اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایا و مضرات آدامس ویویدنت

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید آدامس ویویدنت" link="https://asokala.com/product-category/brand/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA/vivident/"]

[ux_products type="row" cat="36828" products="4" orderby="rand" out_of_stock="exclude"]

مزایا و مضرات آدامس ویویدنت

از جمله مواردی است که طرفداران این محصول، باید قبل از مصرف پی در پی بررسی کنند؛ بسیاری از افراد تصور می‌کنند صرفاً جهت رفع بوی بد دهان یا تفریح باید آدامس جوید، اما آیا می‌دانستید که جویدن به بهبود و تقویت حافظۀ کوتاه مدت و بلند مدت و افزایش توان یادگیری کمک قابل توجهی می کند؟ آدامس جویدن همچنین بخش جلویی شبکۀ مغزی را فعال‌تر می‌کند و موجب پردازش بهتر اطلاعات مغز می‌شود. محققان معتقدند آدامس نه تنها عضلات دهان بلکه قدرت عضلات زبان را نیز افزایش می دهد. با این مقدمه قصد داریم به معرفی مزایا و مضرات آدامس ویویدنت، محصول پرطرفدار کشور ترکیه بپردازیم. با ما در آسوکالا همراه باشید.

مزایا آدامس ویویدنت

ویویدنت، محصول یکی از شرکت های تولید کنندۀ پرطرفدار ترکی است که سالهاست در بازار ایران نیز به فروش می رسد و طرفداران خاص خود را دارد. از جمله ویژگی های متمایزی که باعث شده این محصول پرطرفدار باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جویدن آدامس ویویدنت اضطراب و نگرانی را کاهش می‌دهد.
  • میزان تولید هورمون استرس (کورتیزول) با جویدن اکم می شود.
  • به کاهش وزن کمک فراوانی می‌کند.
  • جویدن آدامس های بدون قند ویویدنت به مدت 20 دقیقه بعد از غذا خوردن می‌تواند از پوسیدگی دندان و التهاب لثه جلوگیری کند.
  • کمک به رفع یبوست و رفع رفلاکس اسید معده از مزایای قابل توجه آدامس ویویدنت است.
  • محصولات ویویدنت ضد تهوع هستند، با این وصف جویدن می‌تواند از مصرف داروهای ضد تهوع هم موثرتر باشد.
  • آدامس های ویویدنت حاوی زایلیتول هستند. زایلیتول برخلاف دیگر شیرین کننده های طبیعی یا مصنوعی برای سلامت دندان ها مفید است. مصرف مدام آن پوسیدگی دندان‌ها را تا یک سوم کاهش می‌دهد و سبب می‌شود مواد معدنی توسط مینای دندان جذب شود.

مزایا آدامس ویویدنت

آدامس ویویدنت ساخت کجا هستند؟

این محصول فوق العاده محصول کشور ترکیه است. کارخانۀ ویویدنت در سال 1991 در کشور ترکیه کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی به معروف ترین برند تولیدکنندۀ تبدیل شد. با خرید آدامس ویویدنت می توانید از انواع طعم های میوه ای نظیر موزی یا سبزیجات معطر نظیر نعنا و... بهره‌مند شوید. این آدامس ترک علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده به خوشبو شدن و تازگی نفس شما نیز کمک ویژه ای می‌کند.

مزایا و مضرات آدامس خوب

مضرات آدامس ویویدنت

آدامس ها نیز مانند سایر مواد خوراکی دارای مزایا و مضراتی هستند که اگر به مضرات آنها توجه نکنیم موجب می‌شود، به دندان‌ها و یا سایر اعضای بدن ما آسیب برسانند. از مهم ترین مضراتی که برخی از این محصولات جویدنی دارند، می‌توان به درصد بالای شکر آنها اشاره کرد که برای سلامت دندان ها به شدت مضر است. ولی خوشبختانه ویویدنت بدون شکر بوده و هیچ آسیبی به دندان شما نمی رساند. محققان اعلام کرده اند که جویدن برخی از آدامس‌ها می تواند، در برخی از افراد باعث تحریک دستگاه گوارش شود. استفاده از برخی آدامس ها موجب انتقال و حفظ باکتری ها  در بدن می‌شوند و عفونت ایجاد شده توسط این باکتری ها در بدن موجب ایجاد بیماری های قلبی خواهد شد.

آیا آدامس ویویدنت می تواند جایگزین مسواک باشد؟

به طور کلی پس از مصرف مواد غذایی روی دندان های شما جرم قرار می‌گیرد. گاهی آدامس جویدن می‌تواند درجلوگیری از بروز این مسئله موثر باشد. غذاهایی که در برخی از شیارهای دندان‌ها باقی می‌ماند به طور طبیعی با مسواک زدن از بین نمی روند همچنین فرد گاهی در موقع خوردن غذا به مسواک دسترسی ندارد. در چنین حالتی آدامس جایگزین مسواک است. توصیه می‌کنیم در انتخاب و خرید دقت کنید و از محصولاتی استفاده کنید که قند کمتری در آن به کار رفته مانند ویویدنت که نقش تمیز کنندگی آن بیشتر از نقش پوسیده کنندگی آن است.

آیا آدامس ویویدنت می تواند جایگزین مسواک باشد؟

مقایسه آدامس ویویدنت با آدامس های معمولی

در این بخش به مقایسه آدامس های ویویدنت با آدامس های معمولی می پردازیم:

این محصول به دلیل قند مفیدی که دارند با سایر آدامس هایی که با شیرین کننده های طبیعی و مصنوعی تولید می‌شوند، متفاوت اند.

این آدامس‌ها به دلیل داشتن زایلیتول در ترکیب‌شان برخلاف آدامس های دیگر از پوسیدگی و فرسایش دندان ها جلوگیری می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که دارای زایلیتول هستند از بروز عفونت گوش میانی که یکی از بیماری های شایع در کودکان است تا حدی جلوگیری می‌کند. محصولات جویدنی ویویدنت در مقایسه با آدامس های معمولی دارای ویژگی های بارزی هستند که برای تمامی افراد و حتی کسانی که حساسیت گوارشی دارند مناسب است.

انواع آدامس ویویدنت

  • مکعبی ویویدنت
  • استورمینگ ویویدنت
  • قوطی ویویدنت
  • ادامس ویویدنت میوه ای

آدامس ویویدنت در بسته بندی های بسیار شیک و قابل دسترس ساخته شده اند و دارای طعم های متنوع از جمله طمع های میوه ای هستند، طعم های خاص این برند در کمتر مارکی از آدامس ها دیده می‌شود و مناسب برای انواع ذائقه ها ساخته شده اند. شما می توانید خرید آدامس و خوشبو کننده دهان را از آسوکالا انجام دهید و علاوه بر تجربه ی یک خرید جذاب، از جویدن یکی از بهترین آدامس های موجود در بازار نیز لذت ببرید.

نوع میوه ای ادامس ویویدنت با مغز ؤله ای نیز در بازار موجود می باشد.

خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکت از فروشگاه آسوکالا ارائه دهنده انواع محصولات سوپرمارکتی با تنوع برند بالا در اختیار شما همراهان عزیز می‎‌باشد.