اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی شامپوهای ایپک

شرکت Canan Kozmetik در سال ۱۹۸۱ با هدف تولید مرغوب ترین شامپوهای ایپک شروع به فعالیت کرد. این شرکت ترکیه ای در جهان از جمله شرکت های موفق در زمینه محصولات بهداشتی نظیر نرم کننده موی سر، شاور ژل و انواع شامپو است. همانطور که از نام برند پیداست، متخصصان این شرکت سعی در استفاده از عصاره ابریشم در اکثر محصولات این برند داشته اند. این برند نام آشنا محصولات متنوعی در زمینه بهداشت مو و سر تولید و روانه بازار کرده است. برند ایپک با تولید شامپو، صابون و نرم کننده ها با رایحه های مختلف نظیر نعناع، بابونه، گل رز و ... طرفداران بیشماری به خود جذب کرده است.  از مزایای این برند علاوه بر فرمولاسیون حاوی ابریشم، می توان به حالت پذیری آسان مو و جلوگیری از موخوره ها اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال یک محصول با کیفیت در زمینه مراقبت از مو هستید، از محصولات برند ایپک استفاده نمایید.

انواع شامپو ایپک

برند ایپک یک برند ترک تولید کننده شامپوها و نرم کننده های متنوع و باکیفیت است. ایپک در زبان ترکی به معنای ابریشم است. در این مطلب با ما همراه باشید تا انواع شامپوهای این برند را بررسی و معرفی کنیم. >> خرید شامپو و نرم کننده مو

شامپو ضد شوره ایپک

شامپو ایپک 2در1 ضدشوره و نرم کننده مخصوص موهای خشک، برای موهای خشک طراحی شده علاوه بر اینکه شوره را از بین می برد به خاطر داشتن خاصیت نرم کنندگی موها را صاف و خوش حالت می کند.

نرم کننده ایپک

نرم کننده ایپک ipek مناسب برای انواع مو، حاوی پروویتامین های B بوده و علاوه بر داشتن خاصیت نرم کنندگی، موها را تقویت می کند.

شامپو 2 در 1 ایپک موهای معمولی

شامپو ایپک 2در1 حاوی عصاره گل اقاقیا و نرم کننده، مناسب برای موهای معمولی می باشد که با قدرت پاک کنندگی ملایم خود موها را کاملا تمیز می کند و مانع از آسیب رسیدن به مو و پوست سر شما خواهد شد. شامپو 2 در 1 ایپک حاوی عصاره خالص ابریشم بوده و موجب تغذیه و تقویت موها از ریشه می شود. همچنین از خشکی و زبری مو جلوگیری می کند و موها را نرم و لطیف می نماید. به علاوه موجب زیبایی و درخشندگی موهای شما خواهد شد.

شامپو ایپک موهای رنگ شده

شامپو ایپک ipek حاوی نرم کننده برای موهای رنگ شده 2*1 (عصاره گل رز و پروتئین شیر)، یا همان شامپو قرمز ایپک، دارای قدرت پاک کنندگی مناسب می باشد که موها را کاملا تمیز کرده و از آسیب های محیطی محافظت می نماید. شامپو ایپک حاوی ترکیبات تثبیت کننده رنگ مو است که شفافیت و زیبایی موهای رنگ شده را حتی پس از شستشوهای مکرر حفظ می کند به علاوه مانع از خشکی و زبری مو که ممکن است در اثر رنگ کردن، مش و یا دکلره به وجود بیاید، می شود.

شامپو ایپک ارکید موهای معمولی

شامپو ایپک ipek ارکید مخصوص موهای معمولی، بسیار عالی و با کیفیت بالا که باعث درخشندگی و لطافت موها می شود.این محصول با عصاره ابریشم موجود در خود باعث لطافت و زیبایی موها می شود. شامپو ایپک با درب نارنجی برای موهای معمولی از پرفروشترین محصولات ایپک است. این محصول با داشتن مواد طبیعی باعث تقویت ریشه موها می شود.

شامپو ایپک تقویت کننده مو

شامپو ایپک تقویت کننده موهای ضعیف و شکننده، برای استحکام بخشی به موهای آسیب دیده و شکننده طراحی شده است.

شامپو ایپک حجم دهنده مو

شامپو ایپک حجم دهنده و براق کننده، برای استفاده افرادی که موهای نازک دارند تولید شده است. با حجم دهی موها آن ها را حالت دهی می کند به علاوه موها را درخشان و زیبا می کند.

شامپو ایپک ipek گنجینه روغن مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

شامپو ایپک گنجینه روغن به صورت ویژه برای موهای خشک و آسیب دیده طراحی شده است. گنجینه روغن ایپک که حاوی ۵ روغن ارزشمند می باشد (ارگان- اووکادو – زردآلو – زیتون – برنج) موهای شما را از اولین شستشو تقویت و ترمیم نموده و به آن ظاهری سلامت می بخشد. شامپو گنجینه روغن ایپک با فرمول روغن سبک و تقویت کننده خود دارای رایحه ای ماندگار با تاثیر بلند مدت می باشد. نتیجه استفاده از این شامپو موهایی تقویت شده، ترمیم شده، لطیف وبراق است.>> خرید انواع شامپو ایپک متناسب با موی شما

شامپو ایپک ipek بابونه و لیمو مخصوص موهای چرب و ظریف

شامپو بابونه و لیمو ایپک مخصوص مو و پوست سر چرب، حاوی ترکیبات و قدرت پاک کنندگی ملایم برای پوست سر و موی چرب است. موها را کاملا تمیز کرده و به دلیل وجود ترکیبات کنترل کننده چربی پوست سر، از زود چرب شدن موها جلوگیری می کند. شامپو زرد ایپک موها را نرم و لطیف کرده و احساس سبکی و طراوت در موها ایجاد می کند. شامپو موی چرب ایپک مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان می باشد.

شامپو ایپک ipek حجم دهنده انواع مو با عصاره نعناع

این شامپو با حجم دهی موها آن ها را زیبا، براق و خوش حالت می کند. محصولات پیشنهادی: [ux_products slider_bullets="true" show_cat="0" cat="8575" out_of_stock="exclude"]