اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

روغن کندش چیست و خواص آن برای مو، مژه و ابرو

کندش گیاهی است با طبیعت گرم و خشک که در هندوستان می روید. ریشه این گیاه خواص دارویی و درمانی دارد، سینوزیت را بهبود می دهد و روغن آن خواص و فواید کم نظیری برای پوست و مو دارد. در ادامه با اطلاعاتی همچون روغن کندش چیست و خواص درمانی آن برای مو، ابرو و مژه بیشتر آشنا میشویم.

روغن کندش چیست ؟

روغن کندش از گیاهی تهیه میشود که دارای ساقه ای کوتاه و ریشه بسیار قوی و مستحکم است . گل های قرار گرفته در انتهای شاخه به رنگ زرد و سیز میباشند .  این گیاه در کشور هند روییده شده و روعن آن را به دلیل خواص درمان بسیار برای مو، ابرو و مژه از آن استخراج میکنند. این روغن هم به شکل خالص روغن و هم در محصولات درمانی مانند پماد و کرم های ماساژ دهنده به کار میبرند. این گیاه نباید به هیچ وجه برای چشم استفاده شود و همچنین به دلیل خواص بی حسی قوی ای که دارد، یک الی دو گرم آن بسیار خطرناک و مرگ آور است.

خواص و معجزه روغن کندش برای مو

روغن کندش اصل یکی از بهترین داروها برای تقویت مو، ابرو و مژه است. این روغن برای افرادی که موهای خشک دارند مناسب است. روغن کندش حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به عنوان محافظ مو در برابر اشعه های آسیب زای نور خورشید و آلودگی ها عمل کرده و با بازسازی فولیکول های آسیب دیده موجب استحکام بخشی و درمان موهای آسیب دیده می شود.
روغن کندش شرایط پوست سر را بهبود می دهد. این روغن باعث تعدیل چربی پوست سر، بالانس ph و تنظیم میزان رطوبت پوست سر می شود.

مشاهده و خرید روغن کندش هندی

ریشه گیاه کندش علی رغم اینکه بسیار مفید و موثر است حاوی ترکیبات سمی است. این گیاه فقط برای استعمال خارجی مناسب است و مصرف خوراکی آن می تواند منجر به مرگ شود.
در ادامه هر یک از فواید تقویتی روغن کندش برای مو و ابرو را بیشتر بررسی می کنیم:

روغن کندش برای تقویت موها و درمان ریزش مو

مواد شیمیایی موجود در شامپوهای بی کیفیت، رنگ ها و حالت دهنده های مو به همراه تغذیه نامناسب، اشعه های مضر موجود در نور خورشید و آلودگی ها به مرور زمان به فولیکول های مو آسیب رسانده و موجب تضعیف و از بین رفتن شادابی و طراوت موها می شود. روغن کندش حاوی ترکیبات مغذی و مفید برای مو است که با نفوذ به فولیکول ها و تغذیه عمقی ریشه مو موجب بازسازی، افزایش استحکام و جلوگیری و درمان ریزش موها می شود. مصرف مداوم این روغن شادابی و طراوت موها را احیا می کند.
به منظور تقویت موها و درمان ریزش بهتر است چند ساعت قبل از استحمام کف سر و موها را به خوبی با روغن کندش ماساژ دهید برای نفوذ بهتر روغن کندش به داخل فولیکول ها می توانید آن را کمی گرم کنید. برای افرادی که طبع گرم دارند ماساژ روغن کندش 3 بار در هفته و افرادی که طبعشان سرد است 5 بار در هفته توصیه می شود. برای پایدار شدن وضعیت مو و بهبودی کامل لازم است این روند را 2 تا 3 ماه ادامه بدهید. >> خرید محصولات تقویت کننده مو، مژه و ابرو 

روغن کندش برای تقویت موها و درمان ریزش مو

تجربه استفاده از روغن کندش برای افزایش رشد و پر پشت کردن موها

روغن کندش با رساندن مواد مغذی مورد نیاز مو باعث بهبود رشد موها می شود. مولکول های روغن کندش اندازه بسیار کوچکی دارند و این ویژگی باعث می شود بهتر بتوانند به داخل فولیکول ها نفوذ کنند. این مولکول ها با تحریک فولیکول های آسیب دیده آن ها را فعال می کنند. استفاده مداوم این روغن باعث رویش مجدد موها در بخش هایی که بر اثر ریزش کم پشت شده اند می شود پس از استعمال این روغن به مدت چند ماه می توانید شاهد رویش پرزها در این نقاط شوید که تداوم مصرف، ضخامت پرزها را افزایش داده و در نهایت موجب افزایش پرپشتی موها می شود. نکته قابل توجه برای گرفتن نتیجه مناسب صبر و حوصله و تداوم مصرف است. طول دوره درمان با روغن کندش طولانی است ولی نتیجه غیرقابل بازگشتی دارد.

روغن کندش برای جلوگیری از موخوره

عامل اصلی شکستگی مو و موخوره از دست رفتن رطوبت موهاست. روغن کندش با ایجاد یک لایه محافظ بر روی تارهای مو مانع از خشک شدن و از دست رفتن رطوبت مو می شود. این فرآیند باعث می شود مو همواره رطوبت مورد نیاز و استقامت لازم در برابر موخوره را داشته باشد.
به منظور جلوگیری از موخوره لازم است هر شب موها را با مقداری از روغن گرم شده کندش به خوبی ماساژ دهید و صبح روز بعد موها را شستشو دهید. این عمل را به مدت 3 ماه ادامه دهید.
نکته قابل توجه:
روغن کندش در برخی افراد خشکی را تشدید می کند. در صورتی که این روغن باعث خشک تر شدن موهایتان شد توصیه می شود آن را با روغن نارگیل یا روغن آرگان ترکیب کرده و بدون ایجاد خشکی، موهایتان را از فواید بی نظیر روغن کندش بهره مند سازید.

روغن کندش برای رفع شوره سر

روغن کندش حاوی ترکیبات ضد قارچ است. این روغن با از بین بردن قارچ های پوستی شوره سر را درمان می کند.

روغن کندش برای رفع شوره سر

روغن کندش برای ابرو

همان طور که پیش از این گفته شد روغن کندش دارای ترکیبات بسیار مفید برای موهاست. این ترکیبات با تغذیه موهای ابرو باعث تقویت و تحریک فولیکول های ابرو نیز شده و در نهایت موجب پر شدن قسمت های خالی و پرپشت شدن ابروها می شوند.
همچون موارد قبلی بهتر است روغن کندش را ابتدا کمی گرم کنید تا نفوذپذیری آن افزایش یابد. سپس با پنبه یا گوش پاک کن آن را به ابروها بمالید. بهترین زمان مصرف روغن کندش شب قبل از خواب است. صبح فردا ابروها را بشویید. با تداوم این عمل پس از گذشت 2 ماه تاثیر شگفت انگیز روغن کندش را مشاهده خواهید کرد.

روغن کندش برای جلوگیری از سفید شدن موها

روغن کندش با تثبیت پیگمنت های رنگ مو از سفید شدن موها جلوگیری می کند. این خاصیت روغن کندش برای تثبیت رنگ موی شیمیایی نیز مفید است. می توانید چند قطره روغن کندش به رنگ مو اضافه کنید تا به رنگ زیباتر و بادوام تری برسید.
روغن کندش می تواند با فعال کردن رنگ دانه ها حتی موهایی را که کاملا سفید نشده اند دوباره مشکی کند و با تکثیر رنگ دانه ها باعث بازگشت رنگ به موها شود. برای تقویت تاثیر روغن می توانید آن را با روغن سیاهدانه نیز ترکیب کنید. >> خرید محصولات مراقبت مو

روغن کندش برای ریش

روغن کندش برای تقویت موهای ریش و سبیل هم انتخاب فوق العاده ای است. با مصرف منظم و مداوم روغن کندش پس از مدتی شاهد پر شدن قسمت های خالی شده و حتی پررنگ تر شدن موهای این ناحیه خواهید بود.
نحوه مصرف روغن برای پرپشت کردن ریش و سبیل به این صورت است که هر شب قبل از خواب مقداری از روغن را به نواحی مورد نظر بمالید و صبح شستشو دهید.

روغن کندش برای ریش

طریقه مصرف روغن کندش برای مژه

وقتی به مژه میزنید چشم را ببندید و دست آغشته به روغن را به مژه بزنید، تا داخل چشم نرود. همانطور که در ابتدا گفتیم به هیچ وجه نباید از این روغن برای چشم استفاده کنید.

خرید روغن کندش هندی

همان طور که در توضیحات به تفصیل گفته شد روغن کندش که از ریشه کندش به دست می آید خواص فوق العاده و کم نظیری برای تقویت و بهبود رشد موها دارد. نکته قابل توجه جهت تهیه روغن کندش کسب اطمینان از خالص بودن و اصل بودن آن است. به همین منظور روغن کندش هندی را به شما معرفی می کنیم که از هندوستان وارد شده و کاملا خالص و مطمئن است و با مصرف مستمر آن شاهد بهبود چشمگیر وضعیت موها، ابروها، مژه ها و ریش و سبیل خود خواهید بود.