اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

رژگونه مناسب رنگ پوست شما چه رنگی است؟

رژگونه مناسب رنگ پوست شما

با وجود تنوع زیاد رژ گونه، پیدا کردن مناسب ترین رنگ رژ گونه شاید کار سختی باشد با ما همراه باشید تا با ارائه اطلاعاتی در این زمینه به شما کمک کنیم:

خندیدن و خجالت کشیدن باعث می شود جریان خون زیر گونه هایتان رنگی گلگلون به آن بدهد. مناسب ترین رژ گونه برای شما، رنگی مشابه رنگ گونه هایتان در این موقعیت است. این رنگ بسته به رنگ پوست شما متفاوت است.

خرید انواع رژگونه مایع، پودری، مات و براق با توجه به رنگ پوست شما

شناسایی رنگ پوست

برای پیدا کردن بهترین رنگ رژ گونه قبل از هر چیز باید بتوانید تناژ رنگ پوست خود را شناسایی کنید. برای این کار سه روش وجود دارد:

روش اول:

صورتتان را با آب و صابون تمیز بشویید. بعد از گذشت یک ربع تا نیم ساعت زیر نور طبیعی تناژ پوستتان را شناسایی کنید. دقت داشته باشید که نورهای مصنوعی رنگ پوست را عوض می کنند. در گام بعدی یک ورق کاغذ سفید را در کنار پوست تان قرار دهید و رنگ پوست تان را با آن مقایسه کنید. پوست شما در مقایسه با سفیدی کاغذ، چه رنگی دارد؟ زرد، سبز، قهوه ای، صورتی ...؟ اگر تشخیص تان رنگ های صورتی، رزگلد یا آبی است، پوست شما دارای تناژ سرد است. اگر رنگ پوست تان به خاکستری متمایل است، رنگ پوست تان در دسته رنگ های خنثی قرار دارد. در صورتی که جوش و آکنه در سرتاسر صورت تان پراکنده شده و نمی توانید تناژ آن را به خوبی تشخیص دهید، از فرد دیگری بخواهید کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.

روش دوم:

نور آفتاب نیز می تواند برای شناسایی رنگ پوست تان به شما کمک کند. افرادی که زیر نور آفتاب به سرعت برنزه می شوند پوست شان تناژ گرم دارد. افرادی که زیر نور آفتاب پوست شان قرمز می شود، از تناژ سرد بهره مند هستند. پوست های خنثی هم می توانند در هر یک از این دو گروه قرار بگیرند.

جهت خرید لوازم آرایشی صورت با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.

روش سوم:

در این روش برای شناسایی تناژ پوست لازم است به رگ های روی مچ دست تان دقت کنید. اگر رگ های دستتان آبی یا بنفش است، تناژ پوست شما در دسته پوست های سرد قرار دارد و اگر سبز است، در دسته رنگ های گرم! اگر رنگ رگ ها به درستی قابل شناسایی نیست احتمالا رنگ پوستی خنثی دارید.

انتخاب رژگونه مناسب با رنگ پوست

رژگونه مناسب رنگ های روشن

اگر تناژ پوست شما روشن است، رژگونه هایی که در رنج صورتی کمرنگ تا هلویی هستند شما را زیباتر و دلفریب تر نمایان می کنند.

رژگونه مناسب رنگ پوست های گندمی

اگر تناژ پوست شما گندمی است، رژگونه هایی که در رنج صورتی پررنگ تا زردآلویی ( زرد روشن مایل به نارنجی) هستند به شما جذابیت بیشتری می دهند.

رژگونه مناسب پوست های سبزه

اگر تناژ پوست شما تیره است، رژگونه هایی که رنگ های قوی دارند در رنج  قرمز روشن مایل به بنفش تا قرمز آجری شما رو دلفریب تر می کنند.

شما می توانید با خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه اینترنتی آسوکالا، خرید اینترنتی با کیفیت و مطمئنی را تجربه کنید.