اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره، رنگ پوست، و رنگ چشم

انتخاب رنگ مو مناسب با رنگ پوست

انتخاب رنگ مو مناسب با چهره، رنگ پوست و رنگ چشم ها، میتواند به جذابیت و گیرایی چهره کمک کند. انتخاب رنگی درست برای موها به عواملی بستگی دارد که در این مقاله به بررسی آن میپردازیم.

پوست افراد تن های رنگی متفاوتی دارد که میتواند گرم، سرد و یا خنثی باشد. شناخت رنگ پوست در تمام زمینه های آرایشی و زیبایی اهمیت دارد.

برای پوست گرم

افرادی که رگه های زردی و طلایی در پوست دارند در دسته پوست های گرم قرار میگیرند. همچنین اگر در نور کم به رگ های دست نگاه کنید رنگ سبز دیده میشود. برای این افراد رنگهای قهوه ای تیره، قهوه ای طلایی، قهوه ای گرم، طلایی، هایلایت قرمز و بلوند طلایی برای این افراد مناسب است.

برای پوست سرد

افرادی که رگه های صورتی در پوست دارند، در دسته پوست های سرد قرار میگیرند. همچنین اگر در نور کم به رگ های دست نگاه کنید رنگ آبی و بنفش دیده میشود. برای این افراد رنگ های آبی، قرمز و بنفش ظاهر خوبی ایجاد میکند. و رنگ های قهوه ای خاکستری و بلوندهای سرد، برای این افراد زیباست.

برای پوست خنثی

این افراد در هیچ کدام از دسته های پوست قرار نمیگیرند و میتوانند هر رنگی را انتخاب کنند. رنگ مو قرمز گرم، نسکافه ای، دودی و رنگ موهای فانتزی هم برای این افراد خوب است.

برای پوست روشن و تن رنگی گرم

سایه های روشن و عسلی، رنگ پلاتینی، کتانی و بلوند شامپاینی برای این افراد مناسب است.

برای پوست متوسط و تن رنگی گرم

کاراملی، طلایی، مسی، تن های خاکستری، قهوه ای و گردویی چهره این افراد را جذاب میکند.

برای پوست زیتونی

رنگ قهوه ای، سایه های خاکی، رنگ دارچینی، بلوطی و شکلاتی تیره ترکیبی جالب به چهره این افراد میدهد.

  [caption id="attachment_46143" align="alignleft" width="272"]انتخاب رنگ مو متناسب با چهره اسپری رنگ مو بنفش موقت miss sweet[/caption] [caption id="attachment_46144" align="alignright" width="274"]انتخاب رنگ مو متناسب با چهره کرم رنگ مو فوری های اسپیدی Hi Speedy[/caption] [caption id="attachment_46142" align="aligncenter" width="280"]انتخاب رنگ مو متناسب با چهره رنگ موی قهوه‌ای دودی روشن بیول سری biol keratin herbal[/caption]

انواع رنگ مو

رنگ مو دائمی

این نکته در مورد رنگ مو دائمی وجود دارد که شسته و محو نمی شوند.

رنگ مو موقت

اگر هنوز در مورد رنگ مو خود مطمئن نیستید بهتر است از رنگ های موقتی استفاده کنید. این رنگ ها در طول 25 الی 30 بار شستشو محو می شوند و به شما اجازه می دهند در خود تغییر ایجاد کنید.

رنگ مو نیمه دائم

این دسته از رنگ ها هم به راحتی محو می شوند و برای هایلایت کردن، اضافه کردن عمق و پوشاندن موهای خاکستری عالی هستند.

رنگ کردن مو

تست

بخش کوچکی از موها را با رنگ تست کنید و ببینید آیا از نتیجه آن راضی هستید؟

مراجعه به آرایشگر

مخصوصا در اولین بار که از رنگ مو استفاده میکنید بهتر است به سراغ آرایشگر بروید.

هایلایت

یک روش عالی برای اضافه کردن رنگ های گرم و سرد به موها.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید انواع رنگ مو و خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.