اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

تشخیص اسپری رکسونا اصل از تقلبی

[title text="پرفروش های اسپری رکسونا" link_text="خرید اسپری رکسونا" link="https://asokala.com/product-category/popular/rexona-body-spray/"]

[ux_products type="row" ids="22550,22526,49504,63104"]

فعالیت کردن در بیرون از خانه مخصوصا زمانی که هوا گرم باشد، باعث تعریق بدن می‌شود.
عرق کردن هم اتفاق آزاردهنده ای است که موجب پخش بوی ناخوشایندی از بدن می گردد.
در این میان محصولی وجود دارد که می تواند هم جلوی تعریق بیش از حد بدن را بگیرد و هم باعث ایجاد بوی خوش در بدن شود.
در حال حاضر محصولات ضد تعریق متنوعی توسط شرکت‌های بهداشتی و با توجه به نیاز مردم و سلیقه‌های متفاوت آن‌ها تولید شده است که از جمله این محصولات می‌توان به رول‌ها، اسپری‌ها و استیک‌ها اشاره کرد.
از میان تمام این موارد، اسپری‌ها بیشتر از بقیه مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
اسپری‌ ها به طور کلی به دو دسته خوشبو کننده و ضد تعریق تقسیم می‌شوند.
اسپری‌ های ضد تعریق حاوی آنتی باکتریال هستند که از تعریق بیش از اندازه جلوگیری می‌کنند، حجم باکتری‌هایی که در غدد عروقی هستند را کاهش می‌دهند و در نهایت از بوی بد بدن جلوگیری می‌کنند.
خوشبو کننده‌ها معمولا برای افرادی مناسب هستند که زیاد عرق نمی‌کنند یا عرقشان بوی بدی ندارد و به طور کلی برای افرادی که تمایل دارند همیشه بوی خوبی داشته باشند مناسب هستند.
برند رکسونا از جمله تولیدکننده های معتبر و نام آشنایی است که انواع اسپری‌ های ضد تعریق و خوشبو کننده را برای خانم‌ ها و آقایان و در رایحه‌ های متنوع تولید می‌کند.

تشخیص اسپری رکسونا اصل

اسپری‌های رکسونا به تعداد بسیار زیاد و در رایحه‌های متنوع تولید می‌شوند.
این برند در اکثر کشورهای جهان شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد.
کیفیت اسپری های رکسونا و میزان محبوبیتی که در بازار به دست آورده است موجب شده است بسیاری از این محصولات به صورت تقلبی رایج شود.
از این رو تشخیص نوع اصل این محصول از نوع تقلبی آن امری بسیار مهم است.
از این رو راه های تشخیص اسپری اصل از تقلبی را باید بیشتر بشناسیم.
راه‌های متفاوتی برای تشخیص اصل بودن یک محصول وجود دارد که در اینجا برخی از این راه‌ها را ذکر می‌کنیم؛ اما ساده ترین راه برای تشخیص اسپری رکسونا اصل این است که پیش از خرید، محصول مورد نظر خود را در فضای وب جستجو کرده و شکل ظاهری آن را در وب سایت مرجع برند تولیدکننده رصد کنید. روش های دیگر تشخیص به شرح زیر است:
1- داشتن برچسب وزارت بهداشت: تمام محصولات خارجی اصل در ایران دارای برچسب وزارت بهداشت هستند. این موضوع بدین معنی نیست که محصولی که این برچسب را نداشته باشد، تقلبی است ولی با اطمینان می‌توان گفت داشتن برچسب وزارت بهداشت، نشان از اصل بودن محصول دارد. در این روش تشخیص درست بودن این برچسب نیز مهم است و باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. >>
2- خرید از فروشگاه های معتبر: فروشگاه‌های معتبر به دلیل همین اعتباری که دارند معمولا اجناس اصل را به فروش می‌رسانند. همچنین افزایش شهرت آن‌ها به دلیل تجربه‌ای است که در این زمینه کسب کرده‌اند، به همین دلیل شناخت بیشتری روی محصولات دارند و در هنگام انتخاب محصول دقت بسیار زیادی دارند. فروشگاه آسوکالا از جمله ی این وب سایت های معتبر است که با خیالی راحت می توانید محصولات اصل رکسونا را از آن خریداری نمایید.

تشخیص اسپری رکسونا اصل

اسپری رکسونا محصول کدام کشور است

مبدا اصلی برند رکسونا که محصولات دئونورانت و ضد تعریق را تولید می‌کند، کشور استرالیا است و خوب است بدانید که موسس این برند نیز یونیلور است. محصولات این برند در تمام کشورها شناخته شده است اما نام آن در کشورهای مختلف متفاوت است.
در بسیاری از کشورها با نام رکسونا، در کشور بریتانیا با نام sure، در کشورهای آمریکا و کانادا با نام degree و در کشورهایی مانند ژاپن، شیلد و کره جنوبی با همان نام رکسونا شناخته می‌شود.
برند رکسونا اولین بار در سال 1908 توسط ساموئل فولر شفر که یک داروساز ایتالیایی بود و همسرش به نام آلیس توسعه یافت.
این برند محصولات مختلفی را مانند اسپری، مام و ژل تولید می‌کند. اسپری رکسونا اصل از جمله محصولاتی است که در تمام کشورهای نام برده طرفداران ویژه خود را دارد.

اسپری رکسونا مردانه

در این بخش به معرفی تعدادی اسپری رکسونا اصل مردانه و زنانه می پردازیم که می توانید آنها را تهیه کرده و برای همیشه از بوی بد عرق رهایی یابید.

مدل Motion Sens: این اسپری به طرز قابل توجهی میزان تعریق بدن را کاهش می‌دهد و از بوی بد آن جلوگیری می‌کند. این محصول دارای رایحه‌ای خنک است که تا 48 ساعت ماندگاری دارد.
مدل ICE FERESH: این اسپری برای آقایانی که فعالیت و تعریق زیادی دارند، بسیار مناسب است که تا 48 ساعت ماندگاری دارد و باعث می‌شود که زیر بغل خشک بماند.
مدل invisible on black and white: این اسپری برای آقایان با هر میزان تعریقی مناسب است و علاوه بر اینکه باعث ایجاد بوی خوش در بدن می‌شود، از تعریق بیشتر بدن جلوگیری می‌کند.
مدل :champions با استفاده از این اسپری، همیشه احساس زمانی را دارید که تازه استحمام کرده‌اید. این محصول علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن باعث ایجاد بوی خوش نیز می‌شود.
مدل آنتی باکتریال: این اسپری خاصیت آنتی باکتریال دارد و باکتری‌های سطح پوست را که باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند، از بین می‌برد.
مدل Williams Racing: این اسپری لایه‌ای محافظ بر روی پوست ایجاد می‌کند. ماندگاری 48 ساعته دارد و بوی نامطبوع بدن را از بین می‌برد.

اسپری رکسونا مردانه

اسپری رکسونا زنانه

مدل cotton dry: این اسپری یک ضد تعریق فوق العاده است و دارای رایحه‌ای سرد می‌باشد. تا 48 ساعت ماندگاری دارد و باعث ایجاد بوی خوش می‌شود.
مدل Blue poppy and Apple: این اسپری مخصوص بانوان رایحه سیب دارد و به خوبی جلوی عرق کردن را در قسمت هایی که معمولا بیشتر عرق می‌کنند، می‌گیرد. همچنین این محصول خنک است و کیفیت بالایی دارد.
مدل invisible: این اسپری رایحه ملایم و ماندگاری دارد که فاقد الکل است. همچنین خاصیت ضد تعریق دارد و باعث پخش بوی خوش از غدد عروقی می‌شود.
مدل powder: یک اسپری ضد تعریق عالی پودری است. توصیه اکید می کنیم که از استفاده آن بر روی لباس پرهیز کنید زیرا باعث ایجاد لک سفید روی آن می‌شود.
مدل aloe vera: این اسپری دارای رایحه آلوئه ورا است که بسیار خوشبو می‌باشد. ماندگاری این محصول 48 ساعت بوده و ویژگی بارز دیگر آن عدم استفاده از الکل در فرمولاسیون تولید آن است.

طرز استفاده از اسپری رکسونا

اگر زیاد عرق می‌کنید بهتر است اسپری رکسونا اصل را بعد از استحمام استفاده کنید. اما اگر بدن شما تعریق معمولی دارد می‌توانید قبل از بیرون رفتن از خانه و برای داشتن بوی خوش از این اسپرلی جذاب بهره ببرید.
از استفاده هر نوع اسپری بعد از تعریق بدن خودداری کنید چراکه باعث بیشتر شدن بوی بد عرق می‌شود.
اسپری‌های رکسونا پودری هستند که باید قبل از استفاده به خوبی آن را تکان دهید و باید از استعمال آن روی لباس خود خودداری کنید زیرا باعث به وجود آمدن رد سفید روی لباس می‌شود.
این اسپری‌ها مناسب بدن هستند و برای استفاده بر روی پوست طراحی شده اند.

طرز استفاده از اسپری رکسونا

ویژگی اسپری رکسونا 


اسپری رکسونا با ویژگی‌های منحصربه‌فردی به بازار عرضه می‌شود و توانسته به خوبی رضایت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. با شروع فصل تابستان مصرف این اسپری هم چنین برابر می‌شود. افرادی که بوی عرق آزاردهنده ای دارند با مصرف این اسپری غلیظ می توانند به راحتی از شر آن خلاص شوند. از ویژگی‌های خوب این اسپری می‌توان به ماندگاری زیاد آن اشاره کرد که تا وقتی روی سطح است مانع از تعریق و بوی بد ناشی از آن می‌شود. برای نقاط مختلف بدن قابل استفاده است. 
روی پوست لایه محافظتی ایجاد می‌کند. به سرعت خشک می‌شود تا بتواند تاثیر بیشتری داشته باشد. عدم ایجاد لک زده و قهوه ای روی لباس می‌تواند مهمترین ویژگی این اسپری باشد. مواد موجود در اسپری‌ کاملا ارگانیک هستند و روی بدن هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. عملکرد آن ۴۸ ساعته است به طوری که تا این تایم روی پوست باقی می ماند. از دیگر ویژگی ها می توان به قیمت مناسب اشاره کرد که در این شرایط مصرف کنندگان می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. 
 

فواید اسپری رکسونا چیست ؟

اسپری رکسونا بهترین اسپری خوشبو کننده و ضد تعریق بدن می باشد که توانسته با غلظت بالا و عملکرد عالی خود محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. اسپری رکسونا فواید زیادی برای افراد دارد مثلا با مصرف روزانه آن افرادی که تعریق زیادی دارند و تعریق آنها بوی بسیار بدی می دهد می توانند در محیط کار و فعالیت خود خوشبو تر دیده شوند و تعریق خود را کنترل کنند. قابل ذکر است که این محصول لکه ای بر روی لباس افراد ایجاد نمی کند و رایحه آن فوق‌العاده و از همه مهمتر ماندگاری بالایی دارد که تا چند ساعت نیاز به تمدید آن نیست. مواد موجود در این اسپری ارگانیک هستند و هیچ گونه مواد مصرفی در آن نیست در نتیجه ضد حساسیت می باشد و با تمام پوست ها سازگاری دارد. کیفیت این اسپری بسیار بالای است و رایحه های بسیار متنوعی دارد که می توان متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کرد.

جهت خرید انواع محصولات با کیفیت و اصل از فروشگاه اینترنتی اسوکالا می تئانید به سایت اسوکالا مراجعه کنید