اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی محصولات آرایشی باربین Barbin

برند باربین Barbin یک برند ترک تولید کننده محصولات آرایشی گیاهی باکیفیت و ضد حساسیت می باشد. کیفیت محصولات Barbin تایید شده و دارای سیب بهداشت می باشند. این برند دارای محصولات متنوعی از جمله کرم پودر، رژ گونه، پنکیک، خط چشم و سایه چشم است که در این مطلب قصد داریم بعضی از آن ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید!

کرم پودرهای باربین

  • کرم پودر تیوبی گیاهی باربین Barbin Endless Perfection makeup

کرم پودر گیاهی تیوبی باربین بافتی بسیار نرم و سبک دارد و به خوبی عیب و ایرادهای صورت را پوشش می دهد. این محصول از مواد گیاهی ساخته شده و ضد حساسیت است.

کرم پودر تیوبی Barbin حاوی ویتامین های E و C بوده و علاوه بر رطوبت رسانی به پوست مانع از ایجاد لک و چروک های پوستی می شود. این محصول طبیعی فاقد هر گونه اسانس و عطر بوده و 24 ساعت ماندگاری دارد.

کرم پودر تیوبی باربین را می توانید از اینجا سفارش دهید!

  • کرم پودر گیاهی باربین Barbin Perfection makeup

کرم پودر گیاهی شیشه ای باربین بافتی بسیار نرم و سبک دارد و به خوبی عیب و ایرادهای صورت را پوشش می دهد. این محصول از مواد گیاهی ساخته شده و ضد حساسیت است.

کرم پودر Barbin حاوی ویتامین های E و C بوده و علاوه بر رطوبت رسانی به پوست مانع از ایجاد لک و چروک های پوستی می شود. این محصول طبیعی فاقد هر گونه اسانس و عطر بوده و 24 ساعت ماندگاری دارد.

پنکیک های برند Barbin

  • پنکیک ابریشمی گیاهی باربین(Barbin)

پنکیک ابریشمی گیاهی باربین با داشتن مواد معدنی مثل منیزیم و روی جلوه ای کاملا مات و طبیعی به پوست می دهد. این محصول بافتی سبک دارد و به طور کامل و یکنواخت پوست صورت را پوشش می دهد.

پنکیک ابریشمی باربین فاقد چربی و سیلیکون بوده و پوست را در مقابل عوامل آسیب زای محیطی محافظت می کند. این محصول رنگ بندی متنوعی دارد.

  • پنکیک چرب گیاهی باربین (Barbin)

پنکیک چرب گیاهی باربین یک محصول گیاهی با پوشانندگی بسیار عالی است. پنکیک باربین علیرغم اینکه چرب است به خاطر داشتن روغن سدر از تجمع چربی روی پوست جلوگیری می کند.

این محصول حاوی ویتامین های A، B و F است و به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. پنکیک چرب Barbin ماندگاری خوبی دارد.

پنکیک چرب باربین را می توانید از اینجا سفارش دهید!

رژ گونه های ترکیبی گیاهی باربین

رژ گونه باربین محصولاتی کاملا گیاهی هستند. این رژ گونه های ترکیبی حاوی رنگ دانه های غنی بوده و ماندگاری بالا و جلوه ای کاملا مات و طبیعی به صورت می دهند. این محصولات در دو سایز کوچک و بزرگ عرضه شده اند و رنگ بندی جذاب و متنوعی دارند.

 

برند باربین علاوه بر محصولات فوق خط چشم و سایه ابرو سنگی باربین را نیز در لیست محصولات خود دارد که با ماندگاری بالا و جلوه ای مات هستند.

  مشاهده کلیه محصولات باربین و ثبت سفارش