اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بوی بد عرق زیر بغل؛ دلایل و راهکارهای رفع آن

[title text="پرفروش ترین ضد تعرق ها"] بوی بد عرق زیر بغل یکی از بدترین مشکلات به ویژه در فصل تابستان است که با مام ضد عرق می توان بر این مشکل غالب شد. تابستان در راه است و گرمای هوا برای هر کس آزار دهنده خواهد بود. اما آنچه که باعث می شود تحمل گرمای تابستان غیر ممکن تر شود، عرق کردن است که در برخی از افراد به دلیل بوی عرق بدن لازم است هر روز حمام کنند. اما اگر شما از انواع ضد عرق استفاده کنید، حتی اگر عرق شدیدی داشته باشید این مام به رفع بوی تند عرق بدن کمک کرده و شما بدون نگرانی می توانید در جلسات و جمع دوستان خود حضور داشته باشید.

علت بوی بد عرق زیر بغل

قبل از این که به دنبال رفع بوی عرق بدن باشید ابتدا لازم است بدانید که چرا این مشکل رخ داده و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است تا بهتر بتوانید برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

جنس لباس مورد استفاده

نوع لباسی که شما انتخاب می کنید تاثیر مهمی بر روی بوی تند عرق بدن دارد. توجه داشته باشید که لباس هایی که الیاف پلاستیکی دارند همانند لباس های ورزشی، قدرت جذب عرق را نداشته و باعث می شوند عرق بر روی پوست بماند که به تبع، فعالیت باکتری ها در این شرایط بیشتر شده و منجر به بوی تند عرق بدن می شود.

پروتئین زیاد در رژیم غذایی

افرادی که در رژیم غذایی خود پروتئین زیادی مصرف می کنند، به دلیل افزایش متابولیسم بدن، تعرق بدن و متعاقبا بوی تند عرق بدن زیاد می شود. در این موارد بهترین مام ضد عرق همانند مام صابونی، مام استیک، مام ژله ای، مام رولی، دئودرانت و اسپری ضد تعریق بسیار به رفع این مشکل کمک می کند.
اگر در مورد اسپری ضد تعریق نمیدانید بهتر است مقاله اسپری ضد تعریق چیست را مطالعه کنید.

مصرف زیاد شیرینی جات

فراموش نکنید که هر چه شیرینی جات بیشتری مصرف کنید، رشد باکتری ها در پوست شما بیشتر می شود زیرا باکتری ها نیز عاشق شیرینی هستند. این اتفاق باعث بوی بد عرق زیر بغل می شود. افرادی که شیرینی جات بیشتری مصرف می کنند باید به دفعات بیشتری حمام کرده و از ضد عرق و اسپری بیشتر استفاده کنند.

استرس و ناراحتی های عصبی

جالب است بدانید که استرس، منجر به افزایش هورمون کورتیزول در بدن شده که این هورمون هم منجر به افزایش تعرق و هم باعث ترکیب باکتری با عرق می گردد. در ادامه هر چه شما استرس بیشتری داشته باشید، بیشتر به بوی تند عرق بدن مبتلا خواهید شد و حتی ممکن است بهترین مام ضد عرق هم نتواند مشکل را رفع کند. توصیه می شود شرایط روحی خود را آرام کرده و سپس به سراغ خرید انواع مام ضد عرق بروید. >> اسپری رکسونا مردانه

درمان بوی عرق با ضد تعریق ها

اما اکنون این سوال که در میان انواع مام ضد عرق که در بازار وجود دارد، کدام یک بهتر می تواند در رفع بوی عرق بدن موثر باشد بدون اینکه لطمه ای به بدن وارد نماید. بر طبق آمار به دست آمده مشخص شده است که مام سکرت کلینیکال، مام سکرت ژله ای، مام ژیلت صابونی، مام ژیلت کلینیکال مصری، مام صابونی الد اسپایس، مام استیک لیدی اسپید، مام استیک رکسونا، مام رولی نیوآ و مام استیک نیوآ از جمله معتبرترین و قوی ترین موادی هستند که قدرت بالایی در رفع بوی تند عرق بدن داشته و از نظر استاندارد جهانی، برای سلامتی بدن تضمین شده هستند. >> اسپری نیوا