اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بالاترین دوز اسپری تاخیری ویگا

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید اسپری کرم ژل تاخیری" link="https://asokala.com/product-category/cosmetics-hygiene/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c/delay-spray/"]

[ux_products type="row" ids="59267,62117,56754,60373"]

رابطه جنسی یکی از اساسی ترین دلایل حفظ کیفیت در روابط زوجین تلقی می‌شود و نیازمند رعایت نکات بسیاری است. یکی از شایع ترین اختلالات جنسی که در بین زوج های جوان بسیار دیده می‌شود و عموما از آن رنج می برند، زودانزالی است. به طور تقریبی می‌توان گفت که از هر 10 نفر 3 الی 4 نفر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.
افرادی که با چنین اختلالی مواجه هستند بایستی به فکر چاره باشند، چرا که اختلال در روابط جنسی، سیستم عصبی و در نهایت روحیۀ شریک جنسی شان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. افرادی هم هستند که چنین مشکلی دارند اما علم کافی در زمینۀ درمان آن ندارند و یا حتی خجالت می کشند برای درمان آن اقدام کنند. در حال حاضر محصولات مختلفی نظیر انواع اسپری های تاخیری ارائه شده اند که می‌توانند نقش قابل توجهی در درمان زود انزالی داشته باشند. یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده اسپری های تاخیری ویگا است.
اگر شما یا شریک جنسی تان با مشکل زودانزالی مواجه هستید با ما تا انتهای این مطلب از مجلۀ آسوکالا با معرفی اسپری های تاخیری ویگا و به صورت ویژه‌تر با تفاوت دوزهای مختلف اسپری تاخیری ویگا همراه باشید.

زودانزالی چیست؟

زودانزالی و یا انزال زودرس، یک اختلال جنسی است. زمانی که در رابطه جنسی، مرد بسیار زودتر از شریک جنسی اش ارضا شود، در واقع او دچار زود انزالی شده است. گاهی اوقات انزال زودرس طبیعی بوده و به دلیل گذشت طولاتی مدت از رابطه جنسی قبلی رخ می دهد. گاهی هم این مشکل دائمی بوده و با گذشت مدت زمانی، فرد ممکن است با عدم رضایت شریک جنسی مواجه شود. اسپری های تاخیری می‌توانند نقش قابل توجهی در افزایش زمان رابطه جنسی داشته باشند. اینکه چه مقدار از این اسپری ها چه میزان تاثیرگذار هستند را در ادامه بررسی می‌کنیم.

اسپری تاخیری

همیشه توجه داشته باشید که برای هر مشکلی چه بزرگ و چه کوچک، راه حل هایی نیز وجود دارد که می تواند کمک بسیار بزرگی به فرد بکند. امروزه به دلیل داشتن هیجانات یا اضطراب های روزمره، در بسیاری از مردان در حین رابطه جنسی، اختلال زودانزالی دیده می شود. البته همواره راه هایی وجود دارند که می‌توانید برای رفع کوتاه مدت این مشکل، از آن ها استفاده کنید.
این محصولات تاخیری حاوی درصد بسیار زیادی لیدوکائین بوده و برای کسانی که چنین مشکلی دارند بسیار مناسب است.
قابل ذکر است که متخصصان برای درمان زودانزالی آقایان محصولاتی را طراحی کردند که حاوی مواد تاخیری بوده و با کاهش حساسیت آلت تناسلی، انزال را کمی به تعویق می اندازد.
استفاده از اسپری های تاخیری هیچ تاثیری بر روی عصب شما نمی گذارند و تنها سبب می شوند تا بتوانید رابطه طولانی تری نسبت به قبل داشته باشید، حتی حسی که قبلا از رابطه دریافت می‌کردید همان است و فقط کمک می‌کند تا رابطه ای طولانی تر، صمیمی‌تر و صد البته رضایت بخش‌تر را تجربه نمایید.

بالاترین دوز اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا انواع گوناگونی دارند و با دوزهای متفاوت همانند دوز 50 هزار، 880 هزار، 1 میلیون و ... در بازار عرضه می شوند. اما سوال اینجاست که این اسپری ها چه فرقی باهم دارند و تغییر دوز در اسپری سبب چه چیزی می‌شود؟
دقت داشته باشید که همه اسپری ها عملکردی مشابه هم دارند و تنها فرق آن ها باهم در مقدار بی حسی شان می باشد، یعنی هرچه دوزشان بالاتر می رود، در حقیقت میزان بی حسی بیشتری از خود نشان می دهند. اکثر اسپری های تاخیری دارای 10% لیدوکائین هستند و به همین ترتیب هرچه اسپری قوی تر باشد تاخیر در انزال بیشتری خواهد داشت.

بالاترین دوز اسپری تاخیری ویگا

کاندوم تاخیری

علاوه بر اسپری های تاخیری، محصولات دیگری نیز همانند کاندوم های تاخیری و همینطور ژل های تاخیری وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها به رفع نیاز خود در زمینه زودانزالی بپردازید.
دیده شده که افراد بسیاری برای ایجاد تاخیر در انزال، به سمت خرید کاندوم تاخیری می روند. فرق این محصول با اسپری تاخیری در مقدار درصد لیدوکائین آن است که در کاندوم های تاخیری 2%  و در اسپری های تاخیری  10% می باشد. با استفاده از کاندوم تاخیری، در کمتر از 10 دقیقه به بی حسی نسبی مد نظر خود می رسید.

ژل تاخیری

تفاوت اصلی و اساسی اسپری تاخیری و ژل های تاخیری در درصد لیدوکائین و همین‌طور طریقۀ مصرف آن‌ها است. همان طور که در بخش های قبل گفته شد اسپری های تاخیری دارای 10% لیدوکائین هستند در صورتی که ژل های تاخیری دارای 5% لیدوکائین می‌باشند. اگر تمایل دارید که از میزان نعوظ در حین رابطه کاسته نشود، از اسپری تاخیری کمتر استفاده کنید.

تشخیص اسپری تاخیری ویگا اصل و تقلبی

تشخیص اسپری ویگا اصل از تقلبی در بازار این محصول با توجه به اینکه در خارج از کشور وارد می شود و به سختی قابل دسترسی است، کمی سخت است.
برای تشخیصاسپری اصل از تقلبی به کیفیت بسته بندی و چاپ رنگی که بر روی جعبه اسپرس هست دقت کنید.
در اسپری های تقلبی زمانی که اسپری میشود نازل فشار خوب عمل نمی کند، در حالی که اسپری اصل با فشار محتوا از آن خارج می شود.