اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

 نکات مهم برای انتخاب بهترین ریمل

انتخاب بهترین ریمل

همیشه بهترین محصول گرانترین محصول نیست! در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهمی که در انتخاب یک ریمل خوب برای مژه ها به شما کمک می کند آشنا کنیم.

ریمل یک ابزار متداول برای آرایش چشم هاست. استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد و نتیجه آن در زیبایی چشم ها و در نتیجه صورت قابل توجه است. ریمل های زیادی در بازار موجود است که ادعا می کنند حجم دهنده، ضخیم کننده، بلندکننده، حالت دهنده و تقویت کننده مژه ها هستند.

هر ریملی ویژگی های خودش را دارد اما برای انتخاب مناسب ترین ریمل چه مواردی باید مورد نظر قرار گیرند؟ چه مسائلی باید در نظر گرفته شوند؟ برای انتخاب ریمل باید برس و فرمول ریمل را مدنظر قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب هر دو این ها به یک اندازه اهمیت دارند.

شکل برس

شکل برس، محل برخورد ریمل با مژه هایتان را تعیین می کند. برس ریمل های افزایش دهنده حجم و ضخامت معمولا پرتر و ضخیم تر هستند و موهای بیشتری دارند. ریمل های فر کننده، برای بالا بردن مژه ها معمولا یک چوب منحنی شکل دارند. اکثر برندها برای ریمل بلند کننده، یک چوب مستقیم و باریک ارائه می کنند که بیشتر شبیه شانه است تا یک برس سنتی. هر چه بین موهای برس، فضای بیشتری باشد، برس در تفکیک و جدا کردن مژه ها بهتر عمل می کند.

ریمل بلند کننده

اگر مژه های کوتاهی دارید و علاقمند به داشتن مژه های بلند هستید به طوری که مژه ها به گوشه های عینک آفتابی تان برخورد کنند باید یک ریمل با ویژگی بلندکننده انتخاب کنید. ریمل بلند کننده معمولا حاوی مواد الیافی است که به مژه ها می چسبند تا آن ها بلندتر به نظر بیایند. این ریمل ها به شما این اماکن را می دهند تا بدون تجمع ریمل روی مژه ها چند لایه از آن را روی هم بزنید.

ریمل ضخیم کننده

از ریمل های حجم دهنده، حجم و سنگینی مژه ها را افزایش می دهند. این ریمل ها معمولا دارای فرمول غلیظ تری حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند و مژه ها را پرتر نشان می دهند. هنگامی که می خواهید مقدار زیادی ریمل ضخیم کننده بزنید، برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک کنید تا مواد اضافی بین موهای ریمل از بین برود.

در بخش هایی از مژه که می خواهید برجسته تر به نظر برسند، از ریمل حجم دهنده به تعداد بار بیشتری استفاده کنید. اگر چشم های درشتی دارید، ریمل را در وسط چشمهایتان بزنید و اگر چشم هایتان گربه ای است یا می خواهید مژه هایتان را بالاتر ببرید، ریمل را در گوشه چشم ها بزنید.

ریمل فر کننده

ریمل های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند و به طور موقت می توانند حالت فرمژه ها را حفظ کنند. هنگام استفاده از ریمل های دارای خاصیت فرکنندگی باید مقدار بیشتری از  ریمل را به ریشه ی مژه ها بزنید تا شکل بگیرند.

جهت خرید ریمل با کیفیت کلیک کنید. 

بهترین روش برای ریمل زدن

ترکیب کردن ریمل بلند کننده و ضخیم کننده ترفندی است که به طور تجربی تست شده و نتیجه خوبی داده. ابتدا مژه های تمیز را با فر مژه، فر کنید و سپس از یک ریمل بلندکننده روی مژه ها استفاده کنید. ریمل بلندکننده را از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. سپس با استفاده از برس ریمل ضخیم کننده، از ریشه تا نوک مژه ها را ریمل بزنید. بهتر است چوب ریمل را پاک کنید و از نوک آن برای افزودن پوشش اضافی به قسمت هایی که می خواهید در مرکز توجه قرار گیرند استفاده کنید، و در پایان با نوک چوب ریمل، مژه های پایینی را ریمل بزنید.

 نکته بهداشتی

دقت کنید که ریمل یک وسیله شخصی است و نباید به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد. چوب ریمل در صورت استفاده، باکتری می گیرد. باکتری ها، پس از وارد کردن چوب به داخل تیوب در آن پخش می شوند. در صورتی که می خواهید در مغازه ریملی را تست کنید، حتما از چوب های تستر استفاده کنید. از چوبی که درون تیوب تستر قرار دارد هیچ گاه استفاده نکنید.

شما می توانید با خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه اینترنتی آسوکالا، خرید اینترنتی با کیفیت و مطمئنی را تجربه کنید.