اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی برند آرکو من Arko Men، محصولات بهداشتی ویژه آقایان

امروز قصد معرفی برند آرکومن Arko men رو داریم. اینکه مال کدام کشوره و محصولات آن شامل چه چیزهایی میباشد. Arko men یک برند ترکیه ای است، ارائه کننده محصولات اصلاح برای آقایان. شامل سه گروه محصول است:

  • محصولات pre shave: خمیر اصلاح، فوم اصلاح، ژل اصلاح
  • محصولات after shave: افترشیو صورت
  • محصولات razor and blades: انواع تیغ اصلاح

مشاهده محصولات آرکو ترکیه در سایت آسوکالا

محصولات بهداشتی آقایان

اصلاح صورت یکی از مراقبت های بهداشتی آقابان است که معمولا در صبح و شب برای داشتن پوستی لطیف و چهره ای جذاب انجام میدهند. مردها معمولا از لوازم بهداشتی متفاوتی برای اصلاح صورت خود استفاده میکنند که در ادامه به آنها اشاره شده است؛ خرید فوم و ژل اصلاح

ژل اصلاح

ژل اصلاح شامل ترکیباتی مانند ویتامین هاست که موجب مرطوب شدن پوست در زمان اصلاح میشود و فرد بعد از اصلاح احساس خشکی پوست نخواهد داشت. 

ژل اصلاح

خمیر اصلاح

استفاده از خمیر اصلاح موجب نرم شدن پوست و راحت سازی عمل اصلاح میشود. خاصیت خمیر، ضد عفونی کردن پوست و مرطوب نگه داشتن پوست بعداز اصلاح میباشد.

فوم اصلاح

قوم همان کف است که در زمان اصلاح مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل راحت تر بودن طرز استفاده از آن، اکثر آقایان فوم اصلاح را ترجیح میدهند. کارکرد فوم اصلاح، راحت تر کردن عمل اصلاح بدون ایجاد خراشیدگی و خشک شدن پوست است.

فوم اصلاح

شعار و ماموریت برند آرکومن:

تنها چیزی که تغییر نمی کند، خود کلمه تغییر است. اما نه همیشه! فرمول ما، بسته بندی ما و حتی لوگوی ما در طی زمان تغییر کرده اند.
فراتر از فروشگاه های مواد غذایی ، سوپر مارکت ها ، داروخانه ها را برای دسترسی به شما اضافه کرده ایم. اما بعضی چیزها تغییر نکردند.
مثل عشق و علاقه ما به برندمان ... از سال 1957، همین طور باقی ماند.
بله ، دسترسی ما بیشتر شده است. به بیش از 50 کشور جهان رسیدیم. اما هدف ما از ارائه کمال به مردان هرگز تغییر نکرد.
ذهنیت مصرف تغییر کرد. زندگی سریعتر شد. اما رویکرد ما نسبت به مصرف کنندگان ما هرگز تغییر نکرد. ما به آنها قول داده ایم كه بهترین تجربه اصلاح صورت را برای آنها فراهم می کنیم. و ما تمام تلاش خود را برای تحقق هر وعده ای که داده ایم، به کار بستیم. صداقت و اشتیاق ما برای تولید بهترین ها تغییر نکرد.
ما با زمان پیش رفتیم. تبلیغات و شعارهای ما با موارد جدیدتر جایگزین می شود. اما هدف ما از بهترین شریک اصلاح در مردان هرگز تغییر نکرده است. و هرگز تغییر نخواهد شد.