اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی میسلار واتر و بررسی بهترین های موجود در بازار

[ux_products ids="39524,52805,38059,39844"]

میسلار واتر یک پاک کننده ملایم پوست است که آرایش را پاک می کند و پوست را مرطوب و شاداب می کند. به نظر شبیه به آب است، اما به محض اینکه پوست خود را لمس می کنید، متوجه می شوید که جادوی کوچکی در کار است.
یک محلول پاک کننده صورت نسبتا جدید است که قدرت شگفت انگیزی دارد.
این محصول علاوه بر این که به سرعت و سهولت تمام مواد آرایشی و آلودگی ها را از سطح پوست صورت و حتی منافذ آن پاک می کند نیازی به شستشو ندارد و برای افرادی که شب هنگام در شستشوی صورتشان تنبلی می کنند این ویژگی یک نقطه قوت مهم و قابل توجه به حساب می آید. این محصول باعث پخش شدن مواد آرایشی روی پوست نمی شود و برای پاک کردن آرایش چشم ها و لب ها نیز مناسب می باشد. >> خرید پاک کننده صورت

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر محلولی حاوی مولکول‌های سورفکتانت‌ است. مولکول های سورفکتانت هنگامی که با آب ترکیب می شوند به هم می چسبند و ذرات ریز کروی شکلی به نام میسل ها را پدید می آورند. میسلار واتر قدرت شگفت انگیز خود را مدیون میسل هاست. میسل ها ذرات ریز محلول در آب هستند که مواد روغنی را به خود جذب می کنند. این ذرات ریز قادرند تمام مواد آرایشی و گرد و غبار نشسته روی صورت را به سرعت به خود جذب کرده و به این ترتیب سطح پوست را کاملا تمیز کنند.

میسلار واترها فاقد الکل، چربی و مواد شیمیایی آسیب رسان هستند. این محصولات فاقد مواد صابونی هستند که با قلیایی کردن پوست و بر هم زدن ph آن موجب آسیب پذیر شدن پوست می شوند. میسلار واترها شوینده هایی ملایم اما قدرتمند هستند که با رعایت حال پوست و بدون ایجاد اخلال در شرایط نرمال آن، مواد اضافی را حذف می کنند.

در مناطقی که آب لوله کشی از نوع آب سخت است استفاده از میسلار واتر منطقی تر است. زیرا آب های سخت دارای مواد معدنی فراوانی شامل کلسیم، منیزیم و آهن می باشند و شستشوی صورت با این نوع آب باعث خشک شدن و در درازمدت آسیب به پوست می شود اما میسلار واتر هم آبرسان است و هم ph پوست را به هم نمی زند.

میسلار واتر چیست؟

تفاوت تونر و میسلار واتر

تونر یک محلول پاکسازی کننده است که فرآیند پاکسازی سایر پاک کننده های آرایشی مثل شیرپاک کن را تکمیل می کند. قبل از میسلار واتر فرآیند کامل تمیز کردن پوست آرایش دار شامل استعمال پاک کننده آرایشی و سپس شستشوی آن با آب و در پایان مصرف تونر بود. شاید بپرسید پس از شستشوی صورت چه نیازی به تونر وجود دارد. استفاده از تونر به دو دلیل بسیار مهم بود اول این که پاک کننده های آرایشی قدرت پاکسازی منافذ پوست را نداشتند و دوم این که شستشوی صورت با آب موجب افزایش ph پوست می شود. تونر منافذ پوست را پاکسازی می کند و ph پوست را تنظیم می کند. اما میسلار واتر پکیجی است که کار تونر و پاک کننده آرایشی را با هم انجام می دهد و نیاز به شستشو را هم حذف می کند.

فواید میسلار واتر

میسلار واتر فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و همین ویژگی باعث می شود بتوان از آن بدون ایجاد سوزش برای پاک کردن آرایش چشم نیز استفاده کرد. این محلول شگفت انگیز به خاطر آبرسانی و تامین رطوبت پوست از خشکی و تبعات بعدی آن مثل چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کند.

میسلار واتر به خاطر قدرت بالایی که میسل ها به آن داده اند به سرعت مواد اضافی را از روی پوست پاک می کند و باعث می شود روند پاکسازی پوست در زمان کوتاه تری صورت بگیرد.

فواید میسلار واتر

مزایای آب میسلار

میسلار فواید زیادی برای پوست دارد، از جمله:

1- پاکسازی ملایم و در عین حال کامل

2- بدون نیاز به آبکشی

3- پوست متعادل و آبرسانی شده

4- مناسب برای انواع پوست

روش استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر را علاوه بر تمیز کردن صورت برای تمیز کردن برس های آرایشی نیز می توانید به کار ببرید.

  • برای تمیز کردن صورت با میسلار واتر کافی است مقدار کمی از آن را بر روی یک پد پاک کننده آرایش یا مقدار پنبه بریزید و به آرامی به کل صورت خود، چشم ها و لب ها بمالید. در صورتی که آرایشتان خیلی غلیظ است این کار را دو بار انجام دهید. تمیز کردن پوست با میسلار واتر پس از ورزش و فعالیت های پرتحرک نیز توصیه می شود.
  • برای پاک کردن برس های آرایشی کافی است مقداری میسلار واتر را در یک ظرف کوچک بریزید و برس آرایشی را به مدت نیم ساعت داخل آن قرار دهید. خواهید دید میسل ها تمام مواد آرایشی را به خود جذب می کنند سپس برس را با دستمال کاغذی خشک و کنید و از تمیزی آن لذت ببرید.

معرفی بهترین میسلار واتر موجود در بازار

بسیاری از برندها اقدام به تولید و عرضه میسلار واتر کرده اند. اما بهترین های موجود در بازار امروز ایران میسلارهای تولید شده توسط شرکت گارنیه و لورآل می باشند. در ادامه میسلارهای هر کدام از این برندها را بررسی می کنیم.

معرفی میسلار واترهای مارک گارنیه

گارنیه یک کمپانی فرانسوی تولید کننده محصولات مراقبتی پوست و مو است که در واقع زیرمجموعه شرکت بزرگ L'OREAL می باشد. این برند دارای میسلار واترهای متنوعی است که نیاز مشتریان را با هر نوع پوستی پوشش می دهد. کلیه میسلارهای برند گارنیه برای پوست های حساس نیز مناسب می باشند.

  • میسلار واتر گارنیه مدل saf & temiz
  • میسلار واتر گارنیه مناسب پوست های خشک و حساس
  • میسلار واتر گارنیه مناسب پوست های مختلط
  • میسلار واتر صورتی گارنیه مدل all in 1
    این محصول به صورت تخصصی برای افرادی که پوست های حساس دارند تولید شده است.
  • میسلار واتر دوفاز گارنیه حاوی روغن آرگان
    این محصول علاوه بر خواص میسلار واتر حاوی مواد مغذی روغن آرگان نیز می باشد و باعث ترمیم و افزایش لطافت پوست می شود.

معرفی میسلار واترهای مارک لورآل

شرکت لورآل بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیاست. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که برند لورآل را نشناسد و از کیفیت بالای محصولات آن بی اطلاع باشد. لورآل نیز میسلار واترهای بسیار باکیفیتی جهت استفاده همه افراد با هر نوع پوستی ارائه کرده است. از جمله آنها می توان به محصولات زیر اشاره کرد. >> خرید میسلار واتر لورال

  • میسلار واتر لورآل مناسب پوست های نرمال تا مختلط
  • میسلار واتر لورآل مناسب پوست های خشک تا نرمال
  • میسلار واتر دوفاز لورآل
  • میسلار واتر لورآل مدل age perfect
    این محصول به صورت تخصصی جهت جوان سازی و از بین بردن چین و چروک های پوستی تولید شده و استفاده از آن به خانم های میانسال و مسن توصیه می شود.