اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بررسی کیفیت شامپو ایپک

کیفیت شامپو ایپک خوبه ؟

اگه این سوال تو ذهن شما هست که کیفیت شامپو ایپک چطور هست؟
حتما این مقاله رو بخونید. این روزها، شامپوها در انواع و اقسام مختلفی در بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از این شامپوها برای سازگاری با انواع مختلف مو طراحی شده اند.
اگر می خواهید همیشه موهای سالمی داشته باشید باید به نوع شامپویی که استفاده می نمایید توجه زیادی داشته کنید، چرا که یک شامپوی خوب می تواند سلامت موهای شما را تضمین کند و یک شامپو ضعیف به طور کامل درخشندگی و سلامتی موهای شما را به خطر می اندازد.
برای بررسی کیفیت شامپو و برندی که استفاده می کنید، اقداماتی لازم است که ما در این مطلب آن ها را برای شما بازگو می کنیم. در ادامه با یکی از بهترین برندهای شامپو، یعنی برند ایپک با شما هستیم.

معرفی برند ایپک

پیش از آنکه به سراغ یک محصول خاص بروید، بایستی برند را بشناسید.
شرکت Canan Kezmetik با اهداف تولید شامپوهای معتبر و مرغوب در سال 1981 خود را با برند ایپک، به بازار معرفی نمود.
محصولات این برند در ابتدا با کیفیت ردۀ پایین شروع به کار نمود، اما پس از مدت کوتاهی توانست جای خود را در بازار باز کند و فعالیت های گسترده خود را از سال 1988 آغاز نماید.
این شرکت با تولید محصولات متنوع و سازگار با سلیقه های مختلف توانست علاوه بر شامپو، محصولات دیگری نیز تولید کند که در ادامه به بررسی آن ها نیز خواهیم پرداخت.
شرکت ایپک با استفاده از تکنولوژی نانو توانسته یکی از برندهای قوی در این زمینه باشد.
بسته بندی های محصولات ایپک به نحوی است که ساختار آنها از مواد بسیار مرغوب تشکیل شده که در طی پروسه ی تولید و استفاده هیچ تغییری در محتوای محصول رخ ندهد.
در نظر داشته باشید که تمامی محصولات ایپک حاوی عصارۀ خالص ابریشم است که موجب نرمی و درخشندگی فوق العاده بالای موها می شود.

 

شامپو ایپک ساخت کجاست؟

شامپوهای ایپک ساخت کشور ترکیه می باشند و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو نیز هستند.
این محصول کاملاً گیاهی بوده و دارای فرمول های خاص برای حالت پذیری بهتر موهای شما می باشد.
به طور کلی هر کدام از انواع شامپوهای ایپک با فرمولاسیون خاصی برای هدف مشخصی ارائه شده است.

نقد و بررسی کیفیت شامپو ایپک

کیفیت شامپو ایپک نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب است.
همانطور که مطالعه نمودید، شامپوهای ایپک برای انواع مختلف موها طراحی شده اند.
یکی از مزایای این شامپوها این است که هر مشکلی  که در مورد سلامت موهایتان داشته باشید، می توانید از برند یک شامپو سازگار با موی خود خریداری نمایید.
محصولات ایپک کاملاً باکیفیت و کاربردی هستند و می توان گفت ساختار انواع شامپوهای این برند به نحوی است که به عنوان یکی از مطمئن ترین برندهای شامپو شناخته شده است.
شامپوهای ایپک حاوی مواد مغذی و مفید می باشند که با اطمینان، سلامت موهای شما را تامین می کند.
شما با استفاده منظم از این شامپوها می توانید موهای خود را تقویت نموده و به استحکام و ضخامت موهای خود کمک کنید.

معرفی محصولات ایپک

محصولات ایپک در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته اند در ردۀ اول شامپوهای باکیفیت در بازار قرار بگیرند.
برند ایپک در حال حاضر، انواع نرم کننده های مو، شاور ژل، انواع مختلف شامپو را تولید کرده است که هر کدام از آن ها با فرمول های خاصی برای انواع موها، تولید شده اند. قبل از خرید شامپو ایپک پیشنهاد می کنیم که با انواع شامپوهای ایپک آشنا شوید:

  • شامپو هربال (گیاهان دارویی): مخصوص موهای شکننده و ضعیف است. این شامپو از گیاهان دارویی ساخته شده است که حاوی عصارۀ ابریشم بوده و موهای شما را نرم و ابریشمی می کند. همچنین این شامپو می تواند ph پوست سر شما را تنظیم نماید.

شامپو هربال (گیاهان دارویی)

  • شامپو ایپک اقاقیا: مخصوص موهای معمولی و حاوی عصارۀ ابریشم و عصارۀ طبیعی گل اقاقیاست. فرمول 2 در 1 در این شامپو موجب می شود که تارهای موهای شما رطوبت کافی را دریافت نموده و از مات شدن مو جلوگیری می کند.
  • شامپو ایپک گل رز: مخصوص موهای رنگ شده و دارای فرمول خاص جهت تثبیت رنگ مو می باشد. این شامپو خاصیت شاداب کننده و همچنین براق کننده دارد. حاوی عصارۀ طبیعی گل رز بوده و به حالت گرفتن آسان موهای شما کمک می کند.
  • شامپو ایپک بنفش: مخصوص موهای نازک و حاوی عصارۀ طبیعی گل بنفشه بوده است. این شامپو موهای شما را براق و حجیم می کند. همچنین خاصیت تنظیم کنندگی ph پوست را نیز دارد.
  • شامپو ایپک ارکیده: مخصوص موهای معمولی است و حاوی عصارۀ طبیعی گل ارکیده می باشد. این شامپو نیز PH پوست را تنظیم نموده و تقویت کننده و براق کننده موهای شما خواهد بود.
  • شامپو ایپک بابونه و لیمو: مخصوص موهای چرب با خاصیت درخشندگی و نرمی موها. این شامپو حاوی عصارۀ گل بابونه و لیمو می باشد و همچنین چربی اضافه سر را نیز پاک می کند.
  • شامپو ایپک گنجینه روغن: مخصوص موهای خشک و آسیب دیده و حاوی عصاره طبیعی دانه های روغنی. این شامپو موجب تقویت موهای آسیب دیده و خشک می شود.
  • شامپو ضد شوره ایپک: این شامپو دارای فرمولاسیون خاص برای آزادسازی شورۀ سر می باشد، همچنین حاوی زینک بوده و مانع از وجود میکروارگانیسم های شورۀ سر می شود.

شامپو ایپک تقویت کننده

شامپوهای تقویت کننده ایپک حاوی روغن های خالص گیاهی و مواد طبیعی بوده است.
و برای انواع مو مناسب می باشد، همچنین موهای ضعیف را نیز می تواند تقویت کند.
از این شامپو به صورت روزانه می توان استفاده نمود.
کارکرد این شامپوها برای موهای ضعیف و نازک است.
با استفاده از این شامپوها موهای شما تغذیه می شود و مواد مغذی به ریشه موهای شما میرسد، موهایتان تقویت می شود و همچنین از ریزش موهای شما جلوگیری می گردد.
این نوع از شامپوهای ایپک خاصیت نرم کنندگی نیز دارند.

شامپو ایپک حجم دهنده مو

شامپوهای حجم دهنده و براق کننده مو ایپک دارای عصارۀ طبیعی گل بنفشه هستند.
استفاده از این شامپو برای خانم ها و آقایان در هر رده سنی امکان پذیر و مناسب است.
این شامپو قدرت شویندگی قوی دارد و موهای شما را پرپشت و حجیم می کند.
خاصیت صاف و براق کنندگی در این شامپو یکی از امتیازات آن به شمار می رود.

شامپو ایپک برای موهای چرب

این نوع از شامپوهای ایپک مخصوص موهای چرب بوده و چربی های اضافی سر را به راحتی پاک می کند.
حاوی عصارۀ طبیعی گل بابونه و لیمو با خاصیت تنظیم کننده PH پوست سر می باشد.

معرفی محصولات ایپک

شامپو ایپک برای موهای خشک

شامپو ایپک ضد شوره مخصوص موهای خشک و آسیب دیده است و حاوی روغن آووکادو، زیتون، آرگان، برنج و زردآلو می باشد.
قدرت تمیزکنندگی این شامپو بسیار بالا بوده و خاصیت احیاکنندگی، تغذیه، نرم کنندگی و درخشان کنندگی موها را نیز دارد. با استفاده از این شامپو، موهایی قوی و سالم خواهید داشت.

شامپو ایپک موهای رنگ شده

موهای رنگ شده مستعد اسیب هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
این نوع شامپو که به شامپو قرمز معروف است مخصوص موهای رنگ شده می باشد.
استفاده از این شامپو موجب بازسازی و درخشان شدن موهای شما می شود و همچنین موهایتان که در اثر رنگ، کدر و نازک شده است را احیا می کند.

خرید اینترنتی محصولات ایپک

چنانچه قصد دارید محصولات ایپک را به صورت اینترنتی خریداری نمایید، فروشگاه آنلاین آسوکالا، یکی از کامل ترین فروشگاه های اینترنتی است که شما می توانید به راحتی از آن محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
فروشگاه اینترنتی آسوکالا با داشتن تمامی محصولات برند ایپک خریدی آسان و امن را برایتان به ارمغان خواهد آورد و همچنین در کوتاه ترین زمان این محصول را به دست شما خواهد رساند تا به سرعت به رسیدگی به موهایتان بپردازید.