اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی جدیدترین نوشیدنی انرژی زا 1400 | انرژی را میشه خرید!!

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید نوشیدنی انرژی زا" link="https://asokala.com/product-category/%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/%d9%86%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86%db%8c/energy-drink/"]

[ux_products type="row" ids="35360,31901,27574,45625"]

در این مقاله قصد داریم بهترین نوشیدنی انرژی زا را معرفی کنیم. چرا که امروزه انواع نوشیدنی انرژی زا در میان جمع نوشیدنی ها که در بازار وجود دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در این قبیل از نوشیدنی ها، ترکیباتی وجود دارد که سطح انرژی بدن را بالا برده و کمک می کند تا مدت زمان بیشتری بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید لذا نوشیدنی انرژی زا برای افرادی که فعالیت های بدنی زیادی دارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

تحقیقات نشان می‌ دهد که مردم برای امتحان نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا آماده هستند، اما به دلیل مارک‌های ناآشنا که مواد ناآشنا را تبلیغ می‌کنند، در امتحان کردن این محصولات تردید دارند.
وقتی مردم تصمیم می‌ گیرند از چه نوشیدنی‌ هایی لذت ببرند، به دنبال یک محرک انرژی قوی هستند، به خصوص در بازاری که گزینه‌ های زیادی وجود دارد.
به نظر شما چرا امروزه مردم به دنبال کافئین بیشتری هستند؟
زیرا  ذهن مردم شلوغ تر از همیشه است و به دلیل مشغله کاری زیادی که دارند به انرژی فراوانی نیاز داشته که استفاده از نوشیدنی انرژی زا به آنها انرژی فوق العاده ای می دهد.

بهترین نوشیدنی انرژی زا در ایران

جالب است بدانید که استفاده از نوشیدنی انرژی زا عملکرد مغز انسان را چندین برابر می کند و به همین دلیل است که افراد برای کنکور، تمایل بیشتری برای مصرف آن دارند. حتی بارها دیده شده است که فردی در عین خستگی، با مصرف نوشیدنی انرژی زا باز هم به فعالیت خود ادامه می دهد چرا که نوشیدنی انرژی زا انرژی کاذب در فرد ایجاد می کند به این معنا که بدن خسته است اما فرد متوجه خستگی نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نوشیدنی انرژی زا در ایران آشنا کنیم.

بهترین نوشیدنی انرژی زا در ایران

معرفی انواع نوشیدنی‌ انرژی زا

امروزه نوشیدنی‌ انرژی زا در طعم‌های بسیار زیاد، متناسب با هر سلیقه‌‌ای، ساخته شده است. از جمله طعم‌های بی نظیر نوشیدنی انرژی زا طعم‌های کیوی، گیلاس، موهیتو و... است؛ این طعم‌ها با یکدیگر ترکیب شده و طعم بی‌نظیری را به طرفداران خود هدیه داده است؛  همین امر سبب شده، طیف وسیعی از طرفداران و مصرف کنندگان نوشیدینی انرژی زا را پوشش دهد. در ادامه همین مطلب شما را با چند تا از بهترین نوشیدنی های انرژی زا آشنا می‌کنیم.

نوشیدنی انرژی زا هایپ

نوشیدنی انرژی زا هایپ دارای انواع مختلفی است که در سال 2000 تولید انبوه آن آغاز شده و  اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا عرضه می گردد، سه مدل از بهترین انرژی زا رایج هایپ عبارت است از:

  1. هایپ مشکی یا هایپ ام اف پی MFP Energy: این نوع هایپ دارای قوطی مشکی است که نام آن به رنگ نقره ای بر روی قوطی هک شده است. جالب است بدانید که این نوع از نوشیدنی انرژی زا به رنگ زرد طلایی بسیار خوشمزه و شیرین است. تورین گوارانا جینسینگ کافئین از جمله مهمترین ترکیبات این نوشیدنی انرژی زا است.
  2. هایپ آپ Energy Up: این مدل از هایپ به عنوان بهترین انرژی زا در سال 2013 وارد بازار شده که دارای ترکیبات و ویتامین های زیادی است و در کنار آن طعم نعناع را نیز اضافه کنید که با خوردن این نوشیدنی خنک، طعم نعناع نیز بسیار لذت بخش خواهد بود.
  3. هایپ صورتی Twisted: هایپ صورتی با طعم سیب، انواع و برخی دیگر از میوه ها، غنی از ویتامین هایی شامل  نیاسین اسید پانوتنیک، ریبوفلاوین، B6  و  B12رنگ بتاکاروتن بوده و مزیت های زیادی دارد.

معرفی بهترین نوشیدنی انرژی زا در ایران

نوشیدنی انرژی زا ردبول

اگر  در اثر کار و فعالیت و یا رانندگی خسته هستید و انرژی بدنتان افت کرده است، پیشنهاد می کنیم یکبار مصرف ردبول که بهترین نوشیدنی انرژی زا است را تجربه کنید تا معجزه این نوشیدنی را تجربه کنید. جالب است بدانید که این نوشیدنی تاثیر خود را در همان 15 دقیقه اول نشان خواهد داد. در این بازه زمانی کافئین خون به حدی بالا می رود که شما به وضوح متوجه افزایش سطح انرژی بدن و بالا رفتن قدرت درک خود خواهید شد. برای این که تاثیر کافئین در خون از بین برود، به حدود 6-5 ساعت زمان نیاز است.

نوشیدنی انرژی زا ردبول

نوشیدنی انرژی زا ماءالشعیر بالتیکا

از بهترین انرژی زا هایی که فاقد الکل بوده و عطر و مزه کاملا طبیعی دارد، ماءالشعیر بالتیکا است. این نوع نوشیدنی انرژی زا سرشار از ویتامین های مختلف بوده و تقویت کننده موی سر خواهد بود لذا افرادی که به ریزش مو مبتلا هستند، پیشنهاد می کنیم مصرف ماءالشعیر را فراموش نکنند. جالب است بدانید که  ماءالشعیر بالتیکا یک نوشیدنی بسیار مفید در درمان اختلالات عصبی است.

نوشیدنی انرژی زا بلک برن

بلک برن از جمله بهترین انرژی زا ساخت ترکیه است که از کیفیت خوبی برخوردار است. کافئین موجود در آن باعث تحریک گردش خون در بدن و بهبود سطح انرژی بدن خواهد شد. در بلک برن ماده ای به نام گلوکورونولاکتون  وجود دارد که کمک می کند تا سموم بدن دفع گردد.

نوشیدنی انرژی زا بلک برن

نوشیدنی خارجی

امروزه اغلب افراد با وجود انوع نوشیدنی خوب ایرانی باز هم به دنبال نوشیدنی خارجی اصل می‌گردند؛ نوشیدنی‌های خارجی از آنجایی که پیشینه دور و درازی دارد سبب شده که به مرور زمان عاری از هیچ گونه ایرادی باشد و طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کند؛ نوشیدنی خارجی طیف وسیعی از طعم، مدل و از همه مهم‌تر کاربرد خاص خود را دارد.

برای مثال انواع نوشیدنی انرژی‌زا خارجی در بازار است که مخصوص قبل از تمرین برای ورزش بدنسازی است؛ و یا انواع نوشیدنی کافئین‌دار هست برای رفع خستگی و شب بیداری‌ مکرر، نوشیدنی مکمل غذایی برای تغذیه سالم و کامل‌تر و...

جهت خرید انواع نوشیدنی های با کیفیت و انرژا زا می توانید به سایت فروشگاهی اسوکالا مراجعه کنید.

[title text="مقایسه ارزش غذایی بهترین نوشیدنی های انرژی زا"]

[row col_style="dashed"]

[col span="4" span__sm="12"]

[ux_price_table title="هایپ مشکی" price="27000 تومان" description="ارزش غذایی هایپ مشکی در 250 میل"]

[bullet_item text="کالری: 108 کیلو کالری"]

[bullet_item text="سطح کافئین: متوسط"]

[bullet_item text="مقدار کافئین: 80 میلی گرم"]

[bullet_item text="میزان قند: 24 گرم"]

[/ux_price_table]

[/col]
[col span="4" span__sm="12"]

[ux_price_table title="بلک برن 500 میل" price="19500 تومان" description="ارزش غذایی بلک برن 250 میل"]

[bullet_item text="کالری: 122 کیلو کالری"]

[bullet_item text="سطح کافئین: کم"]

[bullet_item text="مقدار کافئین: 37.5 میلی گرم"]

[bullet_item text="میزان قند: 27 گرم"]

[/ux_price_table]

[/col]
[col span="4" span__sm="12"]

[ux_price_table title="رد بول" price="33000 تومان" description="ارزش غذایی رد بول 250 میل"]

[bullet_item text="کالری: 108 کیلو کالری"]

[bullet_item text="سطح کافئین: متوسط"]

[bullet_item text="مقدار کافئین: 80 میلی گرم"]

[bullet_item text="میزان قند: 27 گرم"]

[/ux_price_table]

[/col]

[/row]