اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

انواع عطر و ادکلن از نظر اصل و اورجینال بودن

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع عطر و ادکلن از نظر اصل و اورجینال بودن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

1) ادکلن های اورجینال:

ادکلن اورجینال به دو گروه ادکلنهای شرکتی و غیر شرکتی تقسیم می شوند. 1-1) ادکلنهای شرکتی: دارای لیبل شرکتی هستند. مانند: برند پاکورابان، بولگاری، فراری و ... 2-1) ادکلنهای غیر شرکتی: ادکلنهای غیر شرکتی که اصل هستند، ولی به دلیل اینکه مجوز ورود به کشور را ندارد، فاقد لیبل شرکتی هستند. بعنوان مثال برند آمریکایی کالوین کلین.

2) ادکلنهای اماراتی، و اماراتی- فرانسه

ادکلنهای اصلی هستند که در کشورهای اماراتی پر می شوند مانند: برند اجمل، ریو، رودیر. یا ادکلنهایی که روی آنها تولید فرانسه نوشته شده ولی در امارات پر می شوند: مانند ادکلن های ماین Mine این ادکلنها دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند.

3) تسترهای اورجینال:

شرکتهای تولید کننده ادکلن به عطر فروشی هابه ازای خرید هر 12 ادکلن اصل، یک عدد تستر به عنوان آفر ارائه می کنند.  تستر دقیقا همان ادکلن اورجینال است که فقط جعبه آن سفید است. روی جعبه تسترها عبارت "Not For Sale" نوشته شده است. باور غلط: یک باور اشتباه که بین مردم رایج شده اینست که تسترها ماندگاری بهتری دارند زیرا فروشنده عطر، تستر را که ماندگاری آن بهتر است، برای مشتری تست می کند و عطر اصلی را به مشتری می فروشد. باور صحیح: ادکلن اورجینال و تستر اورجینال کاملا مشابه هم هستند.

4) ادکلنهای فیک یا تقویت شده یا دابل کپی:

ادکلنهای فیک که شیشه آن مشابه ادکلن اصلی است و شامل اسانس عطر + آب + الکل + فیکساتور است. که به آن نام های ادکلن تقویت شده یا ادکلن Double Copy نیز نسبت می دهند.

5) تستر های کپی HighCopy:

عطرهای HighCopy ادکلنهای غیر اورجینال هستند که بنا به کیفیت کلاس بندی می شوند. در آسوکالا عطر های کپی کلاس A (درجه یک و با بالاترین کیفیت) موجود است. شیشه آن بسیار مشابه شیشه محصول اصلی است و شیشه آن بسیار تمیز کپی شده است. در امارات تولید می شود. کیفیت و ماندگاری خیلی خوبی نسبت به قیمتش دارد. و معمولا قیمت آن حدود یک سوم ادکلن اورجینال آن است. ادکلنهای گروه 1، 2، 3، و 5 در فروشگاه اینترنتی آسوکالا قابل ارائه است. خرید تستر عطر و ادکلن  پیشنهاد میکنیم که مقاله زیر را مطالعه کنید: چگونه بفهمیم یک ادکلن اصله یا فیک؟ حال که با انواع عطر و ادکلن از نظر اصل و اورجینال بودن آشنا شدید لازم به ذکر است که بگوییم انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای  خرید عطر ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.