اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

طرز تهیه گاز پاک کن قوی خانگی

آیا تا به حال گاز پاک‌کن قوی خانگی ساخته اید؟ اگر هر روز با پختن هر وعده غذایی اجاق گازتان کثیف می‌شود و قابلمه های پر از روغن به آشفتگی آشپزخانه می‌افزاید، در حالی که پاک‌کننده‌های قوی اجاق گاز مشکل شما را حل نمی‌کند وقت آن رسیده خودتان دست به کار شوید و گاز پاک‌کن خانگی بسازید. تمیز کردن گاز یکی از مسئله‌های دشوار و زجرآور برای خانم‌هاست که بیشتر وقت‌ها هنگام تمیز کردن ممکن است به گاز آسیب بزنند. اما چنین روش‌های تمیز کردن اصلا راهکار مناسبی نیستند.

 باید به دنبال روش‌های آسان برای تمیز کردن آشپزخانه باشید تا خیلی راحت گاز خود را برق بیاندازید. اگر دوست دارید یک راه‌حل جدیدی برای پاک کردن گاز و حذف چربی‌های انباشته شده در دست داشته باشید، طوری که در سریع‌ترین زمان ممکن یک اجاق گاز برق انداخته شده داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.

گاز پاک کن قوی خانگی

شاید فکر کنید حداقل در هفته یکبار گاز را تمیز کنید گزینه بهتری باشد. اما در این شرایط چربی‌ها مانده و سوخته‌های روی گاز چسبیده می‌شوند و بیشتر به زحمت می‌افتید؛ در حالی که اگر کثیفی‌ها را همان لحظه از گاز پاک کنید با دردسر کمتری روبه‌رو خواهید شد. پس در اولین مرحله باید این نکته را در ذهن خود داشته باشید و سعی کنید بعد از درست کردن هر وعده غذایی کثیفی‌ها را از روی گاز تمیز کنید.

اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که گاز پاک کن قوی خانگی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا آن را جایگزین مواد تمیزکننده شیمیایی کنیم؟ گاز پاک کن قوی خانگی باید بتواند مانند مواد غذایی چسبیده به گاز را در سریع‌ترین زمان ممکن را تمیز کند و گاز را برق بیاندازد و در عین حال هیچ ضرری برای پوست و تنفس ما نداشته باشد.

گاز پاک کن قوی خانگی

طرز تهیه انواع گاز پاک‌کن قوی خانگی 

 ما تصمیم داریم روش‌های مختلف برق انداختن اجاق گاز را به شما یاد دهیم. با اسپری کردن تنها چند ماده‌ای که در خانه دارید اجاق گازتان خیلی راحت و بدون دردسر تمیز کنید. اکثر محصولات شوینده اجاق گاز دارای مواد شیمیایی مضر هستند که استفاده مداوم آن ممکن است مشکلات بسیاری در پی داشته باشد. اما با آشنا شدن روش‌هایی که در این مقاله برایتان آماده کرده‌ایم می‌توانید با چند نوع ماده کم ضرر تمام مواد چربی و سیاهی‌های انباشته شده روی گاز را بردارید و همیشه یک اجاق گاز تمیز داشته باشید.

طرز تهیه انواع گاز پاک‌کن قوی خانگی

آمونیاک و جوش شیرین، یک ترکیب درخشان‌کننده 

از ترکیب آمونیاک و جوش شیرین می‌توان یک گاز پاک‌کن خانگی مناسب تهیه کرد. البته فراموش نکنید که این ترکیب برای تمیز کردن همه چیز مناسب نیست. با استفاده از این روش تنها لازم است مشعل های گاز را برداشته و همراه آمونیاک داخل کیسه قرار دهید و روز بعد آنها را بشویید و از درخشندگی‌شان لذت ببرید.

جوش شیرین و آب اکسیژنه

جوش شیرین و آب و اکسیژنه یک گاز پاک‌کن قوی خانگی است که تنها لازم است سطح گاز را با جوش شیرین پر کنید و سپس آب اکسیژنه را کم کم به آن اضافه کنید، سپس گاز را بشویید.

آب جوش و نمک و صابون، ساده‌ و کارساز 

اگر  دو مورد قبلی را داخل خانه نداشتید، اصلا نگران نباشید. تنها با استفاده از آب جوش، نمک و صابون می‌توانید گاز خود را از کثیفی‌ها به دور کنید. اما هنگام استفاده از آب جوش احتیاط را فراموش نکنید. اگر بگذارید محلول آب جوش و نمک و صابون روی گاز بماند، کثیفی‌ها راحت‌تر پاک می‌شود.

طرز تهیه گاز پاک کن قوی خانگی

نمک و جوش شیرین، از بین برنده تمام کثیفی‌ها

ترکیب یک قاشق جوش شیرین و یک قاشق نمک و یک قاشق آب می‌تواند یک گاز پاک کن قوی خانگی بسازد. این ترکیب را هم بزنید تا حالت خمیری بدست آورد. سپس پارچه را داخل مخلوط مورد نظر فرو کنید و روی کثیفی‌های گاز بکشید. در این زمان شاهد از بین رفتن تمام کثیفی‌ها خواهید بود.

استفاده از روغن گیاهی، راهکار باورنکردنی 

جالب است بدانید، حتی با روغن گیاهی هم می‌توان گاز را پاک کرد. تنها کافی است روغن گیاهی مانند زیتون را روی اجاق گاز بریزید و با یک پارچه سطح روغن را تمیز کنید.
بعد از آن از یک اسپری تمیزکننده کمک بگیرید تا کثیفی‌های باقی مانده را از بین ببرید. این کار را می‌توان برای هود آشپزخانه هم انجام دهید.

نکاتی که هنگام درست کردن گاز پاک کن خانگی باید به آن توجه کنید

گاز وسیله پخت و پز است و به سرعت کثیف و دچار لکه می شود و شما نیاز به پاک کننده قوی دارید که علاوه بر تمیز کردن سطح مانع از بین رفتن لایه اصلی گاز شود. شوینده های شیمیایی قدرت اسیدی دارند و باید از بین رفتن لایه اصلی گاز می شوند به همین دلیل شما می توانید پاک کننده های خانگی را جایگزین آنها کنید. اولین نکته برای تهیه گاز پاک کن خانگی میزان ترکیب کردن مواد پاک کننده با هم است. برای شروع کار می توانید از جوش شیرین استفاده کنید که یک پاک کننده قوی است. محلولی که تهیه می کنید باید رقیق باشد تا سطح گاز را به خوبی پوشش دهد و بتواند به عمق لکه ها نفوذ و باعث پاک شدن آنها شود. هنگام درست کردن گاز پاک کن خانگی بهتر است از دستکش استفاده کنيد تا مواد به پوست شما آسیبی وارد نکنند.

خرید اینترنتی گاز پاک‌کن قوی

آیا برای خرید مواد شوینده و گاز پاک‌کن قوی خانگی به دنبال یک فروشگاه می‌گردید؟ امروزه فروشگاه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که انتخاب از میان آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. اما با در نظر گرفتن برخی نکات کلیدی می‌توان یک انتخاب مفید را تجربه کرد و از خرید اینترنتی گاز پاک‌کن قوی رضایت کامل را به دست آورد.  

مثلا یک فروشگاه اینترنتی باید اطمینان شما را برای خرید کسب کند و در زمینه فروش گاز پاک‌کن تجربه زیادی داشته باشد؛ طوری که بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با کمک نظرات و پیشنهادات خریداران قبلی اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه می‌توانید کسب کنید.به کمک نقد هایی که شده می توانید ببینید این فروشگاه چگونه می باشد و ایا خریداران از محصولات ان فروشگاه راضی هستن .