اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

این همه روش آسان لاغری هست و هنوز چاقی؟

امروزه همه به دنبال راهی ساده برای کاهش وزن و لاغری هستند. همانطور که میدانید مهمترین و اصلی ترین راه برای کاهش وزن و لاغری، انجام ورزش به صورت روزانه و بدون وقفه است. اما در این بین راه های تکمیلی هم وجود دارد که در کنار ورزش به سلامت و لاغری شما کمک میکند.  

کپسول های لاغری

یکی از راه های مکمل لاغری استفاده از کپسول های لاغری گیاهی است که حاوی زیره، عصاره آلوئه ورا، تخم شوید، تخم کتان، تخم کرفس، رازیانه، گل سرخ و چند گیاه دیگر است. در بازار اسم این دارو "سی گل بوستان" است. برای تهیه این کپسول ها دقت داشته باشید از مراکز معتبر خرید کنید. توجه داشته باشید که استفاده از کپسول های لاغری تا حدی می تواند به روند لاغر شدن شما کمک کند و باقی راه با انجام برنامه درست ورزشی امکان پذیر است. قرص های چربی سوز به صورت کلی دارای کافئین است که باعث افزایش دما در بدن شده و از طرفی افدرین که اکسیژن رسانی به خون را افزایش میدهد در کنار فاکتور قبلی افزایش مصرف کالری را در پی دارد.  

خواص کپسول لاغری

  • لاغر کننده
  • رفع چربی شکم و پهلو
  • رفع نفخ معده
  • مقوی معده
  • کم کننده اشتهای کاذب
  • ضد یبوست مزمن
  • رفع ترشی و ورم معده
  • چربی سوز قوی
 

دانه های گیاهی لاغری

دانه های گیاهی سرشار از خواص گوناگون هستند. برخی از آنها در کاهش وزن و چربی سوزی بسیار مفید هستند.  

دانه چیا

چیا از انواع نعناعیان به شمار می آید و متعلق به کشور مکزیک است. این دانه سرشار از کربوهیدرات بوده و مقدار زیادی فیبر دارد. اگر دانه چیا را در مایعات قرار دهید حجم آن افزایش پیدا کرده و ژلی غلیظ تولید میکند. این دانه می تواند اشتها را کاهش داده و به کاهش وزن کمک کند. استفاده از دانه چیا در حد اعتدال به شما احساس سیری میدهد و با کاهش اشتها به مرور ماهش وزن را نیز در پی دارد. ولی استفاده بیش از حد آن در طول روز کالری مصرفی را افزایش داده و حتی میتواند افزایش وزن را در پی داشته باشد.  

تخم کتان

تخم کتان دارای میزان زیادی فیبر بوده و یکی از منابع گیاهی اسیدهای چرب امگا 3 به شمار می آید. از خواص مهم این دانه به مقابله با یبوست و کاهش میزان کلسترول خون میشود اشاره کرد.  

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان به صورت خام و بدون نمک باعث ایجاد احساس سیری در افراد شده و سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. این خوراکی باعث کاهش میزان چربی بد خون و افزایش چربی خون خوب شده و عملکرد کبد را بعبود میبخشد. فیبر موجود در این دانه ها به کاهش جذب کلسترول در روده کمک میکند که از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری میکند. به این نکته توجه داشته باشید که نباید روزانه بیش از یک مشت کوچک یا دو قاشق غذاخوری از تخمه آفتابگردان استفاده کنید. زیرا باعث افزایش دریافت کالری در بدن می شود.  

دانه خردل

دانه خردل مکمل طبیعی امگا 3، کلسیم، دارای فیبر، منیزیم، آهن، پروتئین، فسفر، زینک و سلنیوم است. این دانه برای بهبود طعم ماهی و گوشت مناسب بوده و میتوانید آن را به انواع سالادها اضافه کنید. از مهمترین خواص آن، بهبود هضم غذا است.  

تخم شربتی

استفاده مرتب از این دانه ها تاثیر زیادی در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش تدریجی وزن دارد. زیرا سرشار از فیبرهای هستند و از طرفی تاثیر زیادی در گردش خون دارند. اگر روزانه دو تا سه قاشق چایخوری تخم شربتی را در برنامه غذایی خود به صورت اضافه کردن به نوشیدنی ها، سالادها، ماست و یا میلک شیک قرار دهید، تاثیر آن را مشاهده میکنید.  

دمنوش های لاغری

در کنار حرکات ورزشی صحیح و مستمر یکی از راه کارهای لاغری استفاده از دمنوش گیاهی است. که علاوه بر حفظ سلامت به کاهش وزن هم کمک می کند.  

دمنوش دوغوش

یکی از برند های تجاری معتبر در زمینه تولید دمنوش لاغری دوغوش است که یک برند تجاری ترکیه ای است. این برند از سال 1985 تاسیس شده است و محصولات بسیار مرغوبی تولید و روانه بازار میکند.  

دمنوش زنجبیل

این دمنوش کالری ندارد و می تواند تا مدت طولانی شما را سیر نگه دارد و سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. برای تهیه آن پوست زنجبیل را گرفته و به شکل ورقه های نازک درآوردید. آنها را درون یک قوری آب جوش بریزید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد.  

دمنوش زیره

زیره هم از جمله مواردی است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و چربی ها را از بین می برد. برای تهیه‌ آن زیره را آسیاب کنید و یک قاشق غذاخوری از آن در یک قوری آب داغ بریزید. مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد.  

دمنوش به

به سیستم گوارشی را تقویت میکند. سرشار از فیبر است و مقدار کمی کلسترول دارد.برای تهیه آن به را با رنده کنید. بگذارید کاملا خشک شود. آن را روی گاز حرارت دهید تا رنگ آن به قهوه ای برسد. سپس میتوانید آن را با یک لیوان آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید تا دم بکشد.  

چای سبز

چای سبز از برگ های چای معمولی ولی  با نگذراندن فرایند پژمردگی و اوکسیدان شدن، به دست می آید. این چای سبز محصول چین است. انواع مختلفی از چای سبز وجود دارد.  

چای سبز ماچانو

چای ماچا یک نوشیدنی سنتی مربوط به کشور ژاپن است. این نوشیدنی دارای خواص زیادی است و طعم چای سبز همراه با شرینی میدهد.  

فواید چای سبز ماچانو

  • افزایش سطح انرژی
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • افزایش سم زدایی در بدن
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • افزایش قدرت ایمنی بدن
  • افزایش تمرکز و حافظه
  • افزایش خلاقیت
  • کاهش دهنده کلسترول های مضر
  • مقابله با سرطان
 

روغن های موضعی لاغری

برای لاغر شدن ورزش مناسب و مستمر در کنار رژیم غذایی مناسب بسیار نتیجه بخش است. در کنار این عوامل روغن های گیاهی هم هستند مه در لاغری موضعی میتوانند کمک کنند.  

مزایای روغن های گیاهی

  • دارای مواد مغذی برای پوست
  • بدون مواد نگهدارنده و افزودنی های شیمیایی
  • مناسب برای انواع پوست و قسمت های مختلف بدن
 

روغن زیره آرترینا

روغن زیره دارای املاح، آنتی‌اکسیدان و ویتامین های بسیاری است. علاوه بر اینها استفاده از این روغن پوست آن‌ها روشن و شفاف میکند.  

روغن گیاهی گریپ فروت

این روغن گیاهی برای پاک سازی پوست های چرب و تقویت پوست سرموثر است.  

روغن گیاهی لیموترش

لیموترش برای تحریک جریان خون در مویرگ ها و سم زدایی از بدن بسیار مفید است.  

روغن گیاهی گل رز

این روغن گیاهی علاوه سفتی و احیای بافت پوست برای لاغری موضعی نیز موثر است.  

روغن گیاهی نارنگی

روغن گیاهی نارنگی باعث جذب چربی های پوستی میشود. استفاده خوراکی از روغن گیاهی نارنگی باعث کاهش اشتها میشود.  

روغن گیاهی نعنا فلفلی

این روغن گیاهی هضم راحت تر غذا را در پی دارد و برای رفع واریس، تسکین خارش پوست، سم زدایی از کبد و درمان التهاب لثه موثر است.  

روغن گیاهی شمعدانی

ماساژ موضعی روغن گیاهی شمعدانی باعث پراکنده شدن ذخایر چربی اضافی در زیر پوست میشود.