اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی کامل انواع کرم پودر بورژوا همراه با تست رنگ بندی

معرفی انواع کرم پودر بورژوا

یک آرایش ساده همیشه زیبایی خاصی را به همراه دارد. لازمه یک آرایش ساده استفاده از یک کرم پودر با کیفیت است تا پوست صورت را صاف و شفاف نشان دهد. نیازی نیست برای زیبایی چهره از هزاران قلم وسایل آرایشی مختلف استفاده کنید داشتن یک پوست صاف به همراه رژ لبی ساده چهره شما را جذاب می کند.

درست است که بانوان به خودی خود زیبا خلق شده اند. اما هر از گاهی همانطور که یک لباس شیک و آراسته میتواند اعتماد به نفس انسان را افزایش داده و موجب زیباتر شدن استایل شود، یک آرایش صورت ساده و زیبا هم می‌تواند علاوه بر افزایش زیبایی چهره، موجب افزایش حس اعتماد به نفس در شخص و القاء انرژی مثبت به دیگران شود. از آنجایی که کرم ها ساعت ها روی پوست شما می مانند و پایه آرایش شما محسوب می شوند پس باید در انتخاب کرم خود بسیار دقت کنید. تا ضمن ماندگاری بالا و پوشش دهی مناسب، دارای کیفیت مناسبی نیز باشد تا به پوست شما آسیبی نرساند. خوب است بدانید که هر کرم پودری برای شما مناسب نیست. بلکه باید با توجه به جنس و رنگ پوست خود کرم پودر مناسب خود را برگزینید. کرم پودر ها دارای رنگ و مدل های مختلفی می باشند. یکی از برند ها معروف و بسیار خوبی که عرضه کننده انواع کرم پودرها با بهترین کیفیت است، برند بورژوا است. در این مقاله از مجله آسوکالا همراه ما باشید تا به معرفی کامل کرم پودر بورژوا بپردازیم. خرید کرم پودر

کرم پودر بی بی بورژوا و رنگ بندی

همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم برند پر طرفدار بورژوا کرم پودر های زیادی در رنگ ها و انواع مختلف تولید می کند که شناخت انواع آنها به شما کمک می کند تا مناسب ترین مدل را برای پوست تان انتخاب نمایید.

این کرم پودر علاوه بر اینکه پوست شما را صاف و زیبا می کند با داشتن SPF16 قادر است تا از پوست شما در برابر نور خورشید  نیز محافظت کند. علاوه بر این کرم پودر بورژوا بی بی حاوی نرم کننده است که پوست شما را مرطوب و درخشان نگه می دارد. این کرم پودر ماندگاری بالا و پوشش‌دهی مناسب و خاصیت ضد پیری دارد.

کرم پودر سی سی بورژوا و رنگ بندی

کرم پودر سی سی بورژوا بورژوا فاقد چربی است و در پوشش دهی عیب های پوستی عملکرد بسیار بالایی دارد. این کرم پودر دارای 3 رنگ دانه سفید،  سبز و زرد است که باعث خنثی سازی لک های تیره و کدر شدن پوست می شود. کرم پودر سی سی بورژوا با داشتن SPF15 پوست شما را در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. همچنین بافت این کرم بسیار سبک بوده و پوستی نرم و شاداب برای شما به ارمغان می آورد.

کرم پودر ایرمت بورژوا و رنگ بندی

این مدل از کرم پودر های بورژوا فاقد چربی های اشباع می باشند و برق پوست شما را بدون خشک کردن بافت پوست از بین می برند و حالتی مات به پوست  شما می دهند. کرم پودر ایرمت با داشتن SPF10 از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب  هم محافظت می کند. از رنگ های این کرم پودر می توان به رنگ روشن، وانیلی، بژ، برنز تیره، کاراملی، بژ طلایی، برنز روشن و بژ روشن اشاره کرد.

 

کرم پودر هلتی میکس بورژوا و رنگ بندی

فرمولاسیون این کرم پودر دارای مواد مرطوب کننده است که این محصول را قادر می سازد تا  به مدت  24 ساعت پوست شما را  نرم و مرطوب نگه دارد. پوشانندگی فوق العاده، بافت سبک و برخورداری از ویتامین های A، C، E و B5 از دیگر ویژگی های مثبت این کرم پودر می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده، این کرم پودر برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب می باشد. از رنگ های متنوع کرم پودر هلتی میکس پورژوا می توان به رنگ های قهوه‌ای، وانیلی، رز وانیلی، عسلی، برنز تیره، تافی طلایی، برنز روشن، وانیلی، عاجی روشن، بژ با تناژ صورتی، کریستالی و عاجی با تناژ صورتی اشاره کرد.

 

کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا و رنگ بندی

کرم پودر سیتی رادیانس  دارای ویژگی های متمایز تری نسبت با سایر مدل های دیگر بورژوا است. این محصول مانع از جذب آلودگی های هوا از جمله کربن به پوست شما می شود. همچنین با داشتن SPF30 محافظت کننده قوی‌تری برای پوست شما در برابر اشعه آفتاب می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ماندگاری بالا، پوشش دهی مناسب، آبرسانی و بافت سبک آن اشاره کرد. استفاده از کرم پودر سیتی رادیانس بورژوآ باعث می شود تا سطح پوست به بهترین شکل ممکن پوشش داده شود که در چنین شرایطی شما پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. این کرم پودر دارای رنگ بندی بالایی بوده و شما می توانید متناسب با رنگ مو انتخاب خود را انجام دهید. برای محافظت از پوست این کرم عالی بوده و دارای ترکیبات خاصی است که ضد آلودگی پوست می باشد. با مصرف این کرم ذرات کربن به هیچ وجه روی پوست نمی چسبند و با این کار پوست می تواند به راحتی نفس بکشد. این مرطوب کننده و روشن کننده برای همه افراد مناسب است و می توانند در شرایط مختلف از آن استفاده کنند‌. برای پوشاندن لک و جای جوش و دیگر عیوب صورت بهترین گزینه به شمار می رود. برای جلوگیری از پیری پوست بهتر است از این کرم پودر باکیفیت استفاده کنید. کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا دارای رنگ های عاجی با تناژ صورتی، بژ طلایی، بژ روشن، وانیلی می باشد.

کرم پودر بورژوا اصل و تقلبی

برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی باید به بسته بندی و همچنین بافت کرم پودر دقت بسیار کرد. همچنین توجه به سریال حک شده در زیر محصول، رنگ بارکد که در محصولات اصل به رنگ سفید و پررنگ می باشد، کمک زیادی در تشخیص اصل یا تقلبی بودن کرم های بورژوا می کند. به فاصله نوشته ها دقت کنید. به حجم محصول دقت کنید 30 میل باشد. همچنین این کرم برای انواع پوست مناسب می باشد. که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

برای پوست خشک

کرم پودر هلتی میکس بورژوا با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، بهترین گزینه برای افرادی است که پوست خشک دارند. این کرم پودر پوست این افراد را نرم و آبرسانی می کند.

برای پوست چرب

کرم پودر ایرمت بورژوا با نداشتن چربی های اشباع،  برق پوست را گرفته و پوستی مات را برای افرادی که پوست چرب و براق دارند، به ارمغان می آورد.

برای پوست معمولی

کرم پودر هلتی میکس پورژوا، پوست های چرب را چرب تر و براق تر خواهد کرد و برای انواع پوست های خشک تا معمولی مناسب است.

برای پوست مختلط

کرم پودر بورژوا ایر مات مناسب پوست های چرب و مختلط است. این محصول نیز مانند سایر محصولات برند بورژوا طرفداران خاص خود را دارد.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید کرم پودر بورژوا و خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.