اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

نکات مهم برای انتخاب مژه مصنوعی متناسب با چشم

مژه پرپشت و بلند زیبایی یک خانم را دوچندان می کند. متاسفانه اغلب خانم ها از این نعمت خدادادی بهره مند نیستند اگر شما هم از کم پشت بودن مژه های خود رنج می برید لازم نیست نگران باشید. مژه مصنوعی های موجود در بازار که اغلب قیمت بالایی ندارند پاسخی برای نیاز شما به افزایش گیرایی چشم ها و جذاب تر شدن آن هاست. اما مژه مصنوعی که در جعبه می بینید با جلوه ای که روی چشمان شما خواهد داشت تفاوت بسیار دارد بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه مناسب چشم هایتان لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید.

انواع مژه مصنوعی

مژه مصنوعی ها در مدل های متنوعی در بازار موجود هستند در این قسمت به بررسی این مدل ها می پردازیم.
  • مژه مصنوعی کامل

در این مدل از مژه مصنوعی که رایج ترین مدل است مژه ها روی یک نوار چیده شده اند و لازم است برای نصب مژه مصنوعی نوار را به پلک بچسبانید. نصب این مدل اندکی زمان بر است.

  • مژه مصنوعی نیمه

این مدل مژه مصنوعی مشابه مژه مصنوعی کامل است با این تفاوت که طول نوار کوتاه تر است و تنها برای پوشش دهی نیمه بیرونی پلک ساخته شده است. اما مژه مصنوعی نیمه ظاهر طبیعی تری دارد و نصب آن نیز آسان تر و سریع تر است. مژه مصنوعی نیمه دارای گوشه رو به بالا است به همین خاطر قسمت بیرونی چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد. این مدل برای افرادی که چشم های افتاده یا گربه ای دارند و همچنین برای خانم هایی که چشم های گرد یا چشم های نزدیک به هم دارند مناسب است.

  • مژه مصنوعی دانه ای یا خوشه ای

این مدل از مژه مصنوعی که طبیعی ترین نوع موجود در بازار است به صورت تکی یا به صورت خوشه ای است. نصب این مدل علی رغم نیازمندی به زمان بیشتر برای نصب، آزادی عمل بیشتری به شما می دهد. نصب این مژه ها عموما توسط آرایشگرهای حرفه ای قابل انجام است.

نکات لازم برای انتخاب مژه مصنوعی متناسب با چشم

  • مژه‌های پرپشت، بلند و خیلی مشکی باعث می شوند چشم ها ریزتر به نظر برسند. خانم هایی که چشم‌های ریز و کوچکی دارند بهتر است مژه هایی را انتخاب کنند که زیاد جلب توجه نکند.
  • خانم هایی که چشم هایشان درشت است بهتر است از مژه‌های بلند استفاده کنند. این مژه ها گیرایی چشم های درشت را بالا می برد. اگر چشم هایتان گرد و درشت است و عنبیه در وسط حدقه چشم قرار گرفته و سفیدی چشم از بالا و پایین دیده می شود مژه هایی که طول بیشتر دارند و وسط آن ها متراکم تر است و قوس بیشتری دارد برایتان مناسب تر است و چشمانتان را کشیده تر و خوش فرم تر نشان می دهد.
  • مژه مصنوعیِ مناسب خانم هایی که چشم‌های پف کرده یا پلک افتاده دارند آن هایی هستند که در قسمت وسط، مژه های پرتر و بلندتری دارند و به طور کامل پلک را پوشش می دهند.
  • استفاده از مژه هایی که حالت ضربدری دارند برای خانم هایی که مژه های خیلی کم پشت دارند مناسب است. این نوع از مژه ها بهتر روی مژه های کم پشت قرار می گیرند.

روش درست نصب مژه مصنوعی

  1. در ابتدا دو سر مژه مصنوعی را با نوک انگشتان به آرامی و طوری نگه دارید که کمی انحنا داشته باشد.
  2. مژه مصنوعی را از داخل به بیرون چشم قرار داده و مشخص کنید چه مقدار از آن اضافی است تا بتوانید مقدار اضافی را ببرید.
  3. نوک یک خلال دندان را به مقداری چسب مایع آغشته کنید و با نوک آن یک لایه بسیار نازک از چسب را به تمام قسمت های خط مژه بمالید. به دو سر ابتدا و انتها مقدار بیشتری چسب بمالید و 10 تا 15 ثانیه صبر کنید تا چسب خودش را بگیرد.
  4. - با یک موچین، مژه مصنوعی‌ را از قسمت وسط نزدیک خط مژه برداريد. دقت کنید نوک موچین قسمت چسبناک مژه را لمس نکند.
  5. مژه مصنوعی را از داخل چشم به بيرون قرار دهید سعی کنید تا جایی که ممکن است مژه‌های مصنوعی را به مژه های واقعی خودتان نزدیک تر کنید و گوشه مژه‌های داخلی و خارجی چشم را با موچین تنظیم کنید.

نکات مهم در استفاده از مژه مصنوعی

  1. مژه مصنوعی یک وسیله شخصی است. این وسیله می تواند آلوده باشد و استفاده از مژه مصنوعی دیگران می تواند عفونت چشم شما را به دنبال داشته باشد بنابراین هرگز مژه کسی را به پلک هایتان نزنید.
  2. به خاطر داشته باشید هر بار قبل از استفاده از مژه ابتدا سطح چسبنده را به خوبی تمیز کنید و سپس آن را به پلکتان بزنید.
  3. حتما قبل از خواب مژه مصنوعی را خارج کنید.
  4. در صورتی که چسب سفت شده و جدا کردن مژه از پلک به راحتی امکان پذیر نیست می توانید با مقدار کمی روغن گوشه های پلک را ماساژ دهید. روغن باعث می شود مژه راحت تر جدا شود.