اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین محصولات ترزمه

ترزمه به این واقعیت پی برده است که موی زیبا و خوش‌حالت به چه اندازه می‌تواند روی اعتمادبه‌نفس و حس مثبت اندیشی یک فرد تأثیرگذاری مثبت داشته باشد. برند ترزمه با هدفِ دادن این احساس به مشتریان در سال 1948 میلادی توسط خانم Edna L. Emme پایه‌گذاری شد. خانم ادنا در هنگامی‌که نایب‌رئیس شرکت صنعتی GodFroy بود-سمتی که در آن سال‌ها کمتر زنی به آن دست می یافت-برند TRESemmé را راه‌اندازی کرد. کمپانی آمریکایی ترزمه با این نگرش اداره می‌شود: “هر خانم شایستگی این را دارد که همواره زیبا و فوق‌العاده به نظر برسد درست مثل لحظه‌ای که از سالن آرایشگاه خارج می‌شود.” ترزمه با هدف تولید محصولات حالت‌دهنده مو در سطح کیفیت محصولات سالن‌های آرایشی اما با قیمتی بسیار ارزان‌تر فعالیت می‌کند. در ادامه با بهترین محصولات ترزمه آشنا میشویم.

انواع شامپو ترزمه جز بهترین محصولات برند ترزمه

برای داشتن موی سالم، خوش‌حالت و جذاب در گام اول باید شامپوی مناسب خود را بیابید. خوشبختانه ترزمه برای انواع موها بهترین محصول را ارائه داده است. با مصرف روزانه این شامپوها هرروز احساس خوب دلربایی و درخشندگی خواهید داشت. >>شامپو ترزمه تعدادی از شامپوهای ترزمه عبارت‌اند از:

نرم کننده مو نارگیل ترزمه مدل BOTANIQUE

نرم کننده مو نارگیل ترزمه مدل BOTANIQUE حاوی روغن نارگیل و عصاره آلوئه ورا است. این محصول با رساندن مواد مغذی و موثر به ریشه مو باعث تقویت و درخشندگی موها می شود. این شامپو احیاکننده سلامت و شادابی موها است. برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب است.

شامپو ترزمه مدل بیوتین ریپیر Tresemme Biotin Repair

شامپو ترزمه مدل بیوتین ریپیر Tresemme Biotin Repair حجم 700 میل، محصولی مفید و موثر در تغذیه مو و پاکسازی پوست سر از عوامل مضری مثل چربی اضافی و آلودگی های محیطی است. فاقد پارابن و سیلیکون است. این محصول مناسب انواع موهاست.
  1. ترمیم کننده و تقویت کننده
  2. ترمیم خشکی مو
  3. ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ
  4. ترمیم موهای آسیب دیده از حرارت

شامپو کراتینه ترزمه سری Tresemme pro collection

شامپو کراتینه ترزمه سری pro collection غنی شده با کراتین و روغن مارولا که یک میوه آفریقایی است وز و شکنندگی موها را کنترل کرده و تا 72 ساعت پس از هر بار مصرف موهایتان را نرم و خوش حالت نگه می دارد. شامپو کراتینه ترزمه سری pro collection موها را ابریشمی و لطیف می کند اما موج های طبیعی مو را از بین نمی برد. این محصول درخشندگی و زیبایی خاصی به موهایتان می دهد. >> نمایندگی شامپو ترزمه در تهران

شامپو آلوئه ورا و نارگیل ترزمه Tresemme Botanique

جز بهترین محصولات برند ترزمه شامپو آلوئه ورا و نارگیل بوتانیک ترزمه حاوی ترکیب منحصر به فرد شیر نارگیل و عصاره آلوئه ورا محصولی مفید و موثر در تغذیه مو و پاکسازی پوست سر از عوامل مضری مثل چربی اضافی و آلودگی های محیطی است. شامپو آلوئه ورا و نارگیل Tresemme Botanique فاقد پارابن و سیلیکون است. این محصول مناسب انواع موهاست.

شامپو موهای خشک ترزمه

با استعمال انواع این شامپوها بدون نیاز به آب موهای چرب و مات به‌سرعت تمیز و درخشان می‌شوند طوری که انگار با آب شستشو شده‌اند.

ژل های حالت‌دهنده مو ترزمه

ژل‌های ترزمه با حداکثر قدرت، استایل موها را نگه می‌دارند و بیشترین پایداری را در مقابل رطوبت دارند. انواع ژل‌های ترزمه بیشترین درخشندگی با دوام بالا را به موها می‌دهند.

اسپری‌های محافظ حرارت ترزمه

آیا می‌دانستید سشوار و اتوهای مو می‌توانند تا 230 درجه به موها حرارت انتقال دهند؟ اسپری‌های محافظ حرارت برای مقابله با آسیب‌های ناشی از دماهای بالا طراحی‌شده‌اند. بنابراین با استفاده از این اسپری‌ها می‌توانید با خیالی آسوده موهای خود را حالت‌دهی کنید.

نرم‌کننده و حالت‌دهنده های مو ترزمه

آیا از خشکی و بی‌حالتی موهای خود خسته شده‌اید؟ یک حالت‌دهنده خوب، موهای خشک و فاقد رطوبت را به موهای لطیف با تارهای ابریشمین تبدیل می‌کند به‌طوری‌که موها کاملاً سالم و آبرسانی شده به نظر برسند. تعدادی از حالت‌دهنده‌های ترزمه را در زیر معرفی کرده‌ایم:
  • نرم‌کننده ابریشمین ضد وز مو ترزمه TRESEMME

نرم‌کننده ابریشمین ضد وز مو ترزمه با رطوبت رسانی به ریشه موها تارهای مو را از خشکی و وزی نجات می‌دهد و از گره‌ خوردن و به هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این نرم‌کننده به خاطر داشتن روغن آرگان تارهای مو را نرم و لطیف و خوش‌حالت کرده و به مو حالتی ابریشمین و زیبا هدیه می‌دهد.
  • نرم‌کننده کراتینه تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه TRESEMME

کراتین موجود در نرم‌کننده کراتینه تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه باعث ترمیم ساختار داخلی و خارجی مو و احیای طبیعی آن می‌شود. این محصول حاوی مواد تثبیت‌کننده رنگ‌دانه‌های مو است و به رنگ مو دوام طولانی‌مدتی می‌بخشد. نرم‌کننده ترزمه تارهای مو را از ریشه تغذیه کرده، وزی موها را از بین برده و آن‌ها را لطیف و خوش‌حالت می‌کند.
  • نرم‌کننده و تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه Tresemme Color Revitalize

نرم‌کننده و تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه با دارا بودن عصاره چای سبز، رزماری و روغن آفتابگردان علاوه بر تغذیه عمقی، موهای رنگ‌شده را به‌آرامی تمیز و حالت‌دهی می‌کند. این نرم‌کننده با رطوبت رسانی به موها برای مدت طولانی‌تری طراوت و درخشندگی موها را حفظ می‌کند.

اسپری های مو ترزمه

اسپری‌های مو ترزمه با گذشت چند ثانیه پس از استعمال، موها را در همان حالتی که هستند قفل می‌کنند. این اسپری‌ها به‌صورت حرفه‌ای موها را در همان حالتی که هستند نگه می‌دارند بدون اینکه آن‌ها را سخت و استیک مانند کنند.

موس موهای ترزمه

موس موهای چندکاره ترزمه می‌توانند علاوه بر حفظ حالت مو به آن درخشندگی بی‌نظیری هدیه کنند.

ماسک موهای ترزمه جز بهترین محصولات برند ترزمه

ماسک موهای ترزمه همانند سایر انواع محصولات این برند نقش مهمی در درمان موهای آسیب‌دیده و خشک و بی‌حالت دارند. با تعدادی از آن‌ها آشنا شوید: شامپو بدون سولفات ترزمه
  • ماسک مو کراتینه ترمیم‌کننده مو ترزمه TRESEMME

ماسک مو کراتینه ترمیم‌کننده مو ترزمه بهترین ناجی موهای آسیب‌دیده خشک و وز است. این ماسک غنی‌شده با کراتین، هر تار مو را رطوبت رسانی و تغذیه می‌کند. این ماسک مو برای افرادی که موهایشان را کراتینه کرده‌اند جهت حفظ کراتین و لطافت مو برای طولانی‌مدت توصیه می‌شود.
  • ماسک مو کراتینه تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه TRESEMME

ماسک کراتینه تثبیت‌کننده رنگ مو ترزمه همان‌طور که از نامش پیداست و حاوی کراتین است. کراتین موجود در این ماسک مو ساختار مو را بازسازی کرده و مو را احیا می‌کند. این ماسک علاوه بر احیا و بازسازی موهای رنگ‌شده و آسیب‌دیده با حفظ و تثبیت رنگ‌دانه‌های مو دوام رنگ مو را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. این محصول همچنین مو را از آسیب‌های محیطی محافظت نموده و مو را لطیف، خوش‌حالت، زیبا و درخشان می‌کند. ترزمه یک برند آمریکایی است که توسط یک خانم پایه‌گذاری شده است. بنیان‌گذار این برند به جد معتقد است که هر بانویی با هر سطح توان مالی حق دارد و باید بتواند همواره در زیباترین حالت ممکن خودش باشد تا بتواند با اعتمادبه‌نفس کافی در جامعه فعالیت کند و در نتیجه هم خودش و هم جامعه بتوانند از توانایی‌هایش به میزان حداکثری بهره‌مند شوند. محصولات این شرکت با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه‌شده‌اند و به شما کمک می‌کنند همواره جذاب و دلربا باشید.