اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی محصولات آرایشی استارپرتی

شرکت استارپرتی محصولات آرایشی باکیفیتی از جمله موس صورت، پنکیک، رژ لب، رژ گونه و کرم های صورت را به بازار ارائه داده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از آن ها را معرفی کنیم:

انواع پنکیک و موس و کرم پودر صورت

  • موس صورت استارپرتی

موس صورت استارپرتی بافت سبک و نرمی دارد و پوست صورت را به‌صورت یکدست پوشش دهی می‌کند. این موس براق‌کننده حاوی مواد معدنی است و پوست را رطوبت رسانی می‌کند.

موس صورت star Pretty فاقد چربی است و با توجه به اینکه روی پوست ماسیده نمی‌شود می‌تواند زیرساز مناسبی برای آرایش روزانه شما باشد.

  • پنکیک استار پرتی StarPretty

پنکیک استار پرتی StarPretty پوست شما را نرم و مخملی می کند و کوچکترین عیوب پوست را می پوشاند و با پوشش دهی بالایی که دارد، جلوه ای طبیعی و صاف به پوست شما می بخشد. سیلیکون و ویتامین E موجود در این پنکیک باعث می شود آرایش در تمام طول روز حفظ شود.

لازم به ذکر است در صورتی که اسفنج آرایشی را مرطوب کنید، به عنوان کرم پودر استفاده می گردد.

  • کرم پودر استارپرتی با مواد معدنی All Day Mineral Foundition StarPretty

کرم پودر استارپرتی غنی شده از مواد معدنی مرغوب می باشد و مناسب هرگونه پوستی حتی پوست های حساس می باشد. بسیار سبک، طبیعی و با دوام بوده و رطوبت پوست را حفظ و از پوست در مقابل آلودگی هوا و اشعه مضر آفتاب محافظت می کند غنی شده از مواد معدنی مرغوب می باشد و مناسب هرگونه پوستی حتی پوست های حساس می باشد.

با فرمول ویژه چروک های پوست را بر طرف کرده و با رطوبت دهی مناسب پوست را درخشان نموده تا پوستی مخملی داشته باشید.

انواع کرم های مرطوب کننده و تقویت کننده پوست صورت استارپرتی

  • کرم شترمرغ استارپرتی

روغن شترمرغ حاوی انواع ویتامین‌ها و اسیدهای چرب امگا۳، امگا۶ و امگا۹ است. مهم‌ترین فایده اسیدهای چرب، ساختن پروتئین است. روغن شترمرغ به خاطر ترکیبات غنی از پروتئینش در از بین بردن چین‌وچروک، ترمیم زخم‌ها و سوختگی‌ها به نحو چشمگیری مؤثر است.

کرم شترمرغ استارپرتی علاوه بر اسیدهای چرب حاوی مقدار زیادی اکسیژن است. اکسیژن موجود در این کرم باعث جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست می‌شود و در جوان‌سازی پوست نقش بسیار مؤثری دارد.

  • کرم مرطوب‌کننده زیتون استارپرتی

کرم مرطوب‌کننده زیتون استارپرتی، غنی از عصاره زیتون و دارای تمامی خواص موجود در این میوه است. روغن‌زیتون حاوی ویتامین E، فیتواسترول ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است. این مواد با رطوبت رسانی و جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک از پیری زودرس پوست پیشگیری می‌کنند.

  • کرم مرطوب‌کننده آلوئه ورا استارپرتی

کرم مرطوب‌کننده آلوئه ورا استارپرتی به پوست کمک می‌کند رطوبت ازدست‌رفته‌اش را بازیابی کند. این مرطوب‌کننده، پوست را تغذیه می‌کند و باعث ایجاد نرمی و لطافت و افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری آن می‌شود.

  • کرم جنسینگ استارپرتی

کرم جنسینگ استارپرتی حاوی ویتامین‌های B ،C ،E و غنی از انواع مواد معدنی است که به همراه ویتامین A به‌عنوان کرم ویتامینه و ضد چروک استفاده می‌شود. این محصول با پیشگیری از پیری پوست به جوان‌سازی آن کمک می‌کند.

جنسینگ، حاوی ماده‌ای محرک سلول‌هاست که موجب حفظ تعادل پوست می‌شود. همچنین با رساندن ویتامین‌ها، مواد معدنی و رطوبت موردنیاز پوست به آن موجب نرمی و لطافت و زیبایی پوست صورت می‌شود.

انواع رژ لب و رژ گونه استارپرتی

  • رژ لب مایع استارپرتی

محصول جدیدی از رژلب های پرتی که جلوه ای تازه به لب ها و چهره شما می بخشد. با ماندگاری بالا بدون چسبندگی با فرمول پرکننده خطوط لب حاوی ویتامین E و ترکیبات نشاط آور درخشش چند بعدی با رنگ های زنده ابریشمی و برای تقویت و تغذیه لب ها بسیار مناسب می باشد.

  • رژ لب جامد استارپرتی

پوشش کامل لب همراه با فرمول پرکننده خطوط لب تقویت کتتده و مغذی روغن جوجوبا دارای ویتامین E و روغن گیاهی جهت تقویت لب ها و دارای رنگ های بسیار زنده و مخملی می باشد.

  • رژ گونه سنگی تراکوتا استارپرتی StarPretty

با ماندگاری بالا بر روی پوست همراه با نرم کننده و براق کننده گونه که موجب بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد. این رژ گونه حجم دهنده با دوام به وسیله تکنولوژی دمای بالا ساخته شده که باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود.

  • رژ گونه ساده استارپرتی StarPretty

این محصول حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا بوده و با رنگدانه های طبیعی گونه شما را برجسته و زیبا نشان می دهد. با رنگ های جدبد و فرمول نرم ابریشمی به گونه شما فرم و درخشش طبیعی بی نظیر می بخشد.