اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد

چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد

چهره لاغر می تواند به سادگی توسط انتخاب مدل مو مناسب و یا استفاده درست از لوازم آرایشی دست یافتنی باشد. در این مقاله چند نکته و ترفند برای ایجاد چهره ای لاغر تر و کشیده تر از آنچه هستید به شما آموزش میدهیم.  

استفاده از آرایش کانتورینگ

  1-رنگ پایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته و آن را با استفاده از یک برس یا اسفنج بر روی صورت خود بمالید. حتماً آن را به خوبی پخش کنید مخصوصا در اطراف صورت، در خط رویش مو و در امتداد فک. شما قرار است از رنگ های برنزر بر روی این پایه استفاده کنید، از این رو این پایه رنگ به رنگ های برنز کمک می کند تا بر چهره شما بهتر بنشیند.
  • اگر می خواهید برای مخفی کردن هرگونه لکه از کانسیلر استفاده کنید، در همین مرحله این کار را انجام دهید. هنگامی که شروع به استفاده از رنگ های برنز کنید، خیلی دیر خواهد شد.
  • برای بهترین نتیجه، از کرم یا پایه مایع استفاده کنید.
[video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step1.mp4"][/video] 2-با استفاده از یک برس بزرگ و کرکی، مقداری هایلایتر را روی گونه های خود بکشید. با استفاده از یک برس کوچکتر آن را به سمت چشم خود بیرید. شما به شکلی شبیه به مثلث های وارونه و رو به پایان میرسید. این امر کمک خواهد کرد که گونه های شما زاویه دار تر به نظر برسند.
  • رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد. همچنین می توانید به جای آن از یک سایه چشم به رنگ روشن و خامه ای، سفید یا عاجی استفاده کنید.
[video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step2.mp4"][/video] 3-با استفاده از مقداری هایلایتر بر روی پل بینی، فرم بینی خود را صاف کنید. از یک برس نازک استفاده کنید تا یک خط باریک در وسط بینی خود ایجاد کنید. خط را خیلی ضخیم نکنید، زیرا بینی شما پهن به نظر می رسد. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step3.mp4"][/video] 4-بین ابروهای خود را روشن کنید و شکلی شبیه به مثلث وارونه دیگری ایجاد کنید. حتماً برس را به سمت موی خود بکشید. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step4.mp4"][/video] 5-با یک برس بزرگ و کرکی مقداری غلیظی از پودر هایلایتر بر روی چانه خود بزنید. این امر باعث میشود لب های شما بیشتر به چشم بیایند و از طرفی صورت شما را کشیده تر میکند. اگر چانه بسیار برجسته ای دارید، میتوانید از این مرحله گذر کنید یا فقط یک خط باریک به اندازه انگشت خود بر روی چانه بکشید. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step5.mp4"][/video] 6-مقداری برنزر در زیر گونه را بزنید. این کار برای ایجاد چهره ای لاغر ضروری است. اگر نگران درست زدن برنزر هستید، میتوانید لپ خود از داخل دهان نگه داشته و مانند ماهی زیر گونه برنزر بکشید.
  • از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه تیره تر از رنگ پوست شما باشد. سعی کنید از هیچ چیز براقی استفاده نکنید. اگر برنز ندارید، می توانید به جای آن از سایه چشم مات و قهوه ای استفاده کنید.
[video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step6.mp4"][/video] 7-دو طرف بینی خود را با برنزر بپوشانید. با یک برس کوچک و کرکی مقداری برنزر را در امتداد طرفین بینی بمالید. به سمت پایین و به طرف خارج صورت خود بکشید. این باعث می شود بینی شما لاغر تر به نظر برسد. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step7.mp4"][/video] 8-مقداری برنزر را به دو طرف پیشانی خود و بر روی گیجگاه قرار دهید و ضربه بزنید. از یک برس کوچک و کرکی استفاده کنید و پودر را پخش کنید. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step8.mp4"][/video] 9-برونزر را در زیر فک و در امتداد خط فک بمالید. بیشتر روی وسط فک تمرکز کنید. حتما برنزر را در زیر چانه خود و به سمت گردن مخلوط کنید. این کار باعث می شود فک شما بیشتر زاویه دار شود. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Contouring-Makeup-step9.mp4"][/video] 10-همه سایه ها را با استفاده از یک قلم مو کرکی ترکیب کنید. اگر برای سایه ها و هایلایتر ها از مواد آرایشی کرمی استفاده کرده اید، به جای قلمو از اسفنج استفاده کنید. برس را بر روی لبه های صورت و سایه های خود بکشید و آنها را با رنگ پایه مخلوط کنید. صورت شما باید صاف به نظر برسد. هر خط این واقعیت را نشان می دهد که صورت خود را با استفاده از آرایش محصور کرده اید. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: آرایش مناسب با لنز

استفاده از لوازم آرایش

  1-با خط چشم، ریمل مژه و ابرو چشم خود را آرایش کنید. با دقیق تر کردن آرایش چشم، توجه به آنها و به عرض صورت شما بیشتر می شود. هنگام کشیدن خط چشم، مدل های مختلف را امتحان کنید. سعی کنید آرایش را روی گوشه های بیرونی چشم متمرکز کنید. این باعث می شود چشمان شما بزرگتر به نظر برسد، که به نوبه خود چهره شما را لاغر تر نشان می دهد. در نظر بگیرید که ابروهای خود را شسته و برس بزنید تا یک قوس طبیعی به آنها ببخشد. این حالت چهره ای زاویه دار تر به شما می بخشد. [video width="640" height="360" mp4="https://asokala.com/wp-content/uploads/2020/04/Using-Makeup-and-Accessories-step1.mp4"][/video] 2-در نظر داشته باشید که با پودر هایلایتر و برنزر  یک بار بر روی لب های خود بکشید. این کار توجه را از گونه های شما دور می کند و به جای آن، توجه را به سمت لب های شما می کشاند. برای محکم کردن لب ، مقداری پودر هایلایتر در امتداد کمان بالایی لب بزنید و مقداری برنزر درست زیر لب پایین خود بکشید. خوب ترکیب کنید و مقداری رژ لب روشن بمالید. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 3-بر روی سر خود یک کلاه با ارتفاع نسبتا بلند یا یک آستر کوچک قرار دهید. این باعث می شود که سر شما کشیده تر به نظر بیاید، و در نتیجه چهره ای لاغر تر را نشان می دهد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 4-از گوشواره های بلند و آویزان استفاده کنید اما از گل ها و گوشواره های کوچک استفاده نکنید. هنگام انتخاب گوشواره، به سراغ آنهایی بروید که از فک شما عبور می کنند. این باعث جلب توجه طرفین صورت شما خواهد شد. هرچه گوشواره زاویه دار تر باشد، با چهره شما تضاد بیشتری پیدا می کند و باعث می شود لاغر تر به نظر برسید.
  • اگر موهایتان در حد متوسطی بلند است، می توانید با گوشواره های بلند، صورت خود را قاب کنید.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 5-گردنبندهای بلند تر را انتخاب کنید و از مدل های کوتاه تر پرهیز کنید. این کار چشم را به سمت پایین می کشد، و توجه را از عرض صورت شما دور می کند. گردنبندهای بلند همچنین این دید را به شما می دهد که گردن و صورت شما کشیده تری دارید. گردنبندهایی که خیلی کوتاه هستند ، چشم را به سمت بالا می کشانند و بیش از حد به عرض صورت شما توجه می شود.
  • اگر شما گردنبندهای کوتاه دارید، به یاد داشته باشید که صورت خود را با پوشاندن موهایتان به پایین قاب کنید یا اجازه دهید موهای بلند شما بر روی گونه هایتان آویزان شود.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 6-هنگام انتخاب عینک آفتابی و عینک از قاب های پهن استفاده کنید. سعی کنید چیزی را با شکل مستطیل پیدا کنید، که گوشه های گردی دارد. شیشه های عینک که از چهره شما بزرگ تر هستند باعث می شوند صورت شما لاغر تر به نظر برسد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 7-هنگامی که پیراهن انتخاب می کنید، به سراغ مدل هایی با یقه V شکل و یا یقه باز بروید و از یقه های بلند خودداری کنید. پیراهن های دارای یقه کشیده تر باعث می شود گردن شما (و به این ترتیب صورت شما) کشیده تر به نظر بیاید. از طرف دیگر پیراهن های یقه بلند، باعث می شود گردن شما کوتاه تر به نظر برسد و توجه را به سمت بالا، سمت فک و عرض صورت شما جلب میکند. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد

مدل موی مناسب

  1. موهای خود را دسته بندی کنید. برخی از حاشیه های نرم و خطوط اطراف صورت می توانند صورت شما را قاب کنند و باعث لاغر تر شدن آن شوند.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد
  1. سعی کنید به دنبال موهای بلند باشید. طول مو باعث می شود چهره شما کشیده تر به نظر برسد. همچنین حرکت طبیعی به موهای شما اضافه می کند.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد
  1. هنگام کوتاه کردن مو، از مدل های نامتقارن استفاده کنید. هنگام انتخاب مدل موی کوتاه، از موهایی در طول یکسان خودداری کنید. در عوض، میتوانید موهایتان را ازعقب کوتاه تر کنید و در جلو موهای بلند تری داشته باشید. به این صورت شما احساس خواهید کرد که موهای کوتاه دارید، اما رشته های بلند صورت شما را قاب می کنند و باعث لاغر تر شدن آن می شوند.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد
  1. آسان ترین حالت موهای فر است. درحالی که موهای مجعد باعث می شود صورت شما لاغر تر به نظر برسد، موهای پر پشت و نازک می توانند سر شما (به همان ترتیب صورت شما) را پهن تر از آنچه در واقع هست نشان میدهد.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد
  1. از موی چتری یکدست خودداری کنید. در عوض به سراغ چتری مورب بروید. داشتن موی چتری یکدست باعث می شود صورت شما گردتر به نظر برسد. در عوض، موهای خود را کمی مورب بزنید، که قسمت های بلند تر در طرفین صورت قرار بگیرند. آنها صورت شما را لاغر تر نشان می دهند.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد
  1. اگر موهای خیلی کوتاهی دارید، برش صاف را در نظر بگیرید. به این صورت که موها را در طرفین صورت کوتاه نگه دارید و موهای بالای سر خود را بلند تر بگذارید. این باعث می شود صورت شما کشیده تر به نظر برسد.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد

مدل موها بدون کوتاهی

1. سعی کنید موهای خود را به یک طرف ببرید. این مدل به چهره شما کمک می کند تا کمتر گرد و متقارن به نظر برسد.
  • اگر موهای خیلی نازک دارید، قسمتی از موهای خود را از ریشه پوش دهید تا حجیم تر به نظر برسد. این باعث می شود که سر شما کشیده تر از عرض باشد.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 2. مدل دم اسبی را با دقت بیندید. از کشیدن موهای خود به سمت عقب و صاف و تخت کردن مو خودداری کنید. این مدل باعث می شود صورت شما واضح تر و لاغر به نظر برسد. درعوض ، در نظر بگیرید که بهتر است اجازه دهید چند رشته مو در کنار چهره شما آویزان شوند. مو صورت شما را کادربندی می کند و بخشی از گونه ها و چانه های شما را پنهان می کند و باعث می شود صورت شما لاغر تر به نظر برسد.
  • شما می توانید موهای خود را در بالای سرتان به صورت گرد جمع کنید. این باعث می شود چهره شما کشیده تر به نظر برسد.
  • همچنین می توانید یک دم اسبی را به این صورت امتحان کنید که فقط موهای بالاتر از سطح چشم شما بسته میشوند و بقیه موها باز است.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 3. چهره خود را با استفاده از بستن موها به شکل دو اسبی پایین و یا بافت غیرمحکم کشیده تر کنید. این حالت چهره شما را لاغر تر خواهد کرد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 4. در نظر بگیرید که میتوانید چند هایلایت به موهای خود اضافه کنید.
  • همچنین می توانید موهای خود را رنگ کنید. رنگ های روشن توجه بیشتری را نسبت به رنگ های تیره جلب می کنند، بنابراین با رنگ کردن انتهای موها با رنگ روشن تر از ریشه ها، توجه را به سمت پایین مو جلب کنید. این امر باعث می شود صورت شما کشیده تر و لاغر تر به نظر برسد.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 5. اگر مرد هستید ، از موهای صورت به نفع خود استفاده کنید. ریش می تواند با افزودن کنتراست، صورت شما را لاغر تر نشان دهد. مدل ریش بزی یا حتی ته ریش می تواند صورت شما را کشیده نشان دهد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد

لاغرکردن صورت از راه های دیگر

1-برخی از تمرینات صورت را امتحان کنید. در اینجا چند تمرین برای شما آورده شده است:
  • با مکیدن گونه های خود و نگه داشتن لب ها، یک صورت ماهی درست کنید. این را برای چند ثانیه نگه دارید.
  • سر خود را به عقب کج کنید تا چانه شما به سمت سقف حرکت کند. فک پایین خود را رها کنید و سپس آن را بالا ببرید. این حالت را برای چند ثانیه در حالی که گردن خود را کشیده اید نگه دارید.
  • چند ثانیه نگاه خود را به سمت چپ بکشید ، سپس به سمت راست.
  • چشمان خود را محکم ببندید و صورت خود را برای چند ثانیه بچرخانید، سپس آن را به اندازه توان خود باز کنید.
چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 2-در مورد رژیم خود فکر کنید. اگر صورت شما به دلیل افزایش وزن گرد است نه به دلیل ساختار استخوانی، سعی کنید غذاهای خیلی شیرین یا چرب مانند غذاهای سرخ شده، کربنات سدیم، آب نبات و سیب زمینی سرخ شده را کم کنید. درعوض سعی کنید بیشتر سبزیجات، میوه، غلات و گوشت بدون چربی میل کنید. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد   3-از نوشیدن الکل خودداری کنید. نوشیدن زیاد الکل باعث می شود روز بعد صورت شما پف کرده به نظر برسد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 4-در کاهش وزن مراقب بدن خود باشید. اگر صورت شما به دلیل افزایش وزن گرد است، می توانید با کاهش وزن، لاغرتر شوید. هفته ای چند بار به شنا، آهسته دویدن، دویدن سریع و یا پیاده روی بروید. ورزش کردن فقط برای سی دقیقه در روز می تواند تأثیر چشمگیری در ظاهر بدن شما داشته باشد. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد 5-با احتیاط به جراحی لیفت صورت یا جراحی پلاستیک نگاه کنید. گران ترین و دائمی ترین روش های لاغری صورت، لیفت صورت و جراحی پلاستیک است و ممکن است منجر به زخم و پف صورت شود. اگر این چیزی است که شما در نظر دارید، با یک جراح پلاستیک با تجربه صحبت کنید و تاریخچه پزشکی او را بررسی کنید و ببینید آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر. چگونه صورت شما لاغر تر به نظر برسد