اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی برای موهای کراتینه شده در سال 1400

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید شامپو بدون سولفات" link="https://asokala.com/product-category/cosmetics-hygiene/hair-care/shampoo/sulphate-free-shampoo/"] هنگامی که موهای خود را با ابزارهای مانند اتو مو  داغ  و حالت می دهید یا با رنگ های مختلف موهای خود را آزمایش می کنید، به یک روال پاکسازی نیاز دارید که موهای شما را سالم کند اینجاست که شامپوهای بدون سولفات وارد می‌شوند. این شامپو مواد پاک‌کننده خشن را حذف کرده ، بنابراین رطوبت را مسدود می‌کند، از محو شدن سریع رنگ جلوگیری کرده و کمتر باعث تحریک پوست سر حساس می‌شود.

اگر اخیراً موهای خود را گلت یا کراتینه کرده اید بنابراین باید به دنیال شامپو بدون سولفات خارجی باشید. موها به طور طبیعی حاوی نوعی پروتئین به نام کراتین هستند. هر چقدر میزان کراتین در موها بیشتر باشد موها صاف تر و درخشنده تر می شوند. کمبود کراتین در ساختار موها باعث خشکی و وز شدن موها می شود. کراتینه کردن مو باعث می شود کراتین اضافی به ساختار مو نفوذ کرده و با جبران کمبود کراتین مو باعث لخت شدن و ابریشمی شدن موها شود.

شامپو بدون سولفات چیست؟

پرفروش ترین شامپو بدون سولفات خارجی 

نمک موجود در شامپوهایی که حاوی سدیم کلراید می تواند با محتوای کراتین موها ترکیب شده و آن ها را از بین ببرد. همچنین سولفات موجود در شامپوهای سولفاته به خاطر خاصیت قلیایی بالا به کراتین موها آسیب می رساند. بنابراین لازم است پس از انجام فرآیند کراتینه بر روی موها حتما از شامپو بدون سولفات خارجی یا ایرانی برای موهای کراتینه شده استفاده شود. کلر موجود در آب استخرها نیز می تواند به کراتین موجود در ساختار مو آسیب برساند بنابراین توصیه می شود پس از کراتینه کردن موها از شنا کردن در استخرهای کلردار اجتناب شود. در ادامه بهترین شامپو بدون سولفات خارجی برای موهای کراتینه را معرفی خواهیم کرد؛

شامپو بدون سولفات خارجی ترزمه 

قیمت شامپو ترزمه بدون سولفات شامپو ترزمه به دلیل داشتن ترکیباتی که حاوی میوه آفریقایی مارولا به همراه کراتین بوده، یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات، که باعث ترمیم و بازسازی مو می شود، است. اکثر افراد بعد از کراتینه مو و یا حتی برخی برای صاف کردن مو در حالت طبیعی خود از آن استفاده میکنند. این شامپو می تواند تا حدود 72 ساعت موها را در حالت صاف، نرم و لطیف نگه دارد که این ویژگی  ممکن است در هر شامپویی وجود نداشته باشد. >> خرید شامپو بدون سولفات ترزمه

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ردیست

ردیست یک شرکت ترکیه ای تولید کننده محصولات بهداشتی و شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده است. محصولات این برند از سال 1393 به بازار ایران راه پیدا کردند و در حال حاضر در 90 کشور دنیا عرضه می شوند. REDIST در میان محصولات باکیفیت خود 2 مدل شامپوی بدون سولفات ارائه کرده که برای مصرف افرادی که موهای خود را کراتینه کرده اند توصیه می شود.

شامپوهای ردیست مدل AntiFade Complex مشکی و قرمز، هر دو  به عنوان تثبیت کننده رنگ مو و مناسب برای آقایان و بانوان طراحی شده اند. این محصول فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون بوده و حاوی روغن جوجوبا و چای سبز است. شامپوهای ردیست no 63 التهابات پوست سر را رفع می کنند و از آن جا که فاقد سولفات و سدیم کلراید هستند برای موهای کراتینه شده توصیه می شود.  

شامپو کراتینه خارجی لورآل

شامپو موهای رنگ شده السو لورآل حاوی روغن کتان محافظ موهای رنگ شده و کراتینه شده است. این شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده شویندگی ملایمی دارد و نه تنها به مو آسیب نمی رساند بلکه آبرسان مو است و از وز شدن و شکستگی موها بر اثر مواد شیمیایی موجود در رنگ مو جلوگیری می کند. این شامپو موها را براق می کند.

شامپو بدون سولفات اورال

شامپو روغن آرگان بدون سولفات

این شامپو که ساخت ایتالیاست به خاطر داشتن روغن آرگان ترمیم کننده و مغذی موهای آسیب دیده است. این شامپو علاوه بر بازسازی و ترمیم فولیکول های آسیب دیده مو، رطوبت مورد نیاز موها را نیز تامین کرده و موها را نرم و لطیف و شاداب می کند.

شامپو کراتینه خارجی ریو

بدون سولفات است. این شامپو محافظ موهای کراتینه شده و رنگ شده است. شامپو ریو مرطوب کننده پوست سر بوده و برای استفاده روزانه مناسب می باشد. ماسک مو زغالی ریو Rio ساخت کشور برزیل حاوی کراتین و کلاژن است و از موهای کراتینه شده و رنگ شده محافظت می کند. این ماسک مو برای استفاده روزانه مناسب می باشد.در کنار شامپو ریو از ماسک ریو استفاده کنید تا ماندگاری و درخشندگی بیشتر موهای کراتین شده تان را احساس کنید . از این ماسک افرادی که موهایشان کراتین نشده نیز می تواندد استفاده کنند . شامپو کراتینه ریو بدون سولفات در بالا بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید موهای کراتینه خود را حفظ کرده و نهایت لذت را ببرید. برای تهیه شامپو کراتینه خارجی میتوانید روی یکی از لینک های بالا کلیک کنید. در ضمن ارسال در روزهای 5شنبه و جمعه رایگان است.