اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی محصولات آرایشی آر تی اس RTS

شرکت RTS محصولات آرایشی باکیفیتی از جمله موس صورت، پنکیک، رژ لب، رژ گونه، انواع ریمل و سایه چشم و غیره را به بازار ارائه داده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از آن ها را معرفی کنیم.

محصولات آرایش پوست آر تی اس

  • کرم پودر دوکاره آر تی اس RTS

 کرم پودر دوکاره آر تی اس بافت نرم و سبکی دارد. این کرم پودر بادوام به زیبایی بر روی پوست می‌نشیند و با پوشش تمام عیب و نقص‌های صورت، ظاهری زیبا و کاملاً طبیعی به آن می‌دهد. این محصول علاوه بر رطوبت رسانی به پوست از آن در مقابل آلودگی‌های زیست‌محیطی مراقبت می‌کند.

  • کرم پودر درمانی غنی‌شده آر تی اس RTS

کرم پودر درمانی غنی‌شده RTS در فرمولاسیون خود حاوی پلیمری با ساختار دوکاره است. این محصول بالاترین اثر مات‌کنندگی همراه با ماندگاری 24 ساعته بدون اثر پودری را به ارمغان می‌آورد. این کرم پودر بادوام حاوی موادی است که پوست را تغذیه و تقویت می‌کنند و علاوه بر کاورینگ بسیار بالا باعث از بین رفتن خطوط ریز و سطحی پوست می‌شود.

  • پنکیک فشرده آر.تی.اس RTS

شرکت آر.تی.اس با استفاده از یک تکنولوژی منحصربه‌فرد موفق به تولید پنکیکی از نوع فشرده شده است که قادر است هاله‌ای از پوست بدون نقص برای هر نوع پوستی به ارمغان آورد. پنکیک فشرده آر.تی.اس با حفظ طراوت و شادابی پوست، آن را از درون درخشان می‌کند. این محصول علاوه بر پوشش دهی کامل و ثابت پوست صورت، ماندگاری خوبی نیز دارد و قادر است کیفیت خود را در طول مدتی که روی پوست قرار دارد حفظ نماید و به دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است.

  • کرم موس صورت آر تی اس Grim Foundation Cream R.T.S

کرم موس صورت آر.تی.اس روی پوست صورت بسیار سبک است، و برای برطرف کردن هرگونه نقص و ایراد چهره مانند لکه های قرمز,خالهای رنگی,ماه گرفتگی و اثرات نامطلوب خالکوبی ارایه شده است. این کرم موس حاوی مواد و فیلترهای گیاهی و معدنی و فاقد سرب و رنگهای صنعتی است. دارای SPF10 و مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست چرب می باشد.

محصولات آرایش چشم RTS

انواع ریمل آر تی اس

  • ریمل تقویت‌کننده و حجم دهنده آر تی اس RTS

ریمل تقویت‌کننده و حجم دهنده RTS حاوی مواد معدنی مغذی باکیفیت است. این ریمل علاوه بر افزایش حجم مژه‌ها با رساندن مواد مغذی موجب تقویت مژه‌ها می‌شود. این ریمل اپلیکاتوری به شکل منحنی دارد که باعث افزایش طول و حجم مژه‌ها می‌شود.

  • ریمل بلند کننده آر.تی.اس RTS

ریمل بلند کننده RTS حاوی ترکیبی از موم‌های نرم و سخت می‌باشد که حجمی مرتب و حالتی وصف‌ناپذیر به مژه‌ها می‌دهد. این محصول با ویتامین B غنی‌شده است. این ریمل دارای فرچه‌ای لاستیکی و خمیده است و می‌تواند مژه‌ها را به‌خوبی حالت دهی و از هم جدا کند.

  • ریمل حجم دهنده و حالت دهنده آر.تی.اس RTS

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده RTS حاوی رنگدانه های غنی شده با پروویتامین B5 است. این ویتامین باعث ضخیم شدن مژه ها از ریشه تا نوک آن ها می شود. قلم موی ریمل حجم دهنده و حالت دهنده RTS در سایز بزرگتر از معمول و سَری محدب ارائه شده است. این قلم مو به خاطر حالت طراحی خاصش به مژه ها حجمی بی نظیر می دهد.

انواع سایه، خط چشم و مژه مصنوعی آر تی اس

  • سایه چشم آر تی اس RTS

سایه چشم RTS حاوی روغن آرگان است که خاصیت ضد چروک دارد و قادر به از بین بردن چروک‌های ریز و سطحی است. سایه چشم آر تی اس قلم‌موی نرم و لطیفی دارد که استفاده از آن را بسیار آسان و لذت‌بخش می‌کند. این محصول ماندگاری بسیار بالا و رنگ‌بندی جذاب و متنوعی دارد.

  •  سایه ابرو آر تی اس RTS

روغن آرگان به‌کاررفته در سایه ابرو آر تی اس از ریزش ابروها جلوگیری می‌کند و حتی باعث رویش مجدد آن‌ها می‌شود. با استفاده از سایه ابرو RTS به‌دلخواه خود به ابروهای خود هر فرمی که دوست دارید بدهید و دیگر نگران ریزش ابروی خود نباشید.

  • خط چشم ماژیکی آر تی اس RTS

خط چشم ماژیکی RTS دارای رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی است. اپلیکاتور این محصول به نرمی بر روی خط پلک‌ها می‌لغزد و کشیدن خط چشم را بسیار آسان می‌کند و طی چند ثانیه خشک می‌شود. خط چشم ماژیکی آر تی اس ضد حساسیت است. این محصول به‌منظور دستیابی به اوج ظرافت در آرایش پلک‌ها تولیدشده است.

  •  خط چشم مایع آر تی اس RTS

خط چشم مایع RTS با رنگ‌دانه‌های بسیار مشکی، استفاده آسان و فرمول بادوام گیرایی چشم‌های شما را افزایش داده و جلوه‌ای زیبا به آن‌ها می‌دهد. برای استفاده از خط چشم مایع آر تی اس حتماً آن را قبل از مصرف به‌خوبی تکان دهید. برای داشتن خطی نازک اپلیکاتور را به‌آرامی و برای داشتن خط چشمی ضخیم آن را محکم‌تر فشار دهید.

  • مژه‌های مصنوعی آر.تی.اس RTS

برای داشتن آرایشی منحصربه‌فرد در موقعیت‌های خاص از مژه‌های مصنوعی RTS استفاده کنید زیرا این مژه‌های مصنوعی به چشم‌های شما جلوه‌ای خیره‌کننده و جذاب هدیه می‌دهند. برای استفاده از نوار مژه مصنوعی آر.تی.اس باید از چسب مخصوص استفاده کنید و در زمان دلخواه می توانید آن‌ها را به سهولت از چشم‌ها جدا کنید. این محصول قابلیت استفاده مجدد را دارد.

محصولات آرایش لب و گونه

  • رژلب جامد آر.تی.اس RTS

رژلب جامد RTS محصولی حاوی پانتنول و ویتامین E با ماندگاری بالاست. این رژ لب با فرمولاسیون ویژه ای که دارد با رطوبت رسانی به لب ها باعث نرمی و لطافت آن ها می شود. رژلب جامد آر.تی.اس به دلیل وجود رنگدانه های فراوان به خوبی لب ها را می پوشاند. این محصول رنگ های زیبا و متنوعی دارد.

  • رژ لب مایع 24 ساعته آر.تی.اس RTS

رژ لب مایع 24 ساعته RTS حاوی روغن جوجوبا و عصاره شی (shea butter) محافظ لب ها در مقابل خشکی و ترک خوردگی است و آن ها را نرم و لطیف می کند. رژ لب مایع 24 ساعته آر.تی.اس محصولی با ماندگاری 24 ساعته و همراه با اپلیکاتور اسفنجی است. این محصول پس از استفاده به حالت مات ظاهر می گردد.

  • رژ گونه مینرال آر.تی.اس RTS

رژ گونه RTS غنی از رنگدانه است و از مواد معدنی باکیفیت تولید شده است. رژ گونه آر.تی.اس به نرمی بر روی پوست صورت خوابیده و جلوه ای ابریشمین به گونه های شما هدیه می دهد. رژ گونه مینرال RTS ماندگاری بالایی دارد و می توانید با خیال راحت برای مراسم ها و شب نشینی های طولانی مدت از جلوه زیبای آن بر روی گونه های خود بهره مند شوید.

پد و برس های آرایشی RTS

  • پدهای آرایشی RTS

پدهای آرایشی RTS با کیفیت عالی و جنس بسیار نرم و بادوام به جذاب شدن چهره شما پس از آرایش کمک شایانی می کند. پدهای آرایشی RTS در اشکال و ابعاد هندسی مختلف موجود هستند.

  •  برس رژ گونه و پنکیک RTS

برس رژ گونه و پنکیک RTS با کیفیت خوب به خاطر داشتن درپوش از ایجاد آلودگی و پخش مواد جلوگیری می کند. به همین دلیل این محصول گزینه مناسبی برای استفاده خانم های شاغل می باشد.

  • برس رژ گونه و قلم ابرو  RTS

 برس رژ گونه حرفه ای RTS کیفیت عالی و جنس بسیار نرمی دارد. این برس، گونه های شما را برجسته تر از همیشه می کند. برس رژ گونه RTS در سایزهای متنوع موجود است.

آر تی اس دو محصول دیگر هم دارد که عبارتند از: پک قیچی و موچین که از جنس تیتانیوم درجه یک تولید شده اند و پک ناخن گیر و سوهان ناخن که این ها هم از بهترین نوع تیتانیوم ساخته شده اند.   مشاهده کلیه محصولات آر تی اس RTS