اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

نقش ضد آفتاب در سلامت پوست

کرم ضد آفتاب

ترکیبی از مواد که با مالیدن بر روی سطح پوست، باعث میشود از پوست در برابر اثرات مضر نور آفتاب محافظت شود. استفاده از این کرم ها در تمام طول سال ضروری است. ]چرا که خورشید اشعه فرابنفش (UV) دارد که مشهورترین آنها (UVB) و (UVA) است. اشعه‌ی UVB عامل آفتاب سوختگی است، و همچنین در ایجاد پیری زودرس پوست نقش دارد. کرم ضد آفتاب، از پوست در برابر این اشعه ها محافظت میکند. این کرم ها به صورت لوسیون، اسپری و ژل تولید شده اند.

استفاده از کرم ضد آفتاب

تحقیقات نشان داده برای سلامت پوست باید ازSPF 30  یا بالاتر استفاده کنید. در هنگام خرید توجه داشته باشید ضد آفتابی سازگار با پوست خود پیدا کنید. همیشه حداقل ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید، از ضد آفتاب استفاده کنید. لازم است زمانیکه در آفتاب هستید هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب را تجدید کنید. حتما ضد آفتاب خود را از داروخانه و فروشگاه معتبر تهیه کنید.   [caption id="attachment_46132" align="alignleft" width="278"]نقش ضد آفتاب در سلامت پوست کرم ضد آفتاب سان سنس SUN SENSE spf 50[/caption] [caption id="attachment_46134" align="alignright" width="284"]نقش ضد آفتاب در سلامت پوست کرم ضد آفتاب بیودرما مدل Photoderm MAX[/caption] [caption id="attachment_46133" align="aligncenter" width="288"]نقش ضد آفتاب در سلامت پوست اسپری ضد آفتاب لورآل مدل sublime sun spf 1[/caption]

انواع کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب فاقد چربی‌

برای سلامت پوست افرادی که دارای پوست چرب هستند، شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولاتی مناسب برای این دسته از افراد تهیه و روانه بازار کرده اند که فاقد چربی است.

ضد آفتاب رنگی

برای جلب نظر برخی از مشتری ها ضد آفتاب‌ های رنگی روانه بازار شدند که هیچ فرقی در نحوه عملکرد آنها با نوع ساده ضد آفتاب وجود ندارد. فقط به دلیل وجود رنگدانه مثل کرم پودر پوست را زیبا و یکدست نشان میدهد.

ضد آفتاب ضد آب

برای افرادی که زیاد عرق میکنند و یا در هنگام شنا میخواهند از ضد آفتاب استفاده کنند محصولاتی مقاوم در برابر آب تعبیه شده است. این محصولات حدود ۴۰ تا ۸۰ دقیقه روی پوست، مقاومت میکنند.

ضد آفتاب برای پوست خشک

افرادی که دارای پوست خشک هستند، باید از کرم ضد آفتابی که در آن مرطوب کننده وجود دارد  استفاده کنند. زیرا این افراد به دلیل پایین بودن سطح چربی پوست، مستعد حساسیت و کشش بر روی پوست هستند.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.