اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

ویژگی ها و خواص شامپو روغن آرگان

[title text="پیشنهاد ویژه"]

[ux_products ids="34712,51613,28368,39597"]

حتما شما هم به محض اینکه از ریزش موی سرتان گله کردید، برایتان از انواع داروهای گیاهی تا روغن آرگان و رزماری و انواع قطره‌ها و شامپوهای سر تجویز کردند.
در بین تمام این مواردی که احتمالا به شما هم کم پیشنهاد نشده تا برای سلامت موهایتان استفاده کنید، روغن آرگان جایگاه دیگری دارد.
این روغن آرگان چیست و چرا انواع محصولات آن از جمله کرم، ماسک و شامپو آرگان انقدر مورد استقبال خانم‌های زیبا قرار گرفته است؟

روغن آرگان به خاطر خواصی که دارد به عنوان طلای مایع شناخته شده که از درختی به همین نام در مراکش تهیه می‌شود.
این روغن با دارا بودن انواع ویتامین‌های ضروری و اسیدهای چرب سالمی که دارد بهترین محصول برای مرطوب کردن، جوان کردن و تغذیه پوست و مو است.
این روغن را می توانید به دو صورت خوراکی و موضعی استفاده کنید.
روغن آرگان می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به سرطان نیز جلوگیری کند.
یکی از مهم‌ترین روغن‌هایی که خانم‌ها و آقایان برای سلامت و جوانسازی و درخشش پوست خود استفاده می‌کند، روغن آرگان است.
برای صاف و درخشان کردن موها و نرم کردن موهای خشک نیز روغن آرگان معجزه می کند.
حتما آن را امتحان کنید. به طور خلاصه از جمله خواص شامپو روغن آرگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرطوب کننده پوست
  • نرم کننده مو
  • حالت دهنده و درخشان کننده مو
  • جوان کننده و بهبود پوست سر
  • مراقبت از مو در برابر آفتاب و حرارت
  • درمان شوره سر

روغن ارگان

شامپو آرگان بدون سولفات

اگر موهای آسیب دیده، رنگ شده یا کراتینه دارید، بهترین شامپویی که می‌تواند از موهایتان محافظت کند، شامپو آرگان بدون سولفات است.
این شامپوها که با خاصیت ضد ریزش و ضد موخوره، برای تقویت ریشه موهایتان مفید است، باعث می‌شود تا موادی مثل کراتینه یا رنگ هم روی موهایتان ماندگار باشد و در عین حال با آرگانی که دارد به تقویت و حفظ مو نیز کمک می‌کند. ‎>> شامپو ترزمه 

شامپو آرگان بدون سولفات

شامپو آرگان برای ریزش مو

اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌های ضروری که باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود، در روغن آرگان وجود دارد که با استفاده از شامپو آرگان می‌تواند باعث جلوگیری از ریزش موهایتان شود.
البته بیشتر از آن که این ویژگی یعنی جلوگیری از ریزش مو در شامپو آرگان تاکید شود، به سلامت و ترمیم موها، و حفظ رطوبت موها کمک می‌کند.
برای داشتن موهای زیبا شامپو آرگان تقویت کننده خوبی است.
انواع مختلف این شامپو را می‌توانید در بازار با برندهای مختلف پیدا کنید.
چیزی که اهمیت دارد، اصالت مواد و ترکیباتی است که در آن به کار برده شده است.

شامپو تقویتی آرگان

در بسیاری از شامپوها و روغن‌های تقویتی از روغن آرگان استفاده می‌کنند.
شامپوهایی که حاوی روغن آرگان هستند، موجب استحکام و درخشندگی موها شده و از آسیب و پوسیدگی موها جلوگیری می‌کند.
این شامپوها را می‌توانید مانند هر شامپوی دیگری  به صورت معمول مصرف کنید و اثر تقویتی آن را روی موهایتان ببینید.
با شامپوهای تقویتی آرگان علاوه بر تقویت موهای آسیب دیده و موخوره، دیگر نیازی به نرم کننده  یا حالت دهنده سر نیز نخواهید داشت و یک تنه می‌تواند تغذیه خوبی برای تقویت موهایتان باشد.

شامپو روغن آرگان خارجی

انواع مختلفی از شامپوهای ایرانی و خارجی حاوی روغن آرگان در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب را برایتان سخت‌تر کند.
با این حال توجه داشته باشید هر شامپوی آرگان که تهیه می‌کنید، از روغن آرگان اصل تهیه شده باشد.
شامپو روغن آرگان خارجی از این بابت که اصیل و اورجینال بوده می‌تواند تاثیر قوی‌تری روی موهایتان داشته باشد، البته اگر  اصل آن را تهیه کرده باشید.
انواع شامپوی آرگان اصل را در آسوکالا مشاهده کنید.>> شامپو سایوس 

شامپو روغن آرگان خارجی

 شامپو آرگان برای چه موهایی مناسب است

روغن آرگان یکی از مفیدترین روغن‌هایی است که برای ترمیم و تقویت مو استفاده می‌شود.
اشامپو روغن آرگان می‌تواند برای افرادی که دارای شوره سر، هستند یا موهایشان نیاز به نرم کننده دارد، مورد استفاده قرار بگیرد.
همچنین از خواص این شامپو می‌توان به محافظت در برابر حرارت، مواد و ذرات نامناسب آب به خصوص در زمان شنا، درمان ریزش مو و موخوره اشاره کرد .
اگر موهای آسیب دیده دارید که نیاز به ترمیم دارد و هر چقدر کوتاه می‌کنید هیچ تاثیری در سلامت و ترمیم موهایتان نمی‌بینید، معجزه شامپو آرگان را دست کم نگیرید.
به خصوص زمانی که با بقیه روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی درمانی مناسب مثل رزماری و .. ترکیب شده باشد.
روغن ارگان موها را در برابر حرارت مقاوم می کند و شما می تونید با استفاده از این روغن با خیال راحت از وسایل حرارتی برای مو استفاده کنید.

بهترین شامپو آرگان

بهترین شامپو آرگان همواره دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که با کمک این گونه خواص و مزایا می تواند در میان مصرف کنندگان محبوبیت به دست بیاورد. شامپو آرگان نمونه های مختلفی دارد که هر کدام برای مویی مناسب هستند، شما نیز برای انتخاب بهترین شامپو آرگان باید به مشخصات موجود در آن و ساختار موهای خود توجه کنید، شامپو آرگان بدون سولفات از نظر کارشناسان بهترین شامپو است که برای درمان موخوره و ریزش بسیار مفید است و هم از بروز این دو مشکل هم جلوگیری می نماید. این شامپو تاثیر مستقیمی بر روی موها می گذارد و ریشه مو را تقویت می کند تا بتواند رشد بهتری داشته باشد. بهترین شامپو آرگان نه تنها باعث تقویت مو ها می گردد بلکه کمک می کند تا آنها نرم و لطیف باشند و در زمان رنگ شدن دچار سوختگی نگردند. حفظ رطوبت مو و ترمیم موهای آسیب دیده می تواند مهمترین ویژگی یک شامپو آرگان خوب باشد.

شامپو آرگان برای موهای چرب

شامپو روغن آرگان برای موهای چرب به تعادل چربی در موها کمک می‌کند و رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز را برای موها فراهم می‌کند.
در صورتی که به صورت منظم از این شامپوها استفاده کنید، ترشح چربی روی پوست سرتان تنظیم شده و از چربی بیش از حد موهایتان جلوگیری می‌کند.
این شامپو با خواص و ویتامین‌های ضروری که دارد از پوسته پوسته شدن و خشکی بیش از حد پوست سر نیز جلوگیری می‌کند.
در واقع، بر خلاف شامپوهای شیمیایی که برای موهای چرب به کار رفته و باعث خشکی سر می‌شود، این شامپو با حفظ چربی مورد نیاز سر، چربی پوست سرتان را تنظیم می‌کند.

شامپو آرگان برای موهای چرب

 شامپو آرگان برای موهای خشک

اگر موهایتان از فرط خشکی، امانتان را بریده و با انواع و اقسام روغن‌ها و کرم‌های مو، قصد دارید تا طراوت آن را حفظ کنید ولی فایده‌ای ندارد،  احتمالا وقت آن رسیده شامپوهای آرگان را امتحان کنید.
به خصوص اگر به طور مرتب از سشوار یا اتو مو استفاده می‌کنید، و یا هر از چند وقتی رنگ موهایتان را عوض کرده و آن‌ها را در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می‌دهید، حتما استفاده از شامپو آرگان را در محصولات بهداشتی و آرایشی خود قرار دهید.
خشکی مو، باعث موخوره و شکنندگی موها می‌شود در عوض شامپو آرگان کمک می‌کند رطوبت لازم برای موهای خشک فراهم شود و آبرسانی و تغذیه آن‌ها فراهم شود.

سلامت و موهایتان اهمیت دارد، چرا که شما لایق استفاده از بهترین محصولات هستید تا از خودتان، جسم و روح تان مراقبت کنید.
فروشگاه اینترنتی آسوکالا با ارائه بهترین شامپوهای آرگان،با کیفیت عالی برای شما عزیزان آورده است تا شما عزیزان بتوانید سلامتی و درخشان کنندگی موهایتان را برگردانید.