اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

راهنمای خرید گیاهان دارویی

گیاهان دارویی

حتی امروزه خرید گیاه دارویی، هنوز که هنوز است با وجود داروهای شیمیایی تا عمق جان‌مان نفوذ کرده و حتی نفسی که می‌کشیم، پر از ذرات و گرد و غبار شیمیایی است، اما دست سبز گیاهان دارویی را نمی‌توان نادیده گرفت. حتی زمانی که از کنار یک عطاری یا فروشگاه گیاهان دارویی می‌گذرید، عطر گیاهان زنده و ارگانیکی که در فضا پیچیده، شما را مست می‌کند. نگویید نه! حتی اگر از ترکیب بوی دارچین و ادویه‌های کوهی بیزار باشید، نمی‌توانید در مقابل بوی زندگی بخش آویشن و پونه و حتی سنبل طیب مقاومت کنید. چه برسد که خواص درمانی هر کدام از این‌ها را بدانید. قاعدتا آن موقع، یک انقلابی در جعبه داروهایتان در خانه راه بیندازید و گیاهان دارویی را جایگزین آن‌ها کنید. پس در ادامه همراه اسوکالا باشید تا برای خرید گیاهان دارویی راهنمایی‌تان کند.

خرید گیاه دارویی جنسینگ

جنسینگ، برای سلامت عمومی، تسکین استرس، افزایش میل جنسی، درمان سرماخوردگی و فشارخون، دیابت و سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنسینگ از گیاهان مورد توجه ورزشکاران است چون باعث افزایش جذب اکسیژن و بهبود عملکرد بدن می‌شود. جنسینگ، نوعی گیاه است که تقریبا ده گیاه را شامل می‌شود. جنسینگ را میتوانید به صورت خشک، کامل یا برش خورده تهیه کنید. از این گیاه به عنوان داروی جوانی هم یاد می‌شود. معجزه جنسینگ را می‌توانید با خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکت ازفروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید و از فواید فوق‌العاده این محصول بهره‌مند شوید.

خرید گیاه دارویی چاق کننده

داروهای شیمیایی زیادی وجود دارد که می‌تواند با عوارضی که دارد، کاری کند که حتی تاثیر مثبتی که از آن انتظار دارید، پوشیده شود. در عوض گیاهان دارویی چاق کننده به صورت ارگانیک می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. پودرهای چاقی و گیاهی کاملا ارگانیک بوده و به صورت دوره‌ای و طبیعی باعث افزایش وزن و اشتهای فرد می‌شود.

خرید گیاه دارویی کبد چرب

کبد چرب  زمانی اتفاق می‌افتد که مقدار سم موجود در خون زیاد شود که باعث می‌شود چربی زیادی در کبد جمع شود. داروهای گیاهی مختلفی همچون کاسنی، شاه تره، چای سبز، خارمریم و ... در درمان کبد چرب موثر است. برای خرید گیاه دارویی کبد چرب، از طرق دسته بندی داروهای گیاهی اقدام کنید.

 خرید گیاه دارویی خار مریم

خار مریم از جمله گیاهان دارویی است که در جهان مورد استقبال قرار گرفته است. این دارو یکی از گیاهان طبیعی برای سلامت کبد محسوب می‌شود. ترکیباتی که در خار مریم وجود دارد، از کیاهی به نام سیلیمارین گرفته شده است که در درمان اختلالات کبد و کیسه صفرا، پیشگیری و درمان سرطان و دفع سموم کاربرد دارد.

خرید گیاه دارویی خار شتر

خار شتر از یک درختچه‌ای شاخه‌ای در بیابان و کویر گرفته شده است. در پاکستان، ایران، کشمیر، افغانستان، روسیه، ترکیه و یکسری از کشورهای دیگر این گیاه را می‌توان یافت که اغلب به عنوان خوراک شتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبع خار شتر، سرد و خشک است. این گیاه برای درمان میگرن، زگیل یا روماتیسم کاربرد دارد. خار شتر گیاهی تعریق زا و ادرار آور است که سموم بدم را دفع می‌کنند. اگر اصطلاح عرق خار شتر را شنیده باشید، منظور یک کرم فوق العاده است که برای روماتیسم و دردهای مفصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این داروی تصفیه کننده خون، برای درمان ضعف اعصاب نیز کاربرد دارد. بسته به نظر پزشک در درمان عفونت‌های ریه نیز می‌تواند موثر واقع شود.

خرید گیاه دارویی رزماری

رزماری یا اکلیل کوهی، یک درختچه‌ای با برگ‌های سوزنی است که دارای سطح فوقانی سبز و سطح زیرین خاکستری است. رزماری گیاه معطری است که احتمالا نام آن را برای تقویت مو ابرو و مژه بسیار شنیدید. این گیاه، معمولا به علت خواص فوق العاده‌ای که دارد، پای ثابت ترشی و دسرجات نیز است. شاید برایتان جالب باشد به علت خاصیت مثبتی که این گیاه در از بین بردن انرژی‌های منفی دارد، در برخی از کشورها در مراسمات عروسی، گل و تاج‌هایی که روی سر عروس می‌گذارند، با گیاه رزماری تزئین شده است. این گیاه برای درمان رماتیسم، میگرن، با خاصیت ضدباکتری و تقویت کننده سیتسم ایمنی بدن، درمان مشکلات تنفسی، هضم راحت غذا، جلوگیری از بالا رفتن قند خون، تقویت حافظه و بسیاری از موارد دیگر موثر است.

خرید گیاه دارویی ضد ریزش مو

اگر بعد از امتحان انوع روش‌ها و داروهای شیمیایی، دست به دامن داروهای گیاهی شدید، احتمالا با یک بسته پودری از شما استقبال شود که ترکیبی از گیاهانی همچون آلوئه ورا، رزماری، انگور هندی، چریش، نعنا، مریم گلی، اسطخدوس، ریحان مقدس، گزنه و بسیاری از گیاهان دارویی دیگر است که به صورت خمیری روی موهای سرتان استفاده کرده یا میل می‌کنید.

خرید گیاه دارویی گل راعی

گل راعی را احتمالا با نام‌های دیگری همچون عرق چای، گل هزار چشم، هوفاریون یا هوفاریغون شنیده باشید. این گیاه طبع گرم و خشک دارد. گل راعی گیاهی خودرو و هرزه است که در به رنگ سفید، زرد یا آبی بوده و عطر خاصی هم دارد. گل راعی را برای درمان افسردگی‌های خفیف، رفع تپش قلب، اختلال حواس، درمان زخم، کزاز، سوختگی سرماخوردگی، هموروئید و بسیاری از بیماری‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌دهند. در صورتی که شب‌ها کابوس می‌بینید، گل راعی می‌تواند خواب آرامی را برایتان رقم بزند.

خرید گیاه دارویی زوفا

از گیاهان آرام بخشی که در سیستم تعریق تاثیر می‌گذارد، گیاه دارویی زوفا است. زوفا، دافع بلغم، قاعده آور، مقوی برای معده و خلط آور است. زوفا را می‌توانید برای ناراحتی‌هایی همچون کم خونی، دل درد، التهاب زخم، سرماخوردگی، یرقان،عفونت ریه، تحریکات پوستی، گلودرد، ضعف اعصاب و ناراحتی‌های معده مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه گیاهان دارویی

هر گیاه دارویی درمان و تاثیری که باید روی بدن‌تان داشته باشد، ندارد. بسیار اهمیت دارد زمانی که برای خرید گیاه دارویی اقدام می‌کنید، از مراکز معتبر و فروشگاه‌های گیاهان دارویی معتبر این خرید را انجام دهید. فروشگاه  گیاهان دارویی آسوکالا به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش گیاهان دارویی ارگانیک و اصل، سلامت را به شما هدیه می‌کند.

خرید گیاه دارویی سنگ کلیه

سنگ کلیه یکی از بیماری‌های آزاردهنده است که منجر عملکرد کلیه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی از داروهای گیاهی که برای مراقبت از عملکرد کلیه‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد، گیاه خارخاسک است. خارخاسک، دفع کننده سنگ‌های مجاری ادراری است. گیاهانی همچون خار شتر، دم اسب، بومادران و.. از جمله گیاهان دیگری است که برای سنگ کلیه مفید است.

خرید گیاه دارویی سینوزیت

سینوزیت نوعی عفونت در مجاری سینوس‌ها است که در اثر سرماخوردگی یا آلودگی هوا بروز می‌کند. گیاه دارویی سینوزیت معمولا ترکیبی از جوهر نعنا، اکالیپتوس، مرزنجوش، رازیانه و .. است که در درمان این بیماری موثر است. روش دیگری که می‌توانید برای درمان سینوزیت استفاده کنید، ترکیب سرکه سیب و زنجیل است. پودر انفیه هم که از طریق تنفس داخل بینی استنشاق می‌شود، نوع دیگری از روش درمانی است. به طور کلی تاثیرات درمانی که از گیاهان دارویی مشاهده می‌کنید، در برخی موارد حتی موثر تر و قطعی‌تر از داروهای شیمیایی است. برای خرید گیاهان دارویی و همچنین برای خرید از عطاری آنلاین می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آسوکالا اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنید.