اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

فواید نوشیدن آب برای پوست و مو

[title text="پرفروش ترین آبرسان های پوست صورت"] [ux_products cat="578" orderby="rand" out_of_stock="exclude"] بسیار خوانده و شنیده ایم که نوشیدن آب کافی باعث بهبود عملکرد تمام اندام های بدن می شود اما شاید بسیاری از ما اطلاع نداشته باشیم که کمبود آب بدن می تواند به سلامتی و زیبایی پوست و مو آسیب برساند. با ما همراه باشید تا در ادامه فواید نوشیدن آب برای پوست و مو را بررسی کنیم. پوست هم مثل سایر اندام ها از تعداد زیادی سلول ساخته شده است. این سلول ها برای عملکرد مناسب به آب نیاز دارند. آب، مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز سلول ها را به آن ها می رساند بنابراین کمبود آن باعث کاهش انعطاف پذیری و افزایش چین و چروک و به تبع آن منجر به پیر شدن پوست می شود بنابراین این مایع حیاتی حتی می تواند جایگزین مناسبی برای درمان‌های گران‌قیمت جوانسازی باشد. خرید محصولات مراقبت از مو

فواید آب برای پوست

نوشیدن روزانه حداقل 8 لیوان آب، سبب بهبود عملکرد سیستم گوارشی و دفع بیشتر و بهتر سموم از بدن می شود که این پروسه در نهایت امر، افزایش شادابی و درخشش پوست و حتی کاهش احتمال ابتلا به آکنه‌های پوستی را به دنبال دارد. >> خرید مرطوب کننده و آبرسان دوش گرفتن با آب خنک یا نشستن در وان حاوی آب خنک به مدت 2 تا 3 دقیقه در روز تا حد زیادی می‌تواند استرس‌های منجر به آسیب‌های پوستی را کاهش دهد و درنتیجه سبب کاهش التهابات پوستی و آکنه‌ها شود. بنابراین درصورتی‌که دچار التهابات پوستی هستید پیشنهاد ما به شما این است که به‌جای استفاده از محصولات موضعی گران‌قیمت دوش آب سرد بگیرید. ولی به خاطر داشته باشید که دوش گرفتن طولانی با آب سرد باعث کاهش چربی‌های طبیعی سطح پوست شده و خشکی پوست را به دنبال خواهد داشت. بنابراین از دوش آب سرد به مدت طولانی‌تر بپرهیزید. کمپرس آب خنک با کاهش دمای پوست به طرز شگفت‌انگیزی می‌تواند باعث کاهش التهاب، پف و تیرگی‌های دور چشم شود. بخار آب در مواردی که پوستتان پوسته‌پوسته و زبر شده بهترین راه درمانی است. بعد از 15 دقیقه بخور دادن پوست صورت، حتما آن را با آب خنک بشویید و از طراوت و شفافیت آن لذت ببرید.  

خواص آب برای مو

همه می دانند که نوشیدن آب در طول روز، تاثیر ویژه ای در حفظ و بهبود عملکرد کل ارگان های بدن به خصوص پوست و مو دارد. نوشیدن آب یک عامل ضروری در حفظ رطوبت پوست و مو و رساندن ریزمغذی های حیاتی به آنها محسوب می شود.>> خرید کرم مرطوب کننده آووکادو کامان
  • بسیاری از افراد با کسب اطلاعات کافی تنها با رعایت میزان مصرف آب در روز، آن را جایگزین مناسبی برای درمان های ضد پیری گران قیمت قرار داده اند.
  • همه افراد می توانند با نوشیدن ۸ لیوان آب در طول روز از بروز بیماری های پوست و مو جلوگیری کنند. شما نیز با مصرف آب کافی می توانید سبب بهبود عملکرد سلول های کف سر خود شوید و موهای خود را از ابتلا به شوره سر و درماتیت سبورئیک در امان نگه دارید. 
  • کسانی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند نیز می توانند به این مایع حیاتی پناه بیاورند. 
  • در کنار یک رژیم غذایی مناسب و مصرف غذاهایی نظیر تخم مرغ، لبنیات، ماهی سالمون و دیگر مواد، آب تاثیر ویژه ای در جلوگیری از ریزش موهای سر می تواند داشته باشد.
  •  آب بهترین تغذیه برای فولیکول های مو محسوب می شود و وضعیت ساقه مو را به حد قابل توجهی بهبود می بخشد.
  • مصرف آب، علاوه بر حفظ سلامت پوست می‌تواند سلامتی و شادابی موها را نیز به دنبال داشته باشد. در ادامه فواید آب برای پوست و مو را بررسی خواهیم کرد.
  • نوشیدن آب کافی در طول روز باعث بهبود جریان خون و افزایش اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوستی کف سر می‌شود و به‌این‌ترتیب باعث کاهش ریزش مو و پیشگیری از خشکی و شکنندگی موها و درنتیجه جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن پوست سطح سر می شود. بنابراین نوشیدن آب کافی می‌تواند راه حل مناسبی برای درمان شوره سر باشد.
  • توجه داشته باشید که برای شستشوی موها بهتر از آب گرم است. استفاده از آب خنک یا ولرم برای شستن موها مانع از خشک شدن بیش‌ازحد و وز شدن موها می‌شود.
  • آب، یکی از ترکیبات معجزه‌آسای طبیعی برای جذب بهتر ویتامین‌ها توسط موهاست. قبل از استفاده از محصولات موجود در بازار برای ویتامینه کردن توصیه می‌شود حتماً ساقه موها را مرطوب کنید. موی مرطوب مواد مغذی را بهتر جذب می‌کند.
جمع بندی آب ترکیبی ضروری برای عملکرد مؤثر ارگان‌های بدن است. 50 تا 70 درصد از حجم بدن انسان از آب تشکیل‌شده است. کمبود این ترکیب بسیار مهم حیاتی در پوست و مو به‌صورت خشکی و ریزش پدیدار می‌شود. با مصرف این نوشیدنی ساده به میزان کافی سموم به‌خوبی از بدن دفع شده و این امر موجب بهبود عملکرد کلیه اندام‌ها به‌ویژه سلول‌های پوستی می‌شود.