اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بررسی مشخصات، خواص و کیفیت شامپو سایوس

[title text="پرفروش ترین های شامپو سایوس" link_text="خرید شامپو سایوس" link="https://asokala.com/product-category/brand/hygiene-brand/syoss/"]

[ux_products ids="33331,33489,41623,33491"]

اگر به سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید و برای انتخاب بهترین شامپو برای شست و شوی موهای تان قبل از خرید تحقیق می‌کنید، در این مطلب از مجله آسوکالا با معرفی شامپوهای برند معتبر سایوس با ما همراه باشید.
یک شخص زمانی می‌تواند فاکتورهای زیبایی را در استایل و تیپ خود کامل کند که موهای سالم، زیبا و شفاف داشته باشد.
با این وصف انتخاب یک شامپوی خوب و با کیفیت می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن استایل دل‌خواه شما ایفا نماید.
بسته به اینکه موهای شما چه جنسی دارد، خیلی نرم است یا خشک و یا دچار ریزش می‌شود یا شوره های آن شما را آزار می‌دهد می‌توانید یک شامپوی خوب از برند سایوس انتخاب کرده و به وضعیت موهای آسیب دیده تان رسیدگی کنید.
در ادامه با جزئیات بیشتری به معرفی برند سایوس می پردازیم. با ما همراه باشید.

شامپو سایوس خوبه؟ بررسی کیفیت شامپو سایوس

سایوس یک نام تجاری داروخانه است که از تکنیک ها و فرمول های حرفه ای سالن، به ویژه توسط ژاپنی ها الهام گرفته شده است.
محصولات سایوس، شامپو و نرم کننده همگی حاوی کراتین کمپلکس هستند و در انواع ضد شوره، رطوبت و ترمیم کننده عرضه می شوند.
این نوع شامپو با وجود کراتینی که در آن وجود دارد برای موهای ضعیف بسیار مناسب است و باعث تقویت انها می شود.

قطع به یقین اگر در انتخاب محصولات شوینده یا بهداشتی نیز حساس هستید تا به حال با برند هنکل آلمان آشنا شده اید یا حداقل نام این برند معتبر به گوشتان خورده است.
برند سایوس که در این مطلب قصد داریم به معرفی محصولات مربوط به شست و شوی موی آن بپردازیم یکی از برندهای زیر مجموعه هنکل آلمان است.
سایوس برندی است که بیشتر تولیداتش روی محصولات مربوط به شست و شو، ترمیم و تقویت مو متمرکز شده است.
شامپوهای تولید کننده این برند همگی با بهره گیری از فرمولاسیون منحصر‌ به‌ فرد خود می‌ توانند تاثیر بسزایی در تقویت و رشد موهای شما داشته باشند.
حتی اگر موهای شما به شدت آسیب دیده است می توانید از محصولات کراتینه برند سایوس برای درمان آنها استفاده کنید و تا 90 درصد از اینکه سلامت موهای تان بازمیگردد آسوده خاطر باشید.
محصولات سایوس از موهای شما در برابر حرارت نیز محافظت جدی می‌کنند.

شامپو سایوس خوبه؟ بررسی کیفیت شامپو سایوس

شامپو سایوس ساخت کجاست

از جمله ویژگی‌های حائز اهمیت محصولات سایوس که موجب شده تا این برند طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند می‌توان به کیفیت بالای محصولات در کنار قیمتی مناسب و مقرون به صرفه اشاره نمود.
سایوس از جمله برندهای زیر مجموعه شرکت معتبر و نام آشنای هنکل آلمان است. مبدا برند هنکل کشور آلمان است اما محصولات سایوس اکثرا در کشور ترکیه تولید می‌شوند.
بنابراین شاید عده بسیاری تصور کنند که برند سایوس یکی از مارک های تولید‌کننده محصولات بهداشتی مربوط به کشور ترکیه است.

شامپو سایوس ترکیه

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم محصولات سایوس در کشور ترکیه تولید می‌شود.
از جمله این محصولات می توان به انواع شامپو های کراتینه، ضد ریزش، ضد شوره و انواع سرم های مو اشاره کرد.
با توجه به اینکه شامپوهای سایوس ترکیه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند بسیاری از طرفداران این برند تصور می‌کنند که سایوس ترکیه صرفا تولید‌کننده شامپو است.
از جمله ویژگی های شامپو سایوس ترکیه می‌توان به درخشان کنندگی و تقویت موها اشاره نمود که هم برای آقایان و هم برای خانم ها بهترین انواع شامپو را طراحی کرده است.

شامپو سایوس آلمان

مبدا اصلی برند سایوس آلمان است. بنابراین منطقی است که شامپو سایوس را شامپو سایوس آلمان خطاب کنیم. از جمله ویژگی های بارز شامپو های این برند پر طرفدار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از فرمولاسیون ویژه
  • درخشان کننده
  • صاف کننده موهای موج دار
  • تقویت کننده موهای آسیب دیده
  • ضد ریزش و ضد شوره
  • محافظت از مو در برابر حرارت

انواع شامپو سایوس اصل

این روزها در کنار مارک های معتبر و معروفی نظیر سایوس نمونه های فیک بسیاری نیز به چشم می خورند. برای تشخیص نمونه اصل از فیک لازم است تا حتما قبل از خرید شکل ظاهری محصولات را از وب سایت مرجع تولید کننده رصد کرده و به خاطر داشته باشید.
در ادامه لازم است به این نکته توجه کنید که شامپو سایوس اصل شامل محصولاتی نظیر انواع شامپوهای تقویت کننده، ضد شوره، ضد ریزش، انواع شامپوهای کراتینه و براق کننده نیز می باشد. یکی از امکانات مهمی که در وب سایت
آسوکالا برای شما عزیزان تعبیه شده این است که تمامی محصولات برند سایوس به صورت 100 درصد اصل ارائه می گردد کهه برای شما این امکان را فراهم می نماید تا با خیالی آسوده به خرید این محصول بپردازید.

شامپو سایوس کراتین

شامپو کراتین سایوس مخصوص درمان موهای آسیب دیده است. اگر موهای تان بر اثر رنگ نمودن های مکرر یا دکلره به شدت آسیب دیده است توصیه می کنیم از فرمولاسیون ویژه شامپو کراتین سایوس غافل نشوید.
شامپو سایوس کراتین موهای شما را لطیف، شفاف و درخشان کرده و علاوه بر درمان سوختگی مو باعث تقویت و رشد بیشتر آن نیز می شود.

شامپو سایوس کراتین

شامپو سایوس موهای فر

اگر از موهای فر خود رنج می برید و شانه زدن آنها بعد از حمام برای شما دغدغه وحشتناکی است توصیه می کنیم از شامپو سایوس مخصوص موهای فر استفاده کنید.
این محصول در ترکیبات خاص خود دارای نرم کننده هایی است که می تواند نقش حائز اهمیتی در صاف کردن موهای فر یا مجعد شما داشته باشد. ضمنا این محصول می تواند درخشندگی موهای شما را نیز افزایش دهد.

شامپو سایوس مشکی

اگر موهای تان به شدت خشک است و موقع سشوار کشیدن یا خشک کردن با حوله دچار الکتریسیته ساکن می شود می توانید از شامپو سایوس مشکی استفاده کنید.
این محصول خشکی موی شما را کاملا برطرف کرده و موجب لطافت موهای تان می شود.

شامپو سایوس در اصل حاوی روغن هایی است که رطوبت و لطافت موی شما را افزایش داده و به این ترتیب مویهایتان را از خشکی نجات می دهد.
این محصول ضمنا ویتامین های مورد نیاز برای رشد مو را نیز تامین می کند.

شامپو سایوس آبی ضد شوره

اگر از جمله افرادی هستید که شوره سر آزارشان می دهد به شما شامپو ضد شوره سایوس را پیشنهاد می کنیم. محصولی که حاوی روی پیریتون است و در مرحله اول خشکی پوست سر شما را درمان می کند و موجب می شود تا شوره سرتان به صورت کامل قطع شود.

شامپو سایوس صورتی ضد ریزش

ریزش مو از جمله اتفاقاتی است که به شدت برای افرادی که به زیبایی ظاهری شان اهمیت می دهند ناخوشایند است.و باعث خالی شدن قسمت هایی از مو شده شامپو سایوس  با خاصیت ضد ریزش مو، حاوی عصاره سلول های بنیادی فیتو است که موجب افزایش مقاومت موها می شود. این شامپو از ایجاد موخوره در موها نیز جلوگیری می کند وباعث افزایش سلامت و رشد مو ها شده .