اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

همه چیز درباره تیغ اصلاح

نکان مهم در اصلاح صورت

اصلاح صورت هم راهی برای رعایت بهداشتی و هم یکی از المان های زیبایی به شمار می آید. برای این آراستگی نیاز به ابزارهایی نظیر تیغ اصلاح وجود دارد.
  • برای اصلاح صورت بهتر است حداکثر یک روز در میان از تیغ های اصلاح استفاده کنید که پوست شما همیشه در سلامت باشد.
  • توجه داشته باشید که تیغ های اصلاح مرغوب و با کیفیتی تهیه کنید که به پوست شما آسیب نزنند.
  • برای اصلاح صورت ابتدا صورت خود را آماده کنید. به این صورت که میتوانید یک حوله داغ و مرطوب را به مدت ۳۰ ثانیه روی صورت بگذارید.این کار باعث میشود منافذ صورت باز شده و موهای صورت کمی نرم شوند. سپس شروع به اصلاح کنید.
  • برای اصلاح میتوانید از انواع مختلف محصولات قبل از اصلاح مانند صابون، کف، ژل و کرم استفاده کنید. توجه کنید که محصولی متناسب با پوست خود تهیه کنید.
  • در شیو کردن اگر تیغ را در جهت رشد موها حرکت دهید، احتمال رویش موهای زیر پوستی کاهش می‌یابد.
  • بعد از اتمام اصلاح، صورت را بشویید و از افتر شیو استفاده کنید.

انواع خودتراش و یدک

امروزه تیغ های اصلاح در مدل های  زنانه و مردانه در بازار موجود است. انواع زنانه تیغ های اصلاح معمولا به رنگ های صورتی و نارنجی هستند. انواع خودتراش ها عبارتند از:

تیغ اصلاح یک لبه (تک تیغ)

تیغ اصلاح چند لبه

  • خودتراش دو تیغ
  • خودتراش سه تیغ تا 6 تیغ
در این میان تیغ های اصلاح یک بار مصرف وجود دارند که پس از چند بار استفاده تیزی اولیه خود را از دست می دهند. نوع دیگر به این صورت است که در یک ست، یک تیغ و یدک اصلاح آن وجود دارد. سری این نوع تیغ قابل تعویض است و دسته تیغ را میشود همیشه نگه داشت. این تیغ های اصلاح معمولا عمر طولانی تری دارند.

بهترین خودتراش ها

بهترین خودتراش ها

خودتراش برند ژیلت Gillette

ژیلت یکی از برندهای آمریکایی است که در سال ۱۹۰۱ تأسیس شد و محصولاتی نظیر تیغ های اصلاح و محصولات بهداشتی تولید میکند. در محصولات اصلاح ژیلت این نکته رعایت شده است که از بروز حساسیت و التهاب جلوگیری شود.

خودتراش برند فیلیپس Philips

فیلیپس یکی از برند های هلندی بوده که در سال ۱۸۹۱ تأسیس شد. این برند یک شرکت بهداشتی و درمانی است که بر بهبود زندگی مردم در زمینه بهداشت و درمان، تمرکز کرده است.

خودتراش برند بیک Bic

بیک یک شرکت فرانسوی است که در سال ۱۹۴۵ تاسیس شده و محصولاتی نظیر فندک، آهنربا، خودکار و ریش تراش تولید میکند. محصولات خودتراش اسن برند دارای ویتامین E بوده و نرمی و لطافت پوست را به همراه دارد. دسته های این محصولات خمیده و با برجستگی‌های پلاستیکی برای کنترل بهتر و اصلاحی مطمئن طراحی شده است.

خودتراش برند شیک Schick

شیک یکی از شرکت های تولید خودتراش است در سال 1926 تأسیس شد. امروزه بعد از برند ژیلت به عنوان بزرگترین شرکت فروش محصولات خودتراش در سراسر دنیا شناخته میشود. [caption id="attachment_46188" align="alignleft" width="371"]همه چیز درباره تیغ اصلاح ژیلت سه لبه اکستریم سبز Schick Xtreme3[/caption]

نگهداری خودتراش چطوذ انجام میشود؟

بعد از هر بار اصلاح حتما به صورت کامل خودتراش را تمیز کنید تا دچار مشکلات پوستی در استفاده بعدی نشوید. زمانیکه اقدام به شستن خودتراش می کنید، هرگز روی تیغ ها نکشید. زیرا تراز موازی تیغه ها تغییر میکند. خودتراش را با حوله خشک نکنید. بگذارید توسط هوا خشک شود.