اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی برند آرایشی و بهداشتی لورال

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید محصولات لورال" link="https://asokala.com/product-category/brand/hygiene-brand/loreal/"] [ux_products type="row" ids="21013,39330,39329,21032"]

معرفی برند لورآل

لورآل یک شرکت فرانسوی تولید کننده محصولات بهداشتی و آرایشی است که در سال ۱۹۰۹ ثبت شد. اوژن شولر بنیانگذار این شرکت یک شیمی دان فرانسوی بود که شرکت را بر پایه تحقیق و نوآوری research and innovtion پایه گذاری کرد. برند لورآل در حال حاضر با تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و منحصر به فرد توانسته جایگاه اول را در میان شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی به خود اختصاص دهد و یک میلیارد نفر مشتری را در سراسر جهان جذب کند. شرکت لورآل در زمینه مراقبت پوست و مو فعالیت های تحقیقاتی دارد. این شرکت در حال حاضر ۶ مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد و دارنده‌ بیشترین ثبت اختراع در زمینه‌ نانوتکنولوژی در آمریکا است. برند لورآل در حال حاضر تولید کننده محصولات بهداشتی آرایشی و عطر و ادکلن است و ۳۶ شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و ... را تحت مالکیت خود دارد. سهام داران اصلی شرکت لورآل لیلیان بتنکور و شرکت نستله می باشند.

معرفی محصولات بهداشتی لورآل

محصولات بهداشتی برند لورآل در 2 دسته مراقبتی پوست و مو ارائه می شوند. این برند برای بازیابی سلامتی و شادابی و پیشگیری از آسیب به پوست و مو محصولات متنوعی ارائه کرده که اغلب نتیجه تحقیقات دانشمندان در آزمایشگاه های این شرکت در سراسر دنیا هستند.

محصولات مراقبت پوست

برند لورآل برای ارائه پوستی سالم و باطراوت دغدغه های شما را مد نظر قرار داده است و برای پیشگیری و درمان هر مساله پوستی از جمله چین و چروک ها، خشکی، جوش و دانه های سرسیاه، شل شدگی پوست به خاطر افزایش سن و سایر آسیب های پوستی محصولاتی را ارائه کرده است. در رده محصولات مراقبتی پوست کرم های دور چشم، پاک کننده های آرایشی، کرم های ضد پیری، روغن و آبرسان های پوست و محصولات متنوع دیگری توسط برند لورآل تولید شده و در بازار موجود می باشند.

محصولات مراقبتی مو

کمپانی لورآل برای پیشگیری از صدمه رسیدن به موها و درمان موهای آسیب دیده محصولات متنوعی شامل شامپو، حالت دهنده، نرم کننده، سرم و ماسک مو دارد. این برند محصولات مفیدی برای درمان و پیشگیری از خشکی و آسیب دیدگی موها، ریزش موها، شوره سر، تثبیت رنگ موهای رنگ شده و حالت دهی به موها دارد که در ادامه بعضی از محصولات مفید در هر زمینه را معرفی می کنیم.

معرفی محصولات آرایشی لورآل

چرا برند لورآل برند خوبی است؟

L'Oreal بسیار عالی است! کمپانی لورآل برای ایجاد محصولات درجه یک، بارها و بارها به تحقیق و توسعه محصول می پردازند. آنها صاحب چندین برند هستند. در لوازم آرایشی، برند برتر آنها Lancôme است.

چرا محصولات لورآل کاملا قابل اطمینان است؟

کمپانی لورآل برای محصولات آرایشی و بهداشتی هفت ماده شیمیایی سرطان زا در محصولات L'Oreal از جمله بنزوفنون-1 را پیدا کرد. دی اکسید تیتانیوم؛ و چهار ماده شیمیایی دیگر را از محصولات خود حذف کرد. پس از لورآل شرکت های دیگر، از جمله برند جانسون، مواد شیمیایی آزاد شده فرمالدئید را از محصولات کودکان حذف کردند.