اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی محصولات مراقبت مو گلیس

بنیانگذار برند گلیس، هانس شوارتسکف شیمی‌دان آلمانی است. وی در ابتدا در سال 1898 وقتی که 24 سال بیشتر نداشت داروخانه کوچکی در شهر برلین تاسیس کرد. تاسیس این داروخانه بعدها منجر به ایجاد یکی از بزرگترین تولیدکننده های محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت و درمان مو در جهان شد. آقای شوارتسکف در سال 1903 اولین شامپوی جهان را که به صورت پودری تولید شده بود به بازار آلمان عرضه کرد. پیش از این اختراع، افراد برای شستشوی موها از صابون یا روغن های بسیار گران قیمت استفاده می کردند. کارخانه شوارتسکف در سال 1908 افتتاح شد که در آن سال تنها تولیداتش عبارت بودند از 3 مدل شامپو، صابون، دستمال آرایش پاک کن و پودر تمیز کننده دندان. در سال 1997 شرکت های شوارتسکف و هنکل ادغام شدند و پس از این اتفاق، محصولات تولیدی شرکت به دو دسته تقسیم شد. دسته اول محصولات حرفه‌ای و سالنی مو و دسته دوم محصولات غیر حرفه ای تجاری! محصولات حرفه ای با نام شوارتسکف پروفشنال به بازار ارائه می شدند و محصولات تجاری تحت عنوان شوارتسکف و هنکل دوسلدورف تولید می‌شدند. در سال 2004 آکادمی شوارتسکف در انگلستان تاسیس شد. همچنین انستیتوهای سیار در آلمان راه اندازی شد که با سفر به سرتاسر آلمان راهنمایی‌های لازم را به مشتریان و مصرف‌کنندگان در مورد محصولات حرفه‌ای ارائه می‌دهد، تولیدات این برند شامل انواع شامپو گلیس و ماسک گلیس و اسپری دو فاز و روغن مغذی مخصوص موخوره است.

معرفی محصولات گلیس

برند گلیس تولیدکننده محصولات بهداشتی آرایشی مو می باشد. محصولات این برند در 3 دسته مراقبت مو، رنگ مو و حالت دهنده مو ارائه می شوند. شرکت گلیس در زمینه مراقبت مو به جهت پیشگیری و درمان موهای آسیب دیده محصولات متنوعی از جمله شامپو، اسپری، ماسک و روغن های گیاهی به بازار عرضه کرده است که در این مطلب قصد داریم تعدادی از شامپوها و ماسک های مفید را معرفی کنیم. >>

معرفی شامپوهای گلیس

  • شامپو کراتینه مخصوص موهای بلند گلیس gliss supreme length شامپو کراتینه گلیس مدل supreme length به صورت تخصصی جهت مراقبت از موهای بلند طراحی شده است. این محصول حاوی کراتین است و علاوه بر رساندن مواد مورد نیاز، موها را نرم و خوش حالت نگه می دارد. خرید شامپو گلیس آبی
  • شامپو احیا کننده گلیس مدل gliss deep repair شامپو احیاکننده گليس مدل deep Repair حاوی پروتئین اسیدهای آمینه، کراتین، ترمیم کننده و تقویت کننده موهای آسیب‌دیده، شکننده، رنگ‌شده، خشک و فر می باشد. این محصول زبری موها را برطرف کرده و آن ها را نرم و لطیف می کند.
  • شامپو بازسازی کننده گلیس مدل gliss ultimate repair شامپو بازسازي کننده گليس مدل Ultimate Repair تا حد زیادی موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. این محصول حاوی کراتین است و مناسب پیشگیری و درمان موخوره است. این محصول موها را براق و درخشنده می کند.
  • شامپو محافظ رنگ مو گلیس gliss color protect شامپو محافظ رنگ مو گلیس GLISS color protect ماندگاری رنگ را روی موها افزایش داده و مانع از محو شدن تدریجی آن پس از شستشو می شود. این شامپو از شفافیت و زیبایی موهای شما محافظت می کند. این شامپو حاوی اسید های آمینه است که باعث می شود استحکام مو افزایش یابد و داشتن کراتین مایع در محتوای آن از بروز خشکی و زبری موها که معمولا در اثر رنگ، مش و دکلره به وجود می آید جلوگیری کرده و باعث لطیف و براق شدن موهای شما می‌شود. در کنار همه این‌ها مانع از ریزش موهای شما شده و چربی پوست سر را تنظیم می‌کند.
  • شامپو درمانگر قوی گلیس gliss intense therapy شامپو درمانگر قوی گلیس با بهره گیری از خواص درمانی خود ساختار داخلی موها را در کوتاه‌ترین زمان استحکام می بخشد. این شامپو برای موهایی که در اثر رنگ کردن، فرکردن، استفاده مکرر از خشک کن ها و حالت دهنده های مو خشک و بیمار شده اند مفید است.
  • شامپو تقویت کننده گلیس Gliss magnificent strength شامپو تقویت کننده گلیس Gliss Magnificent Strength دارای فیلترهای محافظ برای ممانعت از آسیب رسیدن به مو می باشد و قابلیت افزایش قدرت و استحکام مو به ویژه موهای ضعیف و آسیب دیده را تا 20 برابر دارا است. این شامپو علاوه بر ترمیم کردن موها و جلوگیری و درمان شکنندگی موها به آن‌ها درخشندگی و طراوت می بخشد.

معرفی ماسک موهای گلیس

 
  • ماسک مو کراتینه گلیس gliss total repair ماسک مو کراتینه گلیس Gliss Total Repair, حاوی کراتین بوده، موجب تقویت موهای شما و ترمیم موهای آسیب دیده می شود. از شکنندگی موهای شما پیشگیری می کند.
  • ماسک مو ترمیم کننده گلیس gliss ultimate oil elixir ماسک مو ترمیم کننده گلیس Gliss Ultimete Oil Elixir، حاوی روغن های مغذی حیاتی یا همان کراتین مایع است، که استفاده از آن برای افرادی با موهای آسیب دیده و خشک بسیار توصیه می شود. این ماسک مو، فضای خالی تارهای مو را پر کرده و در نتیجه باعث کاهش شکنندگی مو می شود. موجب تقویت موها، افزایش درخشش و نرمی مو می شود.
  • ماسک مو گلیس ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده gliss ultimate repair ماسک مو گلیس ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده Gliss Ultimete Repair, حاوی کراتین است که هم موها را تقویت می‌کند و هم باعث نرمی موها می‌شود. این ماسک، برای موهای رنگ شده که پس از مدتی به دلیل مواد دکلره خشک می شوند، بسیار مناسب بوده و رطوبت موها را حفظ می کند.
  • ماسک مو ترمیم کننده گلیس Gliss kur ultimate repair ماسک ترمیم کننده مو گلیس مدل Ultimate Repair حاوی کراتین، موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم و استحکام بخشی می کند. در صورت استفاده‌ طولانی مدت، مقاومت موها تا 90 درصد افزایش می‌یابد و موجب احیای زیبایی و سلامتی موها می شود. این محصول با حفظ رطوبت مو باعث افزایش لطافت و نرمی مو نیز می شود. توصیه می شود جهت حصول نتیجه بهتر این ماسک را به همراه شامپوی گلیس مدل ultimate repair استفاده کنید.
  • ماسک ترمیم کننده کامل مو گلیس مدل gliss kur total repair ماسک موی gliss kur مدل total repair در فرمولاسیون خود حاوی مواد مغذی و موثر در احیای بافت مو شامل کراتین مایع، عصاره ریشه گیاه جینسنگ، عصاره گیاه بابا آدم، پانتنول، بیوتین و انواع اسیدهای آمینه می باشد. این محصول با ترکیبات ذکر شده قادر است هم ساختار داخلی و هم سطح مو را ترمیم و بازسازی کند و همچنین از بروز موخوره پیشگیری کند.
  • ماسک ترمیم کننده مو گلیس gliss kur fiber therapy ماسک ترمیم کننده مو Gliss kur مدل fiber therapy حاوی کراتین و مواد مغذی مو استحکام و انعطاف پذیری مو را افزایش می دهد و موجب افزایش لطافت و درخشندگی موها می شود.
  • ماسک مو گلیس Gliss fiber therapyماسک مو گلیس Gliss Fiber Therapy  با دارا بودن کراتین و پانتنول قادر است موهای آسیب‌دیده را ترمیم و استحکام‌بخشی کند. ماسک احیاکننده موی گلیس با فیبر درمانی موها ساختار آن را بهبود بخشیده و در مقابل عوامل آسیب‌زای محیطی محافظت می‌کند. این محصول موهای نازک را ترمیم و بافت آن‌ها را تقویت می‌کند. این محصول به لحاظ کیفی کاملاً تائید شده است و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است.
  • ماسک مو تغذیه کننده گلیس مدل gliss kur oil nutritive ماسک مو تغذیه کننده Gliss Kur حاوی کراتین و 8 نوع روغن  مغذی است. این محصول موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم و بازسازی می کند، انعطاف و لطافت موها را افزایش می دهد، موها را آبرسانی کرده و موخوره را درمان می کند. علاوه بر همه این ها با تقویت موها از ریزش آن ها جلوگیری به عمل می آورد.