اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی کامل انواع خوشبو کننده دهان

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید آدامس و خوشبو کننده دهان" link="https://asokala.com/product-category/%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/%d8%aa%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c/%d8%a2%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%b3/"]

[ux_products type="row" ids="23072,38478,38476,38049"]

انواع خوشبو کننده دهان

یکی از مهم ترین رفتارهای اجتماعی که به داشتن یک رابطۀ خوب کمک می کند صحبت کردن است. اگر وقتی صحبت می کنیم دهان ما بوی ناخوشایندی داشته باشد، مخاطب نمی تواند به صحبت های ما گوش دهد و از بویی که استنشاق می‌کند آزرده خاطر می‌شود. برای خوشبو کردن دهان راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن ها استفاده از انواع آدامس و خوشبو کننده های دهان است که به داشتن دهانی خوشبو و خوش عطر کمک می کند و سبب می‌شوند تا بتوانیم روابط اجتماعی خوبی را تجربه کنیم و اعتماد به نفس کافی نیز داشته باشیم.

خوشبو کننده دهان طبیعی و خانگی

محیط دهانی یکی از مهم ترین منافذ ورودی بدن است که در هر لحظه با تعداد زیادی باکتری در حال مقابله است. برخی از افراد هستند که اگر بهداشت مواد غذایی را هم کاملاً رعایت کنند و به طور مرتب مسواک بزنند اما باز هم از بوی بد دهان خود رنج می‌برند. بوی بد دهان ممکن است ناشی از عوامل ژنتیکی و هورمونی هم باشد که برای این موضوع می‌توان از انواع خوشبوکننده دهان استفاده کرد. خوشبوکننده های دهان طبیعی زیادی وجود دارند که به خوشبو کردن دهان به صورت طبیعی کمک می‌کنند که عبارتند از:

  • نوشیدن آب به مقدار کافی
  • نوشیدن روزانۀ شیر
  • نوشیدن چای سبز
  • خوردن روزانۀ سیب
  • خوردن روزانۀ ماست های غنی شده و پروبیوتیک

خوشبو کننده دهان طبیعی و خانگی

خوشبو کننده دهان ورقه ای

افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلات معده و یا دندان، روزانه با بوی نامطبوع دهان در حال ستیز هستند و همواره به دنبال راه حل هایی برای این برطرف کردن این موضوع می‌گردند. خوشبو کننده دهان ورقه ای یکی از انواع خوشبو کننده دهان است که معمولاً برند fresh از محبوب‌ترین برندهای این مدل از خوشبوکننده ها بوده است. این خوشبوکننده دهان ورقه ای با کاربری ساده و راحت خود از مواد درجه یک و ارگانیک ساخته می‌شود. از مزایای این خوشبوکننده می‌توان به کالری پائین آن اشاره کرد که سبب شده برای کسانی که رژیم دارند نیز قابل استفاده باشد.

اسپری خوشبو کننده دهان

امروزه انواع مختلفی از محصولات برای خوشبو کردن دهان معرفی می شوند که به صورت محلول ها و اسپری های خوشبو کننده ساخته شده اند. این اسپری ها از انواع خوشبو کننده های دهان هستند که حاوی مواد مختلفی برای از بین بردن بوی نامطبوع دهان و تنفس می باشند. این نوع از خوشبو کننده ها که دارای طعم های مختلف نعناع، مانتول، تیمول، قهوه، اکالیپتوس و انواع میوه ها هستند، قادر به از بین بردن باکتری های تولید کنندۀ بوی بد دهان بوده و حس خنکی و تازگی را به دهان شما می دهند.

قرص خوشبو کننده دهان

قرص خوشبوکننده دهان از دیگر انواع خوشبوکننده های دهان است که به شکل قرص ساخته می شود. قرص‌های خوشبوکنندۀ دهان نسبت به سایر محصولات خوشبوکنندۀ دهان دارای قدمت بیشتری می باشند. برای استفاده از این قرص‌ها کافی است آن‌ها را در دهان قرار دهیم تا قرص پس از باز شدن فرآیند شیمیایی از بین بردن بوی بد دهان را انجام دهد. این محصول نیز دارای طعم های بسیار متفاوتی که نوع نعنا و پرتقالی آن بسیار محبوب است.

ژل خوشبو کننده دهان

ژل خوشبو کنندۀ دهان نیز از انواع خوشبو کننده دهان است که به صورت رول های ژلی برای خوشبو کردن دهان و زبان کاربرد دارد. اگر بوی بد دهان شما ناشی از زبانتان است، باید پس از هر بار مسواک زدن حتماً زبانتان را با مسواک مخصوص زبان تمیز کنید. اگر با استفاده از این راهکارها بوی بد آن برطرف نمی شود ژل خوشبو کنندۀ دهان یکی از انواع راهکارها برای شماست.

برترین برندهای خوشبو کننده دهان

محصولاتی که تحت عنوان خوشبو کننده وارد بازار شده اند دارای برندهای متفاوتی هستند. در ادامۀ این مطلب با برترین برندهای خوشبو کننده دهان که تولید کنندۀ انواع خوشبو کننده دهان هستند آشنا می شوید.

خوشبو کننده دهان کامپس

خوشبو کننده دهان کامپس از انواع خوشبو کننده های دهان است که ساخت کشور آلمان می باشد. این خوشبو کننده دارای شیرین کنندۀ مصنوعی خاصی به نام آسه سولفام می باشد که از شیرین کننده به جای قند طبیعی استفاده کرده است تا برای مصرف کننده کاملاً بی ضرر باشد و مشکلی برای دندان ها ایجاد نشود. علاوه بر این چنین محصولی برای افراد دیابتی نیز مناسب است.

خوشبو کننده دهان فرش

خوشبو کننده دهان فرش

خوشبو کننده دهان سیم سیم

خوشبو کنندۀ دهان سیم سیم از انواع خوشبو کننده دهان است که به صورت قرص ساخته شده است. از مهم‌ترین ترکیباتی که در محصولات این برند به کار رفته می توان به ویتامین C اشاره کرد. این ویتامین علاوه بر نقش مؤثری که در خوشبو کردن دهان دارد به بهبود بیماری های سرماخوردگی و گرفتگی مجاری تنفسی نیز کمک می کند.
از جمله ترکیبات این محصول می توان به شکر، گلوکز، صمغ عربی، اسانس میوه ها، اسید سیتریک و منتول اشاره کرد.

خوشبو کننده دهان سیم سیم

خوشبو کننده دهان notsore

ناتسور یکی از تولید کننده های انواع خوشبوکننده دهان است که شرکت سازندۀ آن در کشور سوئیس است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت های اروپاست که محصولات خوشبوکنندۀ دهان خود را در انواع آب‌نبات‌های سرد مکیدنی و آدامس ها تولید می کند.
محصولات ناتسور با برخورداری از کیفیت بسیار بالا توانسته تأییدیۀ انجمن Tooth Friendly را بگیرد.

خوشبو کننده دهان ایمپکت

خوشبو کنندۀ دهان ایمپکت یکی از انواع خوشبوکننده دهان است که در کشور آلمان تولید می‌شود. کاربرد و اندیکاسیون این محصول خوشبو نمودن دهان و خنک کردن مجاری تنفسی است. این محصول برای کسانی که به فنیل کتونری مبتلا هستند، ممنوعیت مصرف دارد و خانم هایی که باردار هستند نیز نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند.

خوشبو کننده دهان اپی مکس

خوشبوکننده دهان اپی مکس که به صورت اسپری ساخته شده است از انواع خوشبوکننده دهان

است که دارای عصارۀ نعناع می‌باشد. این اسپری خوشبوکننده جزء آن دسته از محصولات خوشبوکننده ای است که دارای فلوراید می‌باشد و بدون الکل و ضد باکتری است و همچنین خاصیت ضد عفونی کنندگی دهان را در بر دارد.

مضرات خوشبوکننده دهان و دندان

خوشبوکننده های دهان علاوه بر مزایایی که دارند معایبی هم دارند از جمله:

  • کوتاه مدت بودن اثر خوشبوکنندگی
  • خشک کردن دهان
  • تسریع رشد باکتری های مضر