اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

روش های مختلف برای پاک کردن لاک ناخن

چند روش مختلف برای پاک کردن لاک ناخن

پاک کردن لاک ناخن ها با مواد طبیعی برای حفظ سلامتی و زیبایی ناخن هایتان از اهمیت زیادی برخوردار است.

لاک پاک کن چیست؟

لاک پاک کن ها محصولاتی هستند که برای ریمو کردن لاک ناخن ها مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه روش های مختلفی برای پاک کردن لاک ناخن های شما پدیدار شده است. همچنین برخی از خانم هایی هستند که با استون مشکل دارند زیرا که برای انها حساسیت های پوستی را ایجاد و باعث شکستگی ناخن هایشان میشوند. ما در این مقاله به شما چند روش طبیعی برای پاک کردن لاک ناخن هایتان معرفی خواهیم کرد:

 پاک کردن لاک ناخن با مواد طبیعی (خانگی)

۱ .لیمو و سرکه سفید

ابتدا ۱ قاشق ابلیمو و ۱ قاشق سرکه سفید را باهم ترکیب کنید سپس ظرفی را از اب گرم پر کرده و انگشت هایتان را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه درون اب گرم قرار دهید و در اخر پنبه را به ابلیمو و سرکه سفید آغشته کنید، به آرامی به مدت ۱۰ الی۲۰ ثانیه روی ناخن بکشید تا پاک شود.

لیمو و سرکه سفید

۲ .لاک

جالب است بدانید که با لاک هایی که زود خشک نمیشوند میتوانید لاک ناخن هایتان به راحتی پاک کنید زیرا که لاک مرطوب میتواند لاک ناخن را در خود حل کند.
قابل ذکر است که لازم نیست همه ناخن ها را لاک بزنید! برای پاک کردن آن کافیست از حوله کاغذی استفاده کنید.
توجه داشته باشید که استفاده از پنبه گزینه خوبی نیست چرا که تارهای پنبه به لاک مرطوب میچسبند و پاک کردن سخت میشود. همچنین ممکن است این کار را ۲ الی ۳ بار انجام دهید تا لاکتان به طور کامل پاک شود.

۳ .خمیر دندان

شما فقط نیاز به یک خمیر دندان دارید که سفید باشد. (خمیر دندان های سفید حاوی اتیل استات هستند) روی ناخن کمی خمیردندان بزنید و با یک مسواک قدیمی یا پنبه روی ان بمالید، این کار را تا زمانی انجام دهید که لاک ناخن هایتان به طور کامل پاک شوند. سپس پس از اتمام کار دست هایتان را شسته و کرم نرم کننده استفاده کنید.

۴ .ضد عفونی کننده های دست

ضد عفونی کننده های دست حاوی الکل هستند و گزینه مناسبی برای پاک کردن لاک ناخن به کار میرود. ابتدا ظرف مدت ۲۰ دقیقه ناخن هایتان را در اب گرم قرار دهید سپس یک تکه پنبه یا پارچه زبر را برداشته و به محلول ضد عفونی کننده دست آغشته کنید و ان را روی ناخن های خود چند بار به ارامی بکشید تا به طور کامل پاک شوند.

پاک کردن لاک ناخن با مواد صنعتی (استون، اسپری و پد لاک پاک کن)

امروزه در بازار محصولاتی تولید شده است که از خشک شدن و خط خطی کردن ناخن های شما هنگام پاک کردن لاک ناخن تولید و توزیع شده است. ترکیبات آن ها از اسانس های معطر، ویتامین E و.. که برای تقویت ناخن های شما در نظر گرفته اند، که انواع مختلفی دارند:

۱.لاک پاک کن های دارای استون

استون هایی با درصد کاملا متفاوت میباشند.مانند ۵۰ درصد یا ۱۰۰ درصد.

استون های ۵۰ درصد بسیار قوی بوده و برای لاک های بسیار سخت و برداشتن ناخن های مصنوعی به کار میرود.

استون های ۱۰۰ درصد بسیار قوی تر بوده که جهت حل کردن و پاک کردن چسب به کار میرود. همچنین این نوع استون برای ناخن ها ضرر دارد. استقامت ناخن را کاهش داده و به مرور ناخن ها نازک میشوند.

لاک پاک کن های دارای استون

۲. لاک پاک های بدون استون

این محصول بلعکس لاک پاک های دارای استون کاملا بهداشتی و سلامت ناخن ها را تامین میکند و خشکی و حساسیتی ایجاد نمیکند. ترکیبات ان؛ پروپیلن گلیکول، پروپیلن کربنات، ایزوپروپیل الکل، ویتامینE  و ویتامین B5 میباشند.

انواع پدهای لاک پاک کن از لحاظ رایحه

۱ .پد لاک پاک کن با رایحه لیمو

۲. پد لاک پاک کن با رایحه طالبی

۳ .پد لاک پاک کن با رایحه موز

۴ .پد لاک پاک کن با رایحه هلو

۵ .پد لاک پاک کن با رایحه توت فرنگی

محصولات پد لاک پاک کن، پدی است نرم و لطیف که دارای انواع رایحه ها و اسانس های میوه میباشد. همچنین مقرون به صرفه بوده و حساسیتی برای ناخن شما ایجاد نمیکند.

انواع اسپری های لاک پاک کن

دسته دیگری که در بازار برای پاک کردن لاک ناخن وجود دارد، اسپری های لاک پاک کن است. این نوع اسپری ها دارای ترکیباتی چون روغن نارگیل، کراتین، شی باتر و هیالورونیک اسید میباشد. نحوه استفاده اینگونه است؛ ابتدا مقداری از محلول را روی پنبه اسپری کرده و روی لاک ناخن هایتان بکشید. این نوع اسپری ها هیچگونه مواد مضری ندارند و ناخن های شمارا نرم و مستحکم نگه میدارد.

ویژگی لاک پاک کن خوب

تاریخ ان نگذشته باشد چرا که الکل موجود در ان میپرد و خاصیتی ندارد. مقرون به صرفه باشد. و برای مسافرت از پد لاک پاک کن های تو جیبی استفاده کنید. در کل بهتراست براساس کاربرد لاک پاک کن بهترین مدل را انتخاب کنید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید اگر لاک شما اکلیلی یا شاین دار است کمی دیر تر از لاک های براق پاک میشوند ان هم به دلیل وجود ذرات خیلی ریز درون آن می باشد. بهتر است از خمیر دندان و با مسواک قدیمی استفاده کنید زیرا که سرعت عمل شما را بیشتر کرده و وجود تارهای زخیم در مسواک باعث میشوند لاک ناخن شما زودتر پاک شود. و برای جلوگیری از خشکی ناخن ها بعداز استفاده خمیر دندان از روغن نارگیل یا کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید لاک پاک کن و خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.