اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آموزش طرز تهیه کرم بیسکویت رژیمی - آسان و فوری✔️

[title text="پرفروش های محصولات صبحانه" link_text="خرید شکلات و غلات صبحانه" link="https://asokala.com/product-category/%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/%d8%b5%d8%a8%d8%ad%d8%a7%d9%86%d9%87/"]

[ux_products type="row" ids="56601,41050,27282,47667"]

طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی چیست

طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی از جمله مواردی است که طرفداران بیسکوئیت رژیمی بسیار به دنبال آن هستند؛ بیسکویت از جمله خوراکی هایی است که همه ما در کودکی به عنوان یک میان وعده و در سنین بالاتر خوردن آن را با یک فنجان چای تجربه کردیم و از طعم بی نظیرش لذت بردیم. با افزایش سن و بروز مشکلاتی نظیر چاقی، قند و کلسترول بالا بسیاری از طرفداران این خوراکی خوشمزه به اجبار خوردن بیسکویت به خصوص نوع کرم دار آن را برای خود ممنوع می‌کنند.
در این میان بیسکویت هایی هستند که رژیمی بوده و مقدار قند پایینی دارند و به ما کمک می‌کنند تا بی دغدغه بیسکویت بخوریم. لوتوس از جمله برندهایی است که برای تمام سلیقه ها با در نظرگرفتن فاکتورهایی که حفظ سلامتی را تضمین می‌کند اقدام به تولید بیسکویت رژیمی کرده است.

طرز تهیه کرم بیسکویت رژیمی لوتوس

ترکیبات و کالری کرم بیسکویت لوتوس

کرم بیسکویت لوتوس یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند برای میان وعده و همچنین صبحانه گزینه وسوسه برانگیزی باشد. این کرم بسیار لذیذ ترکیبی از آرد گندم، بیسکویت برشته، آرد سویا، روغن گیاهی، شکر، نمک، دارچین، روغن آفتابگردان و کانولا، شربت گلوکز، لسیتین، امولسیفایر و همچنین سیروپ شکر قهوه ای است.
در نظر داشته باشید که این کرم، کم کالری است اما با این وجود نیاز شما را در تامین انرژی برطرف می کند. درواقع می توان گفت که در هر 15 گرم از این کرم، مقدار 571 کیلوکالری نهفته است.

بیسکویت لوتوس جایگزین مناسبی برای قند و شکر است. این بیسکویت کم کالری متشکل از آرد سویا، آرد گندم، نمک و دارچین، شربت قند، شکر و روغن سبزیجات است. مقدار کالری که از خودن این بیسکویت دریافت می کنید 481 کیلو کالری است با این وصف می توانید با حذف قند و شکر از رژیم غذایی تان با طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی خوش طعم و سالم را جایگزین کنید.

طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی لوتوس

شاید ندانید که فرمول طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی، به قدری ساده است که می توانید آن را در منزل درست کنید. در ادامه با مجلۀ آسوکالا همراه باشید تا شما را با طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی لوتوس آشنا کنیم.

مواد مورد نیاز:

  • شکلات
  • ¾ فنجان بیسکویت لوتوس خرد شده
  • 5 عدد تخم مرغ
  • 1 فنجان خامه

طرز تهیه:

  1. برای شروع، شکلات ها را به همراه کره بیسکویت گرم کرده و به خوبی مخلوط کنید و اجازه بدهید سرد شود.
  2. در یک ظرف، سفیده تخم مرغ ها را جدا کرده و به اندازه ای هم بزنید که کاملا سفت شده باشند.
  3. یک فنجان خامه را در ظرف دیگری بریزید و کاملا هم بزنید تا فرم بگیرد.
  4. به سراغ مخلوط سرد شده شکلات و کره بیسکویت بروید و زرده های تخم مرغ را به آن اضافه کنید.

نکته: بعد از اضافه کردن یک زرده، مخلوط را کاملا هم بزنید و سپس زرده بعدی را اضافه کنید.

  1. پس از اضافه کردن زرده، مخلوط سفیده را اضافه کرده و سپس خامه را به آن اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید.
  2. مواد را داخل ظرف دلخواهتان بریزید و در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه کرم یا کره بیسکویت رژیمی لوتوس

انواع بیسکویت لوتوس

برند پر طرفدار لوتوس هر یک از انواع بیسکویت های رژیمی نام برده را با مرغوب ترین مواد اولیه تولید کرده و پس از تایید سازمان بهداشت و غذا و درج مهر استاندارد و سیب سلامت روی بسته بندی آنها به بازار ارائه می‌کند.

  • بیسکوییت رژیمی بدون شکر
  • بیسکوییت رژیمی سبوس دار
  • بیسکوییت رژیمی جو
  • بیسکوییت رژیمی کرم دار

بیسکویت رژیمی ایرانی و خارجی

چندی پیش، اگر به فروشگاه های فروش مواد غذایی می‌رفتید و تقاضای بیسکویت رژیمی می‌کردید صرفا با بسته بندی های شکیل خارجی مواجه می‌شدید و خبری از برندهای تولید کننده ایرانی نبود. اما در حال حاضر برندهای ایرانی معتبر بسیاری از جمله مینو، فرخنده، آناتا، بینالود، شیرین عسل، ویتانا، بهشت، سلامت فرد، نادری و چیچک، انواع بیسکویت های رژیمی را تولید کرده و نیاز بازار را در داخل کشور برطرف می‌کنند.

برندهای معتبر خارجی بسیاری نیز از گذشته تا به امروز انواع بیسکویت های رژیمی را تولید کرده و به بازار ارائه می دهند. از نمونه برندهای معتبر تولیدکننده بیسکویت های رژیمی خارجی می توان به لوتوس اشاره کرد که مبدا آن کشور بلژیک است. از دیگر بیسکویت رژیمی خارجی می توان به نوترو، دانیسا،اولکر، بیسکولاتا، گیزی، لیبینیز و ... اشاره کرد.

شما می‌توانید خرید غلات صبحانه و انواع شکلات صبحانه دلخواه‌تان از فروشگاه اینترنتی اسوکالا تهیه کنید.

انواع شکلات صبحانه با طعم های خاص و لذیذ برای شما عزیان ارائه داده شده است .

بیسکویت رژیمی ایرانی و خارجی

نکات مهم در پخت بیسکوییت

  • برای اطمینان از پخت بیسکوییت ها آن ها را تکان دهید اگر به راحتی از ظرف جدا شدند و رنگ انها طلایی شد، بیسکوییت ها پخته شده اند.
  • در پخت اکثر بیسکوییت ها قبل از چخت بیسکوییت خمیر باید سرد باشد.
  • به دمای فر توجه کنید که مناسب باشد.
  • کم یا زیاد بودن ارد خمیر بر روی طعم بیسکوییت تاثیر گذار است.
  • وقتی بیسکوییت ها را در قالب قرار می دهید فاصله مناسب بین انها را رعایت کنید.