اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی محصولات آرایشی روستیکا

شرکت روستیکا محصولات آرایشی باکیفیتی از جمله موس گریم، کرم پودرهای عالی، رژ لب های بسیار خوشرنگ و خط چشم بادوام بالا را به بازار ارائه داده است. در این مطلب قصد داریم تعدادی از آن ها را معرفی کنیم:

موس گریم روستیکا Rostika Mousse

موس گریم روستیکا با محو کردن اسکارها و چین و چروک های پوست به آن ظاهری صاف و یکدست هدیه می دهد. این محصول با وجود پوشش دهی مناسبی که دارد از بافت سبک و نرمی برخوردار است. موس گریم روستیکا حاوی فرمولاسیونی آنتی آلرژیک و ضد حساسیت است و با حفظ رطوبت پوست به از بین رفتن چین و چروک های ریز پوستی کمک می کند.

کرم پودر تیوبی روستیکا Rostika Foundation

کرم پودر تیوبی روستیکا پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد. این کرم پودر با محو کردن لکه‌های پوست، ظاهری یکدست و صاف به آن می‌دهد. این محصول در برابر آلودگی‌های محیطی از پوست محافظت می‌کند و ماندگاری بالایی دارد. کرم پودر تیوبی روستیکا علیرغم کاورینگ خوبی که دارد تکسچر سبک و نرمی دارد. این محصول ضد آب و ضد تعریق است و ازآنجایی‌که کاملاً ضد حساسیت است برای استفاده پوست‌های حساس توصیه می‌شود.

کرم پودر شیشه ای روستیکا Rostika

کرم پودر روستیکا در فرمولاسیون خود حاوی هیالورونیک اسید و سیلیکون است و پوشانندگی فوق العاده خوبی دارد. این کرم پودر ویژه علاوه بر آبرسانی کامل پوست از آن در مقابل آلودگی های محیطی محافظت می کند. همچنین با SPf 15 مانع از تاثیرگذاری مخرب  اشعه های نور خورشید بر پوست می شود. کرم پودر روستیکا حاوی ویتامین E است و علیرغم بافت سبکی که دارد 16 ساعت ماندگاری دارد. این محصول می تواند چین و چروک های ریز روی پوست را از بین ببرد.

پنکیک مرطوب روستیکا

پنکیک روستیکا با پوشش دهی مناسب و بافت سبکی که دارد جلوه ای طبیعی به صورت شما می بخشد. این محصول با دارا بودن هیالورونیک اسید در فرمولاسیون خود رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. پنکیک روستیکا همچنین حاوی ویتامین E و سیلیکون است و با جلوگیری از از دست رفتن رطوبت پوست، آن را احیا کرده و طروات و شادابی جوانی را به آن باز می گرداند.

رژ لب جامد روستیکا Rostika

رژ لب جامد روستیکا حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا است، پوست لب را تقویت کرده و با آبرسانی به لب‌ها از خشکی، پوسته‌پوسته شدن و ترک‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند. رژ لب جامد روستیکا با پوشش دهی مخملی خود تمام خطوط لب‌ها را پر می‌کنند و جذابیت و فریبندگی چهره شما را دوچندان می‌کنند.

رژ لب مایع 24 ساعته روستیکا 

رژ لب مایع 24 ساعته روستیکا حاوی مواد معدنی است و به پوست لب آسیب نمی‌رساند. رژ لب مایع 24 ساعته روستیکا حجم دهنده و پرکننده خطوط است و ماندگاری بسیار بالایی دارد به‌طوری‌که حتی با مصرف مواد غذایی هم از روی لب‌ها پاک نمی‌شود. رژ لب مایع 24 ساعته روستیکا با چندبعدی کردن لب‌های شما درخشش فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد و مجموعه رنگ‌های بسیار زیبایی دارد.

خط چشم روستیکا 

خط چشم روستیکا با فرمول منحصربه‌فرد خود ماندگاری بسیار بالایی دارد. در این محصول ویتامین‌های تقویت‌کننده مژه وجود دارد. خط چشم روستیکا ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست‌های بسیار حساس دارند نیز قابل‌استفاده است. با خط چشم روستیکا در مهمانی‌ها، مراسم‌ها و حتی در محل کار خود بدرخشید. [row] [col span__sm="12"] [ux_products slider_bullets="true" show_cat="0" cat="8928"] [/col] [/row]