اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

شامپو ردیست خوبه؟ بررسی کامل کیفیت و انواع شامپو ردیست

[title text="پرفروش ترین ها" link_text="خرید محصولات ردیست" link="https://asokala.com/product-category/brand/hygiene-brand/redist/"]

[ux_products type="row" ids="29432,47699,41204,31578"]

آیا شامپو ردیست خوبه؟

این سوال افراد زیادی است. افرادی که یا نام این شامپوها را شنیده‌اند یا فرد دیگری آن را به آن‌ها معرفی کرده است و خود تابحال از این شامپوها استفاده نکرده‌اند. اما اگر تنها یک بار از این محصول استفاده کنند، پاسخ سوال خود را دریافت می‌کنند. همچنین اگر به طور میدانی از تمام کسانی از این شامپوها استفاده کرده‌اند بپرسید کیفیت شامپو ردیست چگونه است، قطع به یقین پاسخی قانع کننده برای توصیه به استفاده ی این محصول به شما خواهند داد.

ردیست یک کارخانه تولید محصولات مراقبتی و مد برای محافظت از پوست و مو است که در کشور ترکیه قرار دارد. به دلیل محصولات فوق حرفه‌ای که این برند تولید می‌کند، محصولاتش اغلب انتخاب استایلیست‌های پوست و مو است. در آزمایشگاه‌های این کارخانه برای تولید هر محصول علاوه بر اینکه تحقیقات زیادی انجام می‌شود، هر محصول بارها و بارها مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا کیفیت مطلوبی را داشته باشد.
برند ردیست امروزه با کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی، بالکان و چین همکاری گسترده‌ای دارد و یک برند شناخته شده در سطح جهان به شمار می‌رود. علاوه بر این تولید کنندگان در فرمولاسیون تولید شامپوهای ردیست از طبیعت الهام می‌گیرند که این خود مهری بر تایید کیفیت بالای آن‌ها می‌باشد. محصولات ردیست تحت استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و گواهی نامه ISO 2004,2008 را دارا می‌باشند.

انواع شامپو ردیست

این برند شامپوهای مختلف را برای انواع موها را تولید می‌کند. شامپوهای ضد ریزش مو، شامپو مخصوص موهای رنگ شده، شامپو مخصوص موهای کراتینه شده، شامپو مخصوص موهای آسیب دیده، شامپو نرم کننده، شامپو تقویت کننده مو، شامپو تغذیه کننده مو و بسیاری محصولات مراقبتی دیگر که به خوبی از موهای شما مراقبت می‌کنند و زیبایی را به ارمغان می‌آورند.
شامپو 40 گیاه ردیست، شامپو تغذیه کننده حاوی سیر، شامپو تقویت کننده موهای آسیب دیده، شامپو شیر و عسل، شامپو ضد ریزش ردوان، شامپو ضد ریزش، شامپو مراقبتی آرگان، شامپو کراتین کامپلکس، شامپو بدون سولفات، شامپو تثبیت رنگ مو...
بهتر است بدانید که تنوع شامپوهای ردیست آنقدر بالاست که با خیال راحت می توانید با یک انتخاب صحیح به درمان قطعی مشکلات موهایتان برسید.

  • شامپو ردیست آنتی فید یا شامپو ردیست زرد

تمام خانم‌ها دوست دارند که موهایی صاف و لخت داشته باشند. در گذشته‌ امکان صاف کردن موها وجود نداشت اما امروزه روش‌های جدیدی هستند که می‌توان با آن‌ها موها را لخت و صاف کرد. ریباندینگ یا کراتینه کردن جزء این روش‌ها هستند و خانم‌های زیادی آن را روی موهای خود پیاده می‌کنند. اما این روش‌ها بعد از انجام، نیاز به مراقبت ویژه نیز دارند تا هم ماندگاری بیشتری داشته باشند و هم آسیبی به موها وارد نشود. یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت موها بعد از کراتینه کردن آن‌ها استفاده از شامپوهای بدون سدیم و بدون سولفات است.
شامپو کراتینه ردیست بدون سدیم سولفات، پارابن، نمک و سیلیکون است که برای موهای کراتینه شده تولید شده است.
همچنین این شامپو فاقد هرگونه ترکیبات شیمیایی است که موجب می شود موهایتان از هر آسیبی در امان باشند.
این شامپو حاوی چای سبز و روغن جوجوبا است که التهابات پوست سر را رفع می‌کند و برای مصرف روزانه مناسب است.

شامپو ردیست آنتی فید یا شامپو ردیست زرد

  • شامپو ردیست قرمز

شامپو ردیست قرمز حاوی روغن آرگان و کراتین است و به واسطه همین ترکیبات برای موهای حساس، خشک و آسیب دیده طراحی شده است. این شامپو موها را تقویت کرده و از وز شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین موها را آبرسانی نموده و رطوبت آن‌ها را حفظ می نماید.
آرگان موجود در این شامپو علاوه بر تقویت موها، از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند و موجب براق و درخشان شدن موها می گردد. برای براق شدن موها کافی است که چند بار از این شامپو استفاده کنید. شامپو ردیست قرمز هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است.

  • شامپو ردیست سبز

شامپو ردیست سبز با کراتین هیدرولیز شده غنی شده است که موجب درخشان شدن موها و آبرسانی به آن‌ها می‌شود. کراتین موهای وز شده را کاملا صاف و یکدست می‌کند و رطوبت آن‌ها را حفظ می نماید که این مورد خود از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. این عوامل باعث می‌شود که مو ساختار سالم تری داشته باشد و استحکام و شفافیت خودرا از دست ندهد .  که در نتیجه ظاهری براق‌تر خواهد داشت.

شامپو ردیست سبز

  • شامپو ردیست بدون سولفات

سولفات عاملی است که موجب وز شدن موها و به شلخته دیده شدن ظاهرشان می‌شود. برای جلوگیری از موها باید از شامپوهایی استفاده شود که فاقد سولفات باشند که شامپو بدون سولفات ردیست این امکان برای شما به وجود آورده است. این شامپو علاوه بر اینکه از وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند، باعث صاف شدن آن‌ها در طی استفاده‌های مکرر می‌شود. علاوه بر این موجب تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن‌ها نیز می گردد.

خرید شامپو ردیست

اگر قصد خرید شامپو و نرم کننده مو را دارید، می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. فروشگاه اینترنتی آسوکالا، یک فروشگاه معتبر است که انواع شامپوهای ردیست اصل را در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. برای خرید این شامپوهای بی نظیر به فروشگاه اینترنتی آسوکالا مراجعه کنید و خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.