پوست زیتونی همه رنگ ها می توانند مناسب باشند. اما یادتان باشد که برای زیبایی هیچ قانونی وجود ندارد، پس اگر دلتان خواست رنگی را امتحان کنید که در دسته رنگ هایی که به پوست تان می آید قرار ندارد، حتما آن را تجربه کنید.

رژ لب های مناسب برای تناژ پوست خیلی تیره

شما می توانید با خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه اینترنتی آسوکالا، خرید اینترنتی با کیفیت و مطمئنی را تجربه کنید.