اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

راهنمای خرید کاندوم مناسب

[title text="پرفروش ترین محصولات بهداشت جنسی" link_text="مشاهده همه" link="https://asokala.com/product-category/cosmetics-hygiene/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c/"] [ux_products type="row" ids="56193,47881,56753,60373"] برای برقراری رابطه جنسی، کاندوم یک وسیله ضروری است که به بهبود رضایت جنسی و بهداشت جنسی زوجین کمک می‌کند. همچنین برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی، کاندوم‌ها یکی از وسایل محافظتی  محسوب می‌شود. بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید کاندوم از داروخانه را دارند، در دسترس‌ترین نوع آن را بدون در نظر گرفتن نیازشان انتخاب می‌کنند. اما نگران نباشید، خرید کاندوم یک مسئله ضروری و مهم برای هر زوجی است که می‌خواهند نهایت ارضای روحی و جسمی را از رابطه جنسی خود تجربه کنند. در این مقاله، برایتان گفتیم که برای خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنید. پس با سری برافراشته و بدون خجالت، بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید کاندوم مورد نیازتان را از فروشگاه اینترنتی آسوکالا سفارش دهید تا بسته شما کاملا محرمانه به دست‌تان برسد.

راهنمای خرید کاندوم مناسب

کاندوم‌ها بر اساس اندازه کاندوم و انواع دسته بندی می‌شوند. برای راحتی استفاده از کاندوم، نکته‌ای که اهمیت دارد، سر کاندوم است که این مزیت را به وجود می‌آورد. در واقع سر آلت تناسلی دارای تعداد زیادی عصب است که اگر توسط کاندوم تحت فشار باشد، آلت تناسلی را تحت فشار قرار می‌دهد. تنوع در اندازه‌های کاندوم به اندازه‌های این قسمت از کاندوم برمی‌گردد. بسیاری از انواع تولیدکنندگان کاندوم به سر کاندوم حالت بادکنکی می‌دهند تا سر آن راحتی مورد انتظار را داشته باشد در مورد طول کاندوم در نظر داشته باشید که طول کاندوم‌های موجود در بازار معمولا بین 215.9 تا 165.1 میلی متر است. در نتیجه نیازی نیست که کاندوم را به طور کامل باز کنید مگر آنکه سایز آلت تناسلی شما بیشتر از حد متوسط باشد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید عرض کاندوم است. عرض کاندوم ضرب در 2، بایستی با دور آلت تناسلی در حالت پایه برابر باشد. بهترین روش برای اندازه گیری دقیق عرض کاندوم، آن را با یک خط کش صاف اندازه گرفته و فاصله یک سر لبه تا سر دیگر را اندازه گیری کنید. فاکتور دیگری که در خرید کاندوم بایستی در نظر بگیرید، سایز دور کاندوم است که در مردان با آلت کوچکتر اهمیت بیشتری دارد. اگر آلت تناسلی‌تان از حد متوسط پایین‌تر است، سایز دور کاندوم فاکتور مهمی در انتخاب کاندوم برای شما محسوب می‌شود. پیشنهاد ویژه:مشاهده و

راهنمای خرید سایز کاندوم

در صورتی که کاندوم برای آلت تناسلی کوچک باشد، احتمالا پاره شدن آن وجود دارد. همچنین اگر کاندوم بزرگ‌تر از سایز آلت تناسلی باشد، ممکن است سر بخورد. در نتیجه برای خرید کاندوم بر اساس سایز آلت تناسلی باید سایز آن را انتخاب کنید. هدف از استفاده از کاندوم جلوگیری از پاره شدن آن و ریختن آب منی در مقعد است. بنابراین اگر بنا باشد که تحت فشار قرار بگیرید یا کاندوم پاره شود، چه فایده‌ای دارد؟ البته علاوه بر راحتی، نوع کاندوم را بسته به نیازتان در نظر بگیرید.  در صورتی که بار اول است از کاندوم استفاده می‌کنید، برای اینکه سایز آن دست‌تان بیاید بهتر است برای تجربه اول، اندازه نرمال آن را انتخاب کنید. انواع سایزهای کاندوم شامل موارد زیر است:
  • کوچک – ۴۴ میلی‌متر (عرض) در ۱۶۰ میلی‌متر (طول)
  • – متوسط – ۵۰ میلی‌متر (عرض) ۲۰۰.۶۶ میلی‌متر (طول)
  • – بزرگ – ۵۳ میلی‌متر (عرض) ۲۰۰.۶۶ میلی‌متر (طول)
  • – فوق‌العاده بزرگ – ۵۷.۱۵ میلی‌متر (عرض) ۲۰۵.۷۴ میلی‌متر (طول)

 آشنایی با انواع کاندوم موجود در ایران

همانطور که در ابتدای مقاله برایتان گفتیم، کاندوم‌ها از لحاظ طعم، شکل، رنگ و مواد به کار رفته در آن دارای انواع مختلفی هستند. شما می‌توانید مناسب‌ترین کاندم را بسته به نیازتان انتخاب کنید. از کاندوم‌های فوق العاده نازک گرفته تا کاندوم‌های ضخیم و بزرگ، از انواع مختلفی هستند که می‌توانید هر کدام را بسته به کاربرد آن انتخاب کنید. در نظر داشته باشید در مورد استفاده از کاندوم‌های خیلی نازک، احتمال پارگی و انتقال اسپرم در این نوع بیش‌تر است.

کاندوم ساده

این کاندوم‌ها از محبوب‌ترین و باسابقه‌ترین کاندوم‌هایی است که برای همه نوع آلت تناسلی مناسب است. یکی از انواع کاندوم‌های ساده، کاندوم نازک است.

کاندوم فانتزی

این نوع کاندوم‌ها بیشتر در طرح‌های عروسکی و رنگی است و مناسب برای زوج‌هایی بوده که می‌خواهند روابط‌شان تنوع و هیجان بیشتری داشته باشد. اگر می‌خواهید یک رابطه جنسی فانتزی و گرم را تجربه کنید، استفاده از این کاندوم‌ها توصیه می‌شود.

کاندوم برقی یا ویبره دار

این کاندوم‌ها یک حلقه ارتجاعی و کشسانی به همراه ویبره دارند که در بازه زمانی حدود 20 دقیقه، با تحت فشار گذاشتن رگ و عصب‌های اصلی آلت تناسلی، به نعوظ حداکثری و جمع شدن خون و تحریک کلیتوریس در زنان کمک می‌کند و باعث می‌شود یک رابطه جنسی فوق العاده برای زوجین اتفاق بیفتد. در واقع، حلقه کشسان پلیمری با تحت فشار دادن رگ‌ آلت مردانه، عضو کلیتوریس را در خانم تحریک کرده و با لرزاندن این قسمت، به ارگاسم طرفین کمک می‌کند.

کاندوم خاردار

از سری کاندوم‌های شیاردار و خارداری که می‌تواند لذت و میل جنسی در خانم‌ها را افزایش دهد و ارگاسم بهتری را در شریک جنسی‌تان به وجود آورد، کاندوم خاردار است.  انواع مختلف این کاندوم را با ژل لوبریکانت مورد استفاده قرار می‌دهند.

کاندوم فضایی

کاندوم‌های فضایی یا کاندوم خاردار درشت یکی از بهترین نوع کاندوم خاردار است. خارهای درشت و برجسته از جنس لاتکس روی کاندوم باعث می‌شود تحریک حداکثری را برای خانم‌ها به وجود آورد. در صورتی که در به لذت رساندن شریک جنسی‌تان دچار مشکل شدید، رابطه جنسی بعدی را با کاندوم‌های فضایی امتحان کنید. نتیجه مثبتی خواهد داشت. انواع کاندوم شمشیری ، کاندوم طوقی، کاندوم چرخشی، کاندوم دکمه دار از سری انواع کاندوم‌های فضایی است. استفاده از کاندوم یکی از روش‌های جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی است با این حال در نظر داشته باشید استفاده نادرست از آن می‌تواند مشکلاتی از جمله اختلال در نعوذ، عفونت و یا مشکلات مقاربتی دیگری به وجود آورد که در اثر پارگی یا شل شدن و استفاده از کاندوم‌های نامناسب، به وجود می‌آید. برای جلوگیری از این اتفاق، فارغ از خجالتی که بابت صحبت از این موضوع ممکن است داشته باشید، شاید نیاز به مشورت به متخصص و شریک جنسی‌تان باشید و لازم است آزادانه راجع به آن صحبت کنید. در صورتی که برای خرید کاندوم معذب هستید، کافیست با چند کلیک انواع آن را در فروشگاه اینترنتی آسوکالا مشاهده و پس از بررسی کافی مناسب‌ترین نوع را سفارش دهید.