اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

هشت برند برتر اسپری ضد تعریق مردانه

محصولات ضد تعریق با هدف کاهش رطوبت در زیر بغل، کف دستها، پاها و...، با رایحه های متفاوت تولید شده اند. ضد تعریق ها حاوی کلرید آلومنیوم هستند که یک لایه محافظ روی پوست شما ایجاد میکند. برای جلوگیری از بوی بد بهتر از محصولات حاوی دئودورانت استفاده شود. زیرا این محصولات حاوی الکل هستند و با باکتری های بو زا مقابله میکنند.

ترکیبات بهترین ضد تعریق مردانه 

امروزه ضد تعریق های زیادی تولید می شوند که هر یک ترکیبات متفاوتی دارند. باید توجه داشته باشید در زمان خرید بهترین ضد تعریق مردانه به ترکیبات سازنده آن بسیار اهمیت دهید که در کنار استفاده از آن بتوانید، سلامت بدنتان را نیز حفظ کنید.
  • آلومینیوم: از مهمترین ترکیبات ضد تعریق ها ماده ای به نام آلومینیوم میباشد که باعث کاهش تعریق بدن میشود. البته وجود این ماده برای برخی، عامل حساسیت به شمار می آید و در هنگام خرید، سعی کنید مواد تشکیل دهنده ضد تعریق را بخوانید. امروزه ضد تعریق هایی تولید میشوند که ماده دیگری به نام زیرکونیوم را در خود دارند تا کمترین حساسیت را برای فرد داشته باشد.
  • ضد میکروب: ضد باکتری بودن اسپری های ضد تعریق موجب میشود باکتری هایی که ناشی از عرق در زیر بغل تولید میشوند، از بین رفته و بدن دیگر بوی بدی نداشته باشد.
  • ضد لک: اسپری ضد تعریق باید ضد لک نیز باشد تا هیچ گونه لکی ناشی از تماس با عرق بدن ایجاد نکند.
  • مواد تحریک کننده: اسپری های ضد تعریق به دلیل تماس مستقیم با پوست نباید حاوی مواد تحریک کننده باشند. یکی از این مواد پراکسید هیدروژن است؛ سعی کنید قبل از خرید به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید. در ادامه با بهترین اسپر ضد تعریق مردانه آشنا میشویم؛

اسپری دئودورانت ضد تعریق و ضدعفونی کننده Dove

محصول کشور انگلستان که تعریق و بوی بد بدن را کنترل میکند و خاصیت ضد عفونی دارد. ماندگاری آن 48 ساعته است.

اسپری ضد تعریق فلفل سیاه Molton Brown

محصول کشور انگلستان که با رایحه فلفل سیله از تعریق و بوی بد بدن جلوگیری می کند.

اسپری خوشبو کننده مردانه بادی کر

این اسپری به دلیل داشتن رایحه شیرین و اسانس تند از پر طرفدار ترین اسپری هاب ضد تعریق مردانه میباشد. همچنین بویی که بعد از استفاده از این اسپری به مشام میرسد، بوی ارکیده و انار است. ماندگار این محصول نیز بسیار مناسب است.

دستمال های مرطوب ضد تعریق SweatBlock

این محصول ساخت آمریکا است و مصرف روزانه آن باعث کاهش تعریق میشود و محصولی قابل اطمینان است. برای بهترین نتیجه این محصول را قبل از خواب استفاده کنید.

اسپری ضد تعریق و دئودورانت Jack Black

گیاه موجود در این محصول بوی عرق را کنترل میکند و دارای ویتامین E است. این اسپری الکل ندارد و مناسب برای پوست های حساس است.

اسپری ضد تعریق بدون چربی Certain DRI

این محصول ساخت آمریکا است. یکی از محصولات با کیفیت برای کنترل رطوبت و بوی بدن است. بیش از 72 ساعت تعریق را کنترل میکند.

اسپری ضد تعریق clean reserve

یکی از برندهای تولید عطر که در عرضه ی این محصول هم موفق بوده.

مام ضدعرق old spice مدل original

این محصول ساخت آمریکا است. ماندگاری آن 24 ساعته است. این محصول الکل ندارد و ضد حساسیت است.

اسپری ضد تعریق Rexona مدل ACE FRESH

رکسونا ساخت کشور استرالیا است که تحت نام تجاری sure و Degree در آمریکا و کانادا شناخته شده و با نام تجاری رکسونا در ژاپن، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و... شناخته شده. این محصول یک دئودورانت فاقد الکل با رایحه پخش بوی زیاد و ماندگاری 48 ساعته است. این دئودورانت ضد تعریق از تکنولوژی MotionSense بهره گرفته است.