اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

شامپو ردیست و مراقبت های بعد از کراتینه مو

موها به طور طبیعی حاوی نوعی پروتئین هستند. هر چقدر میزان این پروتئین در موها بیشتر باشد موها صاف تر و درخشنده تر می شوند. موهای خشک و فر یا موهای وز فاقد میزان کافی از پروتئین در ساختار خود می باشند.

کراتینه مو چیست؟

فرآیند کراتینه کردن مو با جایگزین کردن محتوای کراتین مو می‌تواند خشکی، وزی و پیچش موها را رفع کند و برای مدت زمانی طولانی موها را لخت ابریشمی و براق کند. کراتینه ‌کردن مو در واقع با ترکیب کردن کراتین با کوتیکول های مو موجب ترمیم کوتیکول های آسیب دیده شده که در نهایت منجر به ترمیم کلی تارهای مو و بازیابی سلامت و درخشندگی موها می شود.

مراقبت های بعد از کراتینه مو

نمک موجود در شامپوهایی که حاوی سدیم کلراید می تواند با محتوای کراتین موها ترکیب شده و آن ها را از بین ببرد. همچنین سولفات موجود در شامپوهای سولفاته به خاطر خاصیت قلیایی بالا به کراتین موها آسیب می رساند. بنابراین لازم است پس از انجام فرآیند کراتینه بر روی موها حتما از شامپوها و نرم کننده های فاقد سولفات و سدیم کلراید استفاده شود. کلر موجود در آب استخرها نیز می تواند به کراتین موجود در ساختار مو آسیب برساند بنابراین توصیه می شود پس از کراتینه کردن موها از شنا کردن در استخرهای کلردار اجتناب شود.

خشک کردن موهای کراتینه شده بعد از حمام

یکی از مراقبت های بعد از کراتینه، خشک کردن مو میباشد که باید حتما انجام گیرد. دلیل خشک کردن مو بعد از کراتینه این است که ساقه مو بعد از کراتینه پوسیده نشود. خشک کردن باید با باد سشوار ملایم انجام شود. 

استفاده از ماسک مو بعد از کراتینه

کراتینه کردن مو باعث میشود، مو چربی طبیعی خود را از دست بدهد؛ به همین دلیل باید با استفاده از محصولاتی همچون ماسک مو بعد از کراتینه سعی کنید موها را مرطوب نگه داشته و از خشک ماندن آن جلوگیری کنید. در ضمن هیچ وقت از محصولاتی که حاوی روغن زیاد است مانند وازلین و … استفاده نکنید.

بعد از کراتینه چه شامپویی بزنیم ؟

انواع مختلفی از شامپو ها در بازار موجود هستند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. به یاد داشته باشید که بعد از کراتینه نباید از هر مدل شامپویی استفاده کنید زیرا می تواند ماندگاری کراتین را به شدت پایین بیاورد. یکی از بهترین شامپوها بعد از کراتینه، شامپو ردیست میباشد که با خاصیت ضد سولفات بودن بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال شامپو با کیفیت فاقد سولفات هستند. 

بعد از کراتینه مو میشه رنگ کرد ؟

اگر میخواهید در عین کراتینه کردن مو، رنگ موهای خود را هم تغییر دهید، پیشنهاد میکنیم ابتدا موها را رنگ کرده سپس کراتینه انجام دهید؛ زیرا مو بعد از رنگ کردن کمی اسیب میبیند که با کراتینه کردن میتوانید موهای خود را نی احیا کنید.

معرفی برند ردیست

ردیست Redist یک کمپانی ترکیه ای است که محصولات بهداشتی برای مراقبت از پوست، مو و بدن تولید می کند. محصولات این برند از سال 1393 به بازار ایران راه پیدا کردند و در حال حاضر در 90 کشور دنیا عرضه می شوند. ردیست در میان محصولات باکیفیت خود شامپوهایی فاقد سولفات ارائه کرده که برای مصرف افرادی که موهای خود را کراتینه کرده اند توصیه می شود. این شامپوها در دو مدل مناسب موهای کراتینه رنگ نشده و موهای کراتینه رنگ شده ارائه شده اند که در ادامه به معرفی مختصر آن ها می پردازیم:
  • شامپو ردیست مدل Redist Antifade complex no 63 شامپو Redist AntiFade Complex تثبیت کننده رنگ مو و مناسب برای آقایان و بانوان طراحی شده است. این محصول فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون بوده و حاوی روغن جوجوبا و چای سبز است. شامپو ردیست مدل no 63 التهابات پوست سر رفع می کند و از آن جا که فاقد سولفات و سدیم کلراید است برای موهای کراتینه شده توصیه می شود.
  • شامپو تثبیت رنگ مو ردیست مدل Redist Antifade complex no 63 شامپو تثبیت رنگ موی ردیست همچون شامپوی معرفی شده در بالا فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون است که برای موها مضر هستند و می توانند به بافت مو آسیب برسانند. این محصول حاوی روغن جوجوبا و چای سبز است و التهابات پوست سر را برطرف می کند. این شامپو به خاطر اینکه در فرمولاسیون خود سولفات ندارد و حاوی موادی است که موجب تثبیت رنگ موهای رنگ شده می شوند برای موهای کراتینه رنگ شده انتخاب فوق العاده ای است و کاملا توصیه می شود. این شامپو هم برای استفاده آقایان و هم بانوان مناسب است.