اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

عطر با اسانس قهوه

همانطور که میدانید عطر و ادکلن ها رایحه های متفاوتی دارند که بنا بر سلیقه ی افراد انتخاب میشوند. عطرهایی با رایحه گرم و خنک ، شیرین و تلخ و معتدل وجود دارند که ما میتوانیم انها را بر اساس سلیقه و بسته به مراسماتی که در انها شرکت میکنیم، استفاده کنیم. عطر و ادکلن با رایحه تلخ یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه میباشد. که عطر با اسانس قهوه مختص عطر با رایحه تلخ است.

عطر با رایحه تلخ چگونه است؟

رایحه تلخ به رایحه ای گفته می شود که از ریشه درختان و بعضی گیاهان محدود و ادویه های تند شرقی در ساختار عطر و ادکلن استفاده شده باشد.
عطر و ادکلن های تلخ و تند به دلیل سنگین بودن آنها در فصل پاییز و زمستان بیشتر کاربرد دارند چرا که با سرد بودن هوا رایحه تلخ و تند بهتر به مشام می رسد.
عطر های تلخ مخصوص مردان می باشد. و بیشتر مورد استفاده مردان میشود. عطر و ادکلن تلخ بیشتر در مراسم خاص و قرارهای کاری استفاده می شود.
چراکه که این اعتماد بنفس را به فرد داده تا به گونه ای باشد که او را جدی تر بگیرند.  جذابیت و جدیت در مردان خواسته ای طبیعی و نرمال می باشد از این رو انتخاب عطر هایی که طعم تلخی داشته باشند می تواند به این غریضه ی مردان کمک کند.

عطر با رایحه تلخ چگونه است؟

عطر با اسانس قهوه

قهوه یکی از اسانس هایی می باشد که رایحه عطر و ادکلن ها را به سمت تلخی میکشاند. قهوه در حالت عادی نیز بویی تلخ و تند دارد از این رو استفاده کردن از این نوع اسانس در عطر ها باعث تلخ شدن رایحه انها می شود. بو و رایحه قهوه برای همگان لذت بخش است. اگر بو و اسانس قهوه را دوست دارید حتما از عطر و ادکلن هایی با اسانس قهوه استفاده کنید.

معرفی مواردی از عطر و ادکلن با اسانس قهوه

عطر ریو کالکشن مدل Dunlop EDP

اگر به دنبال عطری ارزان قیمت ولی با کیفیت هستید عطر ریو کالکشن مدل Dunlop EDP بهترین گزینه میباشد. این عطر از برند کالکشن میباشد که در کشور امارات ساخته میشود. این عطر رایحه تلخی دارد و برای انهایی که عطر تلخ را دوست دارند بهترین انتخاب میباشد. این عطر مناسب برای مردان میباشد و در فصول سرد سال از ان استفاده میشود.

نت آغازی : رایحه قهوه

نت میانی : رایحه بادام تلخ

نت پایانی : رایحه چوب صندل

عطر ریو کالکشن مدل Dunlop EDP

ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل  Good Girl

اُدکلن خوشبو زنانه کارولینا هررا برند معروف آمریکایی میباشد که محبوبیت و زیبایی خاصی دارد. ظاهر جذاب این ادکلن یکی از دلایلی است که باعث شهرت جهانی این ادکلن شده است. شیشه این عطر زیبا به کفش پاشنه بلند زنانه شباهت فراوانی دارد. ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل  Good Girl توسط فردی بنام  Louise Turner در سال 2016 وارد بازار جهانی شد. در این عطر از اسانس قهوه استفاده شده است که باعث روحیه نشاط و شادی در خانم ها میشود. ساختار رایحه این عطر شیرین ، تند ، گرم و شرقی میباشد.

نت آغازی : رایحه بادام تلخ و قهوه

نت میانی : رایحه گل مریم و یاسمین

نت پایانی : رایحه تونکا و کاکائو

عطر ادکلن کارولینا هررا

ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل  Good Girl

ادکلن مردانه تیری موگلر  Thierry Mugler A Men Pure Wood

برند این عطر و ادکلن سال ها پیش در کشور فرانسه به ثبت رسید و در جهان لقب عطری بسیار خوشبو و بی نظیر را گرفته است. عطر و ادکلن Thierry Mugler A Men Pure Wood مناسب مردان است و رایحه ای گرم دارد. بنابراین در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد. در این عطر نیز از رایحه قهوه استفاده شده است. ناگفته نماند که طراحی شیشه آن نیز ایده ای جذاب میباشد و باعثد شد که این عطر شهرت جهانی پیدا کند.

نت آغازی : چوب

نت میانی : وانیل ، چوب ، قهوه و نعنا هندی

نت پایانی : وانیل

ادکلن مردانه تیری موگلر  Thierry Mugler A Men Pure Wood

عطر آنجل شلسر مدل Essential EDT

این عطر ساخت کشور اسپانیا میباشد و طبعی ملایم دارد. بنابراین برای تمام فصول سال مناسب است و مورد استقاده قرار میگیرد. این عطر که بوی میوه ای و گیاهی را دارد به دلیل وجود اسانس هایی مثل قهوه و ادویه های شرقی رایحه تلخی دارد. ناگفته نماند که عطر آنجل شلسر مدل Essential EDT  دارای رایحه بوی میوه و گیاه نعنا میباشد.

عطر آنجل شلسر مدل Essential EDT

عطر ادکلن آنجل شلستر 

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Ultimate Femme

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Ultimate Femme در سال ۲۰۱۴ در کشور ایتالیا وارد بازار جهانی شد. این عطر به دلیل رایحه تند و گرمی که دارد مناسب فصول سرد سال است و در پاییز و زمستان مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین طراحی شیشه این عطر نیز خارق العاده است. و طرح گل های زیبا با رنگ های روشن روی بطری کار شده است که به آن ظاهر زیبایی می بخشد. نت آغازین ان باعث شادی و هیجان در فرد میشود. نت میانی نیز تمرکز را بیشتر کرده و احساس طزاوت را به انسان القا میکند. در انتها نیز احساس اعتماد بنفس را در شما توسعه میدهد.

نت آغازی : پرتقال تلخ، زنجبیل ، گلابی

نت میانی : قهوه، شکوفه‌ی پرتقال ، گل یاسمین

نت پایانی : وانیل، چوب

عطر ادکلن جورجیو آرمانی 

حال که با مواردی از  آشنا شدید لازم به ذکر است که انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید عطر ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Ultimate Femme