اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

اسپری رنگ مو موقت چیست؛ عوارض و فواید آن برای مو

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید اسپری رنگ مو" link="https://asokala.com/product-category/beauty/hair-beauty/hair-color-spray/"]

[ux_products type="row" ids="38238,57240,59884,58081"]

اسپری رنگ مو موقت چیست؟

تا به حال اسپری رنگ مو موقت را خریده اید؟  آیا تا به حال یک رنگ موی خاصی توجه‌تان را جلب کرده که بخواهید موی شما هم همان رنگی باشد؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده از یک رنگی استفاده کرده باشید که ازش خوشتان نیامده باشد و بخواهید آن را پاک کنید؟ دلتان خواسته که صرفا فقط در یک مهمانی رنگ موهایتان، همان رنگ فانتزی باشد که دوست دارید و بعد از مهمانی، بتوانید آن را پاک کنید؟ حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که موهایتان را یک رنگ خاصی کرده باشد و بعد از آن پشیمان شده یا بخواهید، موهایتان رنگ دیگری داشته باشد؟

بسیار خب، استفاده از اسپری رنگ مو موقت، مخصوص شما است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دلتان می‌خواهد موهایتان هر روز یک رنگ باشد، اسپری رنگ بهترین گزینه برای شما است. می‌توانید بدون آسیبی که رنگ مو به موهایتان می‌زند، از اسپری رنگ مو استفاده کرده و هر زمان، هر رنگی که بخواهید روی موهایتان بزنید.

این محصول، یک اسپری یا افشانه است که رنگ مو به صورت فشرده در آن قرار گرفته است. برای استفاده فقط کافیست آن قسمتی از موهایتان که می‌خواهید رنگ بگیرد، اسپری کنید. فقط کافیست موهایتان خشک و تمیز باشد. در صورتی که اسپری را روی موهای مرطوب اسپری کنید، رنگی را که از آن انتظار دارید، به موهایتان نمی‌دهد. یک نکته برای شما خانم‌های زیبا، اگر می‌خواهید رنگ موهایتان روشن شود، اسپری رنگ سفید را روی موهایتان بزنید و سپس رنگ مویی که مورد نظرتان است، روی همان ناحيه اسپری کنید. خوبی اسپری رنگ مو این است که تغییر رنگ شدیدی روی موها ایجاد نمی‌کند. ضمن اینکه در صورتی که بخواهید یک رنگ موی خاصی را به موهایتان به صورت ثابت بزنید، اسپری رنگ مو، می‌تواند گزینه مناسبی برای امتحان کردن رنگ موی موردنظرتان باشد.

اسپری رنگ مو موقت چیست؟

انواع رنگ موی موقت

اگر طرفدار رنگ موهای فانتزی و طرز استفاده از اسپری رنگ مو موقت هستید، رنگ موی موقت بهترین گزینه برای استفاده از این رنگ موها است. نگران ماندگاری رنگ موی موقت نباشید، در صورتی که رنگی باب میل‌تان نبود، با دو سه بار شامپو زدن از بین می‌رود. در دو نوع می‌توانید این رنگ موها را تهیه کنید.

  1. رنگ موی موقت غلیظ: این رنگ، موهایتان را تیره‌تر می‌کند. در صورتی که پوست روشنی داشته باشید، این نوع رنگ مو به پوست‌تان می‌نشیند.
  2. رنگ موی موقت رقیق: این نوع از رنگ موی موقت، موهایتان را روشن‌تر می‌کند.

چطور از اسپری رنگ مو موقت برای انواع مو استفاده کنیم؟

استفاده از اسپری رنگ مو، اگر به روش صحیح انجام نشود ممکن است حالتی غیر طبیعی بر روی مو و پوست سر ایجاد کند. در ذیل روش صحیح طرز استفاده از اسپری رنگ مو موقت را آموزش می دهیم:

  1. قبل از شروع کار، بدانید که حتما موهای شما خشک باشد.
  2. مو‌های خود را شانه کنید و به شکل دلخواه خود حالت دهید.
  3. یک لباس کهنه بپوشید یا از روپوش پلاستیکی استفاده کنید تا لباس های شما رنگی نشوند.
  4. اسپری رنگ مو را به خوبی تکان دهید.
  5. اسپری را با فاصله ۱۰ الی ۱۵ سانتی متری بر روی مو‌هایتان بزنید.
  6. دقت کنید که فقط ساقه موهایتان رنگ بگیرد و ریشه ها رنگی نشوند. اگر کف سرتان رنگ بگیرد رنگ موهایتان غیرطبیعی خواهد شد.
  7. با دست دیگرتان یا با یک محافظ از پاشیدن رنگ روی صورت تان خودداری کنید.
  8. با حرارت ملایم سشوار موهایتان را خشک کنید تا رنگ ثابت شود.

بهترین راه پاک کردن اسپری رنگ مو در خانه

اول اینکه بسیار مهم است که طرز استفاده از اسپری رنگ مو موقت را مطابق همین مراحلی که در تیتر قبل گفتیم اجرا کنید. پس از آن برای از بین بردن موهای رنگی، جوش شیرین و شامپو را مخلوط کنید. بهتر است از شامپو ضد شوره استفاده کنید. قرص ویتامین C و آب گرم را برای ایجاد خمیر مخلوط کرده و این مواد را روی موهای خود بمالید. چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب بشویید. از آنجاییکه جوش شیرین می تواند موها را به شدت خشک کند، از کرم های مغذی مو استفاده کنید.

اسپری رنگ مو موقت در بارداری

اگر مادر بارداری هستید که می‌خواهید موهایتان را رنگ کنید، قبل از استفاده از اسپری رنگ مو موقت در بارداری چند نکته را در نظر بگیرید. هرگز در معرض بوی اسپری قرار نگیرید. در نظر داشته باشید اسپری مو با ریشه‌ موهایتان تماس نداشته باشد و فقط آن را به ساقه مو بزنید. حتی اگر باردار نباشید، اسپری کردن به ریشه مو، باعث ریزش آن می‌شود. اسپری را در فاصله 30 سانتی متری مو، استفاده کنید. فقط هنگام اسپری یادتان نرود چشم و دهان‌تان را ببندید تا قطره‌ای وارد چشم، دهان و بینی‌تان نشود. بهتر است در فضای آزاد به موهایتان اسپری کنید تا مواد شیمیایی آن روی سلامت شما یا جنین‌تان اثر نگذارد. حتما به بسته بندی اسپری‌ که قصد خرید آن را دارید، توجه کنید.

بهترین اسپری رنگ مو موقت

با وجودی که رنگ اسپری مویی که انتخاب می‌کنید، یک امر سلیقه‌ای است، اما خرید این اسپری، نکته‌ای فراتر از سلیقه است که حتما بایستی به کیفیت آن دقت کنید. بهترین اسپری مویی را که در بازار وجود دارد، می‌توانید از برندهای زیر که همگی در لیست بهترین اسپری رنگ مو موقت قرار دارند یکی را انتخاب کنید:

  • اسپری رنگ موی موقت کالر اسمش Colorsmash
  • اسپری هایلایت آی جی کی آمارو IGK Amaro Ombre
  • اسپری شوارزسکف بلوند می Schwarzkopf Blondme
  • اسپری رنگ موی ریتا هِیزِن Rita Hazan
  • اسپری رنگ موی جِروم راسل بی ویل Jerome Russell Bwild
  • اسپری رنگ موی جروم راسل تیم کالر Jerome Russel Team color
  • اسپری رنگ موی ها بیم اینتِنس High Beam Intense
  • اسپری رنگ موی نئونی پاول میچِل Paul Mitchell Neon
  • اسپری رنگ موی موقتی جویکو اینستاتینت Joico Instatint
  • اسپری موی گچی بامبل اند بامبل Bumble and Bumble Spray Chalk

عوارض اسپری رنگ مو موقت

اگر اسپری رنگ مو را از نوع غلیظ انتخاب کنید، ممکن است صبح که از خواب بیدار می‌شوید، اثر آن را روی بالش‌تان ببینید و یا روی گردن‌ یا لباس‌تان مالیده شود. این یکی از عوارض اسپری رنگ مو موقت است که شما با قرار دادن یک پارچه هر چند نازک روی بالشت خود میتوانید آن را کنترل کنید. در صورتی که یک روز گرم را می‌گذرانید، در نظر داشته باشید که عرق کردن ممکن است تغییر رنگ مو شود. مزیت این رنگ مو که پاک شدن آسان است، ممکن است در یک روز بارانی به ضررتان باشد و با آب باران، محو شود. برای ماندگاری آن، می‌توانید از اسپری نگهدارنده مو استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که اسپری را هرگز به پوست سرتان اسپری نکنید ممکن است دچار عوارض اسپری رنگ مو موقت شوید. چرا که حالت طبیعی موهایتان از بین رفته و ممکن است پوست سرتان برق بزند.

فواید اسپری رنگ موی موقت

اسپری رنگ مو موقت، تنوع زیادی دارد  و فواید اسپری رنگ موی موقت هم بسیار زیاد است. از رنگ موی بنفش و آبی گرفته تا قرمز و زرد می‌توانید روی موهایتان امتحان کنید. در انتخاب رنگ مو اگرچه علاقه‌تان به آن رنگ مهم است، اما رنگ پوست‌تان را در نظر بگیرید. بهتر است بر اساس رنگ پوست‌تان، رنگ مو را نیز انتخاب کنید. اما چرا باید از اسپری رنگ مو موقت استفاده کنید؟

  • تنوع رنگی بالایی دارد.
  • این رنگ‌ها راحت در دسترس هستند و استفاده از آن‌ها دردسر ندارد.
  • روی موهایتان ایجاد حساسیت نمی‌کند، موهایتان زبر و دچار موخوره نخواهد شد.
  • به راحتی و خیلی راحت از موهایتان پاک می‌شود.
  • این نوع رنگ عوارض شیمیایی که رنگ‌های اصلی ایجاد می‌کند، ندارد. و این موضوع می تواند بهترین فواید اسپری رنگ موی موقت باشد.

فواید اسپری رنگ موی موقت

راه های ماندگاری بیشتر اسپری رنگ موقت برای انواع مو

رنگ موی موقت روی کوتیکول مو قرار می‌گیرد و با دو سه بار شستن از بین می‌رود. اگر از رنگ مویتان خوشتان آمده و می‌خواهید مدت بیشتری روی موهایتان قرار داشته باشد، تا زمانی که موهایتان کثیف نشده آن را نشویید. اگر احساس کردید که دیگر جایی برای صبر کردن باقی نمانده، می‌توانید از پودر و شامپوی خشک برای چربی موهایتان استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید، حرارت می‌تواند رنگ‌دانه‌های رنگی را که روی مویتان وجود دارد، از بین ببرد. بنابراین سعی کنید از اتوی مو استفاده نکنید. اگر از مواد حالت دهنده یا مراقبت کننده مو استفاده می‌کنید که دارای الکل است، رنگ موهایتان سریع‌تر پاک می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید همیشه رنگ موهایتان به همان رنگی باشد که استفاده کردید، اسپری موقت را همراه‌تان داشته باشید تا در صورت محو شدن رنگ، آن را روی ریشه‌ مو اسپری کنید. این روزها بازار رنگ موهای موقت بسیار داغ و جذاب است. رنگ موی موقت، تنوع زیادی دارد که می‌توانید مطابق با رنگ پوست‌تان، هر رنگی که بخواهید روی موهایتان امتحان کنید. از آن جایی که رنگ کردن مداوم به موهایتان آسیب می‌رساند، موها ضعیف شده و آسیب می‌بینید. تنوعی که می‌توانید با رنگ موهای موقت به موهایتان بدهید، به راحتی قابل پاک شدن است. اگر تجربه استفاده از رنگ موهای موقت را دارید، رنگ‌های جذاب موجود در آسوکالا را از دست ندهید.

سوالات متداول کاربران درباره اسپری رنگ موقت برای موها

آیا با شستشوی موها، رنگ موقت کاملا پاک می شود؟

اسپری رنگ موقت با شامپو کردن و قرار گرفتن در معرض هوا کاملا محو می شود.

آیا با اسپری رنگ مو موقت، میتوان رنگ موهای تیره را به رنگ روشن تغییر داد؟

نکته مثبتی که در رابطه با اسپری رنگ مو وجود دارد این است که برای داشتن رنگ های بنفش و فانتزی روی موها نیازی نیست که آنها را بی رنگ (دکلره) کنیم و به راحتی روی موهای مشکی و تیره رنگ می گیرد.  زیرا مواد رنگی مانند یک پوشش رنگی روی مو می نشیند و به درون ساختار مو نفوذ نمی کند.