اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

محصولات مراقبت پوست بوسکیا، بدون مواد نگهدارنده

برند بوسکیا چگونه می تواند بدون استفاده از مواد نگهدارنده، محصولات پوستی تولید کند؟

از آنجا که مواد نگهدارنده در محصولات مراقبت از پوست یکی از دلایل اصلی تحریکات پوستی است، بوسکیا از پیشرفته ترین فناوری ژاپنی به همراه فرآیند تولید و پر کردن منحصر به فرد خود استفاده میکند و به مصرف کنندگان محصولات خود اطمینان می دهد که محصولاتش بدون مواد نگهدارنده، تازه و ماندگار و فوق العاده مؤثر است. هر محصول بوسکیا، از طریق فناوری کشف شده بسیار پیشرفته تهیه می شود که در آن هر فرمولاسیون از ترکیبی از مواد منحصر به فرد و خاص استفاده می کند که در کنار یکدیگر، یک فرمول نهایی ایجاد می کنند که نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده ندارد. برند بوسکیا، در رابطه با فرایند تولید و پر کردن و بسته بندی مدرن "اتاق تمیز" ، تضمین می کند که هر فرمول بی نقص و عاری از هرگونه آلودگی موجود در هوا است.

بهترین ماسک صورت بوسکیا

ماسک های صورت برند بوسکیا با توجه به کیفیتی که دارند در بین طرفداران خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند زیرا با استفاده از آن ها می توانید جوش ها زیر پوستی و سر سیاه را در مدت زمان بسیار کمتر از بین برده و  پوستی زیبایی و شفاف داشته باشید. از بهترین ماسک های بوسکیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماسک زغال بوسکیا

همانطور که میدانید زغال برای جذب مواد سمی بدن و صورت مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل در این ماسک از زغال برای شفاف سازی و لایه برداری صورت استفاده شده است تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید صورتی زیبا به همراه بسته شدن منافذ پوست را داشته باشید.

گلد ماسک بوسکیا

این ماسک به دلیل داشتن ترکیبات آنتی باکتریال و ضد التهاب بودن می تواند عملکرد گردش خون را سرعت ببخشد، بنابراین سرعت کلاژن سازی پوست را افزایش داده و چین  و چروک های سطحی را ازبین برده و پوست را سفت م محکم تر خواهند کرد. علاوه بر موارد بالا به دلیل سرعت بخشیدن با فرآیند کلاژن سازی، می تواند لک های صورت را از بین ببرد. 

ماسک روغن آرگان

این ماسک به دلیل داشتن روغن آرگان می تواند سلول های پوستی را به روش عمیق تری پاک سازی کند و باعث شود جوش های سر سیاه از بین رفته و منافذ باز پوست جمع شوند.

بعد از باز شدن محصول، چه مدت می توانیم از محصولات بوسکیا استفاده کنیم؟

برای به دست آوردن پوستی زیبا و سالم، توصیه می کنیم به طور مرتب از محصولات بوسکیا استفاده کنید. با استفاده از توصیه های پیشنهادی (مقدار و فرکانس) ، ما هر محصول را به عنوان کالای یک ماهه یا دو ماهه بسته بندی کرده ایم. برای به دست آوردن مزیت بهینه از بوسکیا ، توصیه می کنیم از کل محصول تا شش ماه پس از باز کردن استفاده کنید. تمامی محصولات بوسکیا 100% فاقد گلوتن هستند.