اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چگونگی آرایش انواع چشم

آموزش آرایش انواع چشم  

در این مقاله قصد داریم تا شما را با آرایش انواع چشم آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. برای داشتن یک میکاپ عالی شما باید شیوه های مختلف آرایش انواع چشم را یاد بگیرید و از آنها بهره گیرید.

ارایش چشم ریز

۱. ابتدا با یک فرچه مخصوص ابرو، ابرو هایتان را مرتب کنید. سپس با یک مداد و سایه ابرو، ابروهایتان را صاف و پر کنید. ۲‌.  یک براش را اغشته به سایه ای روشن و ملایم کرده، سپس ان را به پشت پلکتان بزنید تا زیر سازی انجام شود. ۳. سایه چشمی را که برای پشت پلکتان انتخاب کرده اید، با دقت در اطراف پلک چشم بالا و پایین بزنید و در اخر آن را محو کنید. ۴. سایه چشم روشن را در گوشه های بیرونی چشم بیشتر استفاده کتید تا چشمانتان درشت و جذاب دیده شود. ۵. با مداد چشم کرم یا سفید داخل چشم بکشید. این روش یکی از مهم ترین بخش های آرایش چشم ریز میباشد

چرا که بعد از مداد چشم داخل چشم و استفاده از یک ریمل، چشم های ریز درشت تر نشان داده میشوند. ۶. با فرمژه مژه هایتان را حالت دهید، یادتان باشد که حتما قبل از ریمل از فرمژه استفاده کنید‌ ۷. در مرحله اخر ریمل مناسبی را انتخاب کرده و به مژه های پلک بالا و پایین بزنید.

خرید لوازم آرایشی چشم

ارایش چشم درشت

۱.  با کشیدن ابرو ها شروع کنید، با مداد ابرو یا ریمل ابرو ابروهایتان را کمی پهن تر کنید ۲. روی پلک ها پرایمر بزنید، سپس با براش مخصوص پرایمر را به شکلی دایره ای روی پلک ها بکشید تا ماندگاری سایه بیشتر شود.همچنین ناحیه بین ابروها را با پرایمر پر کنید. ۳. دور چشم ها را با استفاده از کانسیلر مایع پوشش دهید تا تیرگی دور چشم شما محو شود. ان را زیر چشم هایتان زده و با اسفنج ان را پخش کنید ۴. رنگ سایه چشم مناسبی انتخاب کنید. سایه یکی از مهم ترین تکنیک ها برای خوش حالت نشون دادن چشم های درشت است.

 اما انتخاب سایه بستگی به فرم و حالت چشمان شما دارد به عنوان مثال: ۱.  سایه های مناسب چشم های بادامی، رنگ هایی مانند: قهوه ای مایل به خاکستری روی پلک و رنگ های مات را در گوشه های چشم استفاده کنید. ۲.  سایه های مناسب چشم درشت و برجسته، سایه های تیره رنگ گزینه مناسبی هستند

چرا که عمق و اندازه چشم هایتان را طبیعی نشان میدهد. ۳.  سایه های مناسب برای چشم های بیش از حد بزرگ، سایه های اکلیلی (شاین دار) و براق است. ۵. نحوه کشیدن خط چشم برای چشم های درشت بدین صورت است که بهتر است خط چشم را از دو سوم بیرونی پلک بالایی تان شروع کنید و آن را در راستای خط مژه خود بکشید. نکته مهمی که در خط چشم چشمان درشت وجود دارد این است، وقتی به انتهای خط مژه رسیدید بال کوچکی به اندازه یک سانتی متر در گوشه چشم ها بکشید تا چشمان شما کشیده نشان داده شود. خرید خط چشم ۶. مرحله اخر استفاده از ریمل میباشد. ابتدا با فرمژه، مژه هایتان را حالت داده و ریمل را بزنید. توجه داشته باشید هنگام ریمل زدن باید بر گوشه های بیرونی چشم ها متمرکز شوید چرا که استفاده زیاد ریمل در وسط چشم، باعث گردتر شدن چشم ها میشود و این موضوع کاملا به سلیقه و خواسته شما بستگی دارد.

ارایش چشم پف دار

۱. بهتر است خط چشم های باریک پشت پلک خود بکشید چرا که خط چشم های پهن و به اصطلاح کلفت پف چشم شما را بیشتر نشان می دهد. دو روش مناسب برای کشیدن خط چشم وجود دارد. اولین روش، از داخل چشم  خطی ظریف کشیده و رفته رفته به انتهای چشم خط را کمی کلفت تر کنید.  دومین روش، از یک سوم پلک خود خطی باریک و ظریف بکشید و همان خط را به سمت انتهای چشم ادامه دهید و کمی دنباله در راستای چشمان خود به سمت بالا بکشید. ۲. از سایه هایی با رنگ های بولد و تیره و همچنین کانسلیر، برای محو کردن پف چشم استفاده کنید. رنگ کانسیلر و رنگ کرم پودر تاثیر زیادی در کم شدن پف چشم دارد مانند رنگ های گرم. ۳. ابرو هایتان را حالت دار کنید تا پف چشم هایتان کمتر دیده شود. از ابروهای صاف یا هشت عمیق فاصله بگیرید‌. ۴.  بهترین رنگ رژلب برای چشم های پف دار، رژلب های ملایم و کمرنگ است. برخلاف سایه های تیره هرچه رنگ رژلب روشن تر(لایت تر) باشد بهتر است.

حال که با آرایش انواع چشم آشنا شدید لازم به ذکر است که انواع برند های مختلفی برای خرید لوازم آرایشی چشم و خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت ‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.