اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی جدیدترین برندهای معروف شکلات ترکیه 1400

[ux_product_categories style="default" type="row" ids="26202,26214,36827,26104" image_size="medium"]

شکلات های معروف ترکیه

در طول روز هر زمان که احساس خستگی می‌کنید، می‌توانید با یک شکلات قهوه خوشمزه و یک کاکائو یا شکلات ترکیه، انرژی دوباره بگیرید. به خصوص زمانی که دل‌تان هوس یک خوراکی خوشمزه می‌کند، شکلات‌های جذابی مثل اسنیکرز، مترو یا مارس، هم مقوی است هم می‌تواند لذت خوراکی خوردن را برایتان چندین برابر کند. شکلات های معروف ترکیه که اغلب حکم نوستالژی برایمان دارد، مثل هوبی یا مترو صفای دیگری است. برندهای آلبانی، چیکولاتا، لاویوا، اتی، ام اند ام، براونی، تودی، و برند معروف نوتلا از دیگر شکلات‌ های ترکیه‌ ای است که باید برای یک بار هم که شده مزه خوش طعم آن را زیر زبان‌تان لمس کنید.

انواع شکلات ترکیه ای

کارخانه شکلات سازی ترکیه، به تولید شکلات‌های بسته‌ای برای میان وعده اکتفا نکرده است. بلکه سری محصولات شکلات ترکیه ای را تولید کرده که می‌توانید در صبحانه، میان وعده و کیک جشن نیز استفاده کنید. در واقع علاوه بر شکلات کاکائو، انواع شکلات صبحانه، کیک شکلاتی، انواع شکلات، کرم کاکائو و... توسط کارخانه های شکلات ترکیه ای تولید می‌شود. در ادامه از انواع شکلات های معروف ترکیه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شکلات کرم ترکیه
  • شکلات کاکائو ترکیه
  • شکلات کادویی ترکیه
  • شکلات تلخ ترکیه
  • شکلات صبحانه ترکیه

شکلات معروف ترکیه

بهترین برندهای شکلات ترکیه ای

شکلات معمولا از ترکیب شیر، کره کاکائو، پودر کاکائو و شکر در نسبت های متفاوت ساخته می شوند. کارخانه های تولید شکلات هر کدام فرمول خاص خود را در رعایت تناسب های ذکر شده دارند. از این روی شکلات های معروف ترکیه طعم های متفاوت و کیفیت های گوناگونی دارند.

  • شکلات ترکیه ای: یکی از برند های محبوت شکلات ترکیه ای است که فعالیت خود را از سال 1962 آغاز کرده است. این شرکت نوآوری های زیادی در سابقه کاری خود دارد که عبارت است از: اولین بیسکویت با فیبر بالا در ترکیه، اولین نان تست شده آماده شده، اولین نوع صنعتی کیک ریخته گری، اولین تارت بسته بندی شده، نخستین برند از محصولات بدون گلوتن برند براونی است. کیک براونی یکی از محصولات شرکت اتی است.کیک های براونی حالت اسفنجی ندارند و طعم آنها خیلی شیرین نیست.
  • شکلات و بیسکویت فیورلا: یکی از برندهای تولید شکلات در ترکیه است که محصولاتی نظیر شکلات فندوقی، شکلات پسته ای، بیسکوییت شکلاتی و.... را تولید میکند.

شکلات و بیسکویت فیورلا

  • کیک ترکیه ای تودی: یکی از برندهای محبوب در لیست شکلات های معروف ترکیه و کیک شکلاتی ترکیه ای است و همچنین محصولاتی نظیر کیک با طعم قهوه، کیک با طعم نارگیل و... را تولید میکند.
  • شکلات ام اند ام: یکی از برندهای تولید شکلات‌های دکمه ای شکلی است که در سال ۱۹۴۱ شروع به کار کرده است. محصولات  این برند دارای تنوع طعم های شیر شکلاتی، شکلات تلخ، شکلات نعنایی، بادام زمینی، بادام، پرتقالی شکلاتی، نارگیلی، گیلاس وحشی، دارچین، رزبری و کره بادام زمینی نمکی است.
  • شکلات نوتلا اصل: نوتلا یکی از برندهای محبوب شکلات صبحانه است که توسط شرکت های آلمانی، لهستانی و ترکی تولید میشود. پیشنهاد ویژه: خرید شکلات نوتلا اصل
  • شکلات اولکر: یکی از محبوبترین برند های شکلات ترکیه ای است که از سال ۱۹۴۴ میلادی شروع به تولید کرده. این شرکت انواع بیسکویت، کوکی، کراکر، شکلات و... تولید میکند. این شرکت طی سالیان با توجه به محبوبیت کسب شده، پیشرفت های بزرگی کرد. امروزه برندهای زیادی زیرمجموعه اوکر هستند. این برندها عبارتند از هوبی، آلبنی، مترو، چیکولاتا، کوکو استار، گوفرت، ۹ کات تات، چوکو کرم، هانیمللر و …
    • هوبی: یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی اولکر است که محبوب‌ترین محصولات آن شکلات با مغز فندوق، هوبی صبحانه و... است.
    • آلبنی: از زیر مجموعه های برند اولکر است که محصولاتی نظیر شکلات بیسکوییتی، کیک شکلاتی و... تولید میکند.

آلبنی

    • مترو: از سری محصولات برند اولکر است. شکلات مترو و شکلات کارامل دار مترو از محبوبترین محصولات این شرکت است. در این محصولات از ترکیب طعم شکلات و کارامل همچنین فندوق و بادام زمینی استفاده شده.
    • چیکولاتا: از زیر مجموعه های برند اولکر است که انواع شکلات ها را تولید میکند. شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات فندوقی، شکلات پسته ای
    • لاویوا: محصولی از برند اولکر که طعم شکلات تلخ و یا شکلات شیری دارد.

شرکت های شکلات سازی در ترکیه

اولکر یکی از بهترین برندهای شکلات ترکیه است. که توانسته به جایگاه خوبی در بین تولیدکنندگان شکلات های معروف ترکیه دست پیدا کند. جالب است بدانید برندهای معروف هوبی، آلبنی، مترو، لوکواستار و.. همگی زیر نظر این کارخانه تولید شدند.
برند اتی که در سال 1962 تاسیس شد، جزو اولین و بهترین‌ها در صنعت شکلات سازی است.
کیک براونی تولید کارخانه ای است. کارخانه نوتلا، ام اند ام، فیورلا نیز از دیگر کارخانه‌های تولید شکلات در ترکیه است.

نمایندگی شکلات ترکیه در ایران

از آنجایی که این روزها جنس اصل و قلابی در بازار به وفور یافت می‌شود، پیدا کردن فروشگاهی که کالای اصیل و با کیفیت می‌فروشد، به خصوص فروشگاه خوراکی، بسیار اهمیت دارد. در همین زمینه، فروشگاه اینترنتی آسوکالا به عنوان نمایندگی شکلات ترکیه در ایران، اصالت مواد خوراکی را تضمین می‌کند. این اصالت را می‌توانید از روی برچسب و کد اصالتی که روی بسته بندی شکلات های معروف ترکیه درج شده است، مشاهده کنید. برای خرید، کافیست پس از ورود به فروشگاه اینترنتی، در بخش شکلات‌ها، نوع برند مورد نظرتان را انتخاب کرده و طی چند کلیک ساده و مطالعه مشخصات محصول، آن را درب منزل‌ تحویل بگیرید. >> خرید پاستیل ببتو