اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپو برای شوره سر کدام است؟

شوره سر از جمله عواملی است که برای افراد دردسر های بسیاری به وجود می آورد. شوره، پوسته های کوچک سفید رنگی است که در لابه لای موها دیده شده و سبب خارش و التهاب پوست می شود. راه های زیادی برای مقابله با این عارضه وجود دارد که یکی از آنها استفاده از بهترین شامپو برای شوره مناسب موها میباشد. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد شوره و شامپو ضد شوره به دست آورید، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

انواع شوره سر

  • شوره قارچ از جمله رایج ترین انواع شوره سر است که به علت داشتن پوست سر چرب اتفاق می افتد. رشد قارچ بسیار محدود است اما سرعت رشد قارچ در پوست سر چرب، افزایش پیدا میکند.
  • شوره پوست خشک نیز یکی از رایج ترین انواع شوره به حساب می آید که علت به وجود آمدن آن خشکی پوست سر است.
  • یکی دیگر از انواع شوره، شوره سبوم می باشد و زمانی پدیدار می‌شود که چربی سبوم در پوست سر افزایش یابد. از انواع دیگر شوره سر می توان به شوره آماس سبورئیک و شوره پسوریازیس اشاره کرد.

چرا موها شوره می گیرد؟

علت های مختلفی وجود دارند که می توانند سبب به وجود آمدن شوره سر شوند که در این قسمت از مقاله مطالبی در این مورد ارائه می شود.
  • نشستن مکرر و مرتب موهای سر می تواند سبب پدیدار شدن شوره سر شود.
  • مالاسه زیا ها مخمر های شبیه به قارچ هستند که در برخی مواقع سبب به وجود آمدن شوره سر می شوند.
  • خشکی پوست سر در برخی مواقع می تواند باعث به وجود آمدن این عارضه شود.
  • استفاده نکردن از شامپو ضد شوره مناسب، ممکن است سبب پدیدار شدن شوره در مو ها شود. 

بهترین شامپو ضد شوره

شامپو های ضد شوره بسیاری در بازار موجود است که برخی از آنها بسیار قدرتمند و تاثیرگذار و برخی از آنها تقلبی و بیهوده می باشند. معمولاً بهترین شامپو برای شوره دارای ترکیباتی مثل سالیسیلیک اسید، ‏تی تری اویل، مشتقات زینک، سولفید سلنیوم، قطران زغال سنگ و کتوکونازول می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از خرید شامپو ضد شوره، تحقیقات لازم در این حوزه را انجام دهید تا بهره کامل از محصول خریداری شده را ببرید. در ادامه متن یک سری از شامپوهای با کیفیت ضد شوره معرفی می شوند.

بهترین شامپو برای شوره سر خارجی؛ کلیر

 این شامپو قدرتمند در سال ۱۹۸۱ برای اولین بار تولید شده و در کشورهای بسیاری به فروش می رسد. شامپو کلیر برای آقایان و بانوان متفاوت بوده و در تولید آن از ترکیباتی مثل ویتامین ها، روغن های آفتابگردان و مواد معدنی استفاده شده است. با استفاده از شامپو کلیر می توان ریشه های موهای سر را تقویت کرده و از ریزش مو و ایجاد شوره در سر جلوگیری نمود.  

بهترین شامپو برای شوره سر خارجی؛ هد اند شولدرز 

شامپو ضد شوره هد اند شولدرز یکی از شامپو های با کیفیت موجود در بازار های غیرحضوری و حضوری است که تاثیر بسزایی در از بین بردن شوره سر دارد. این محصول هم مناسب آقایان بوده و هم برای بانوان مناسب است که در بسته بندی های ۴۰۰ میلی لیتری موجود میباشد. نوع عصاره شامپو هد اند شولدرز نعنا بوده و کشور سازنده آن، فرانسه می باشد که بر پایه فرمول هیدرازین تهیه شده است. برای از بین بردن صد درصدی شوره سر و متعادل کردن ph موی سر می‌توان از این شامپو استفاده نمود. شامپو مو هد اند شولدرز مدل besleyici bakim ارزان  

بهترین شامپو ضد شوره؛ مای

 شامپو ضد شوره مای در بسته‌ بندی‌ های گوناگونی وجود دارد و به علت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این شامپوی با کیفیت و تاثیرگذار دارای ویژگی هایی مثل قیمت مناسب، ضد خارش و التهاب پوست سر، ضد شوره، زد قارچ و ... دارد. این محصول به دلیل داشتن پروتئین هیدرولیز شده ابریشم در ترکیبات خود به تغذیه و تقویت و نرم کنندگی موها کمک شایانی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند شامپو میتوایند بهترین شامپو ایرانی را مطالعه کنید. شامپو ضد شوره مای مدل talgomed  

سایوس؛ بهترین شامپو برای شوره سر خارجی

 شامپو سایوس یکی از شامپو های تقویت کننده و ضد شوره مناسب می باشد که با داشتن فرمولاسیون خاص و ویژه، نیازهای مو و پوست سر آقایان و بانوان را تامین می کند. در تهیه این محصول از عناصر کمیاب ای مثل پیتید ها و ویتامین های ضروری استفاده شده است که قادر به برطرف کردن مشکلات مختلف افراد گوناگون می باشد. ویژگی های شامپو سایوس شامل ضد خارش و التهاب بودن، تقویت کننده بسیار مناسب مو، ضدشوره بودن، برطرف کننده شوره های شدید، جلوگیری کردن از ایجاد مجدد شوره سر به مدت ۶ هفته و افزایش مقاومت و استحکام مو می شود.قیمت شامپو ضد شوره سایوس مدل کیپج کارسی

بهترین شامپو ضد قارچ سر ؛ سریتا

 شامپو ضد شوره سریتا از جمله شامپو های با کیفیت موجود در بازار است که سبب افزایش خون رسانی به پوست سر شده و مواد مورد نیاز موی سر را فراهم می‌کند. در صورتی که به صورت مداوم از این محصول استفاده کنید، ترشح غده های چربی و ph پوست سرتان تنظیم می شود. با استفاده از شامپو سریتا می‌توانید شوره های سر خود را از بین برده و از ریزش مو جلوگیری کنید. همچنین این محصول مرطوب کننده فوق‌العاده‌ای است. قیمت شامپو سریتا مدل پسوریازیس

بهترین شامپو ضد شوره؛ شون

 شامپوی شون کاملا گیاهی بوده و دارای فرمولاسیون پیشرفته ای می باشد که در تهیه آن از عصاره های گیاهی مختلف استفاده شده است. با استفاده از این شامپو می‌توان مواد مغذی مورد نیاز پوست موی سر را تامین کرده و از ریزش مو جلوگیری نمود. این محصول مناسب مو های مختلف بوده و در بهبود گردش خون پوست سر بسیار موثر واقع می شود. همچنین استفاده از شامپو شون در افزایش رشد موی سر تاثیر بسزایی داشته و استحکام زیادی به پیاز مو می بخشد.
 

شامپو ضد شوره نلی

 شامپو نلی یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار است که به صورت اختصاصی جهت درمان شوره سر و حفظ رطوبت پوست تهیه شده می شود. استفاده از این محصول از فرسوده شدن مو جلوگیری کرده و درخشندگی خاصی به موها می بخشد. ویژگی های شامپو ضد شوره نلی شامل حفظ رطوبت مو، جلوگیری از خشکی موها، احیای موها، حاوی زینک و محافظت از مو ها میشود.

آیا بهترین شامپو ضد شوره روی کم شدن شوره مو تاثیری دارد؟

 همانگونه که ذکر شد و شامپو های ضد شوره انواع مختلفی دارند. در بخش های بالایی بهترین شامپو های ضد شوره و جلوگیری کننده از ریزش مو معرفی شدند که با استفاده از آن ها در مدت زمان طولانی می توان، عارضه های مختلف و پوست موی سر را برطرف کرد.