اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

از چه نوع کرم پودری استفاده کنیم بهتر است؟

چه نوع کرم پودری استفاده کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم از چه نوع کرم پودری استفاده کنیم بهتر است. در ادامه با ما همراه باشید:

اولویت در انتخاب شما باید کرم پودری باشد که کمبود پوستتان را جبران کند و حالت شادابی به پوست شما داده و نور را به اندازه کافی در چهره تان انعکاس دهد. پوشانندگی پوست صورت ارتباط مستقیمی با میزان رنگدانه ی کرم پودر شما دارد بنابراین هنگام خرید کرم پودر دقت کنید که رنگدانه های زیاد پوشش کاملی را ایجاد میکند و فرمول هایی که حاوی رنگدانه های کمتری هستند پوشش متوسط و کمتری را برایتان فراهم می کند. کرم پودر روستیکا

برای انتخاب کرم پودر خود به مشکل خورده اید؟

اگر شما هم برای انتخاب کرم پودر خود به مشکل خورده اید باید بدانید که به اشتباه چند درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستتان را انتخاب نکنید چون زدن کرم پودر روشن تر ازپوست چهره را پیرتر و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره تر از پوست چهره را کدر نشان می دهد. پس بهترین انتخاب برای داشتن پوستی زیبا و طبیعی استفاده از کرم پودر همرنگ با پوستتان است.

نکات مهم در انتخاب کرم پودر 

  • پوست صورت شما یکی از با ارزشترین دارایی شماست پس در انتخاب کرم پودر خود به چند نکته توجه کنید:
  • کرم پودری که از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند تهیه کنید.
  • دقت داشته باشید کرم پودر نباید دارای اسانس های معطر یا پارابن باشد.
  • کرم پودر متناسب با نوع پوست خود را تهیه کنید.
  • اگر کرم پودر را برای مصارف روزانه میخواهید بهتر است بافتی سبک داشته باشد که در طول روز آن را روی پوست صورتتان حس نکنید.
  • کرم پودر خوب تمام ویتامین ها، مواد مغذی و آنتی اکسیدان را در طول روز به پوست شما میرساند.
  • مهم ترین ویژگی یک کرم پودر خوب این است که پوستی صاف و یکنواخت را در چهرتان ایجاد کند.
پیشنهاد آسوکالا>>>>> خرید کرم پودر باربین

متناسب با نوع پوست خود کرم پودر انتخاب کنید 

کرم پودر مخصوص پوست چرب: عزیزانی هستند که داری پوست چرب با منافذ باز هستند و چربی پوستشان به گونه ایی که باعث براق به نظر رسیدن این نوع پوست میشود که گاها برای این افراد ناخوشایند است این عزیزان از کرم کرم پودر مایع یا جامد بر پایه آب و مات باید استفاده کنند برای نتیجه بهتر میتوانند از پنکک هم روی کرم پودر خود استفاده کنند.

کرم پودر مخصوص پوست خشک: پوست این افراد رطوبت کافی را ندارد و به همین دلیل کدر به نظر میرسد برای شادابی پوستشان باید از کرم پودر روغنی استفاده کنند برای مرطوبیت بیشتر میتوانند از کرم مرطوب کننده هم قبل از کرم پودر بهره ببرند. >>>>> خرید کرم مرطوب کننده

کرم پودر مخصوص پوست مختلط: دارای دو نوع پوست در صورت خود هستند که در قسمت چانه ،پیشانی و روی بینی پوستی چرب و در سایر قسمت ها پوستی خشک دارند این افراد باید در فصل گرما از کرم پودر پوست خشک و در فصل سرما از کرم پودر پوست چرب استفاده کنند.

کرم پودر مخصوص پوست نرمال: برای انتخاب کرم پودر خود عجله نکنید پوست شما با همه کرم پودرها سازگاری دارد و در انتخاب آن دستتان باز است.

از کرم پودری استفاده کنید که نزدیک به رنگ طبیعی صورتتان باشد 

یک زیرسازی خوب میتواند صورت شما را طبیعی جلوه دهد و در زیبایی شما تاثیر فراوانی داشته باشد اگر کرم پودر خود را مطابق رنگ پوستتان انتخاب نکنید و زیر ساز خوب انجام ندهید علاوه بر مصنوعی شدن صورتتان رنگ های آرایشی به خوبی خود را نشان نمی دهد پس در انتخاب کرم پودرتان دقت کنید تا مانند ماسکی روی صورتتان قرار نگیرد و جلوه مصنوعی به چهرتان ندهد و پوستی روشن و شاداب به خودتان هدیه دهید. پس کرم پودر همرنگ پوستتان یا یک تا دو درجه روشن ویا تیره را تهیه کنید. خرید کرم پودر آسترا

میخواهید از چه نوع کرم پودری استفاده کنید؟

فول کاور: قدرت پوشانندگی بالایی دارد که با آن میتوانید تمام عیوب صورت خود را بپوشانید و جلوه کاملا طبیعی به صورتتان میبخشد.

مصرف روزانه: بسیاری از بانوان بیرون از خانه کار میکنند و شاغلند پس بنابراین باید از کرم پودر با بافت سبک استفاده کنند تا علاوه بر کاور کردن لکه ها صورت در برابر اشعه مضر آفتاب هم از پوستشان محافظت کند.

فول مایع: این نوع از کرم پودر در دو نوع بر پایه آب که جلوه ای طبیعی تر بر روی صورت دارد و روغنی که پوشش بیشتری روی پوست ایجاد میکند وارد بازار شده است به هنگام استفاده ظرف کرم پودر را به خوبی تکان دهید تا رنگ ها به خوبی با هم مخلوط شوند .

کرم پودر گریم: این کرم پودر به دلیل بافت سنگینی که دارد موجب بسته شدن منافذ پوست میشود و اکسیژن رسانی به پوست دچار مشکل میشود و برای مصارف روزانه توصیه نمیشود ولی با آن میتوانید زخم عمیق و بزرگ را به راحتی پوشش دهید.

کوشن ها: این محصول جدیدا وارد باز شده و بافتی شبیه پنکک دارد و در ظرف هایی مشابه پنکک هم عرضه میشود و پوشش دهی آن به دلیل کمی مایع بودن بهتر از پنکک میباشد.

تست کردن کرم پودر ( اطلاع از عدم حساسیت به آن ها) 

اگر شما هم دارای پوست حساس هستید و برای خرید کرم پودر برای اطلاع از عدم حساسیت آن با مشکل مواجه میشوید بهتر است از فروشگاه های بزرگ لوازم آرایشی که عموما متخصصانی در انتخاب صحیح محصول به شما در فروشگاه حضور دارند و میتواندد کمک شایانی به شما بکنند. بیشتر برندها تستر دارند و میتوانید چند روز آن را استفاده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور کلی برای انتخاب رنگ کرم پودرتان آن را در قسمت گردن و فک تست کنید از پوست پشت دست استفاده نکنید زیرا اختلاف رنگ آن با رنگ پوست صورتتان زیاد است.

از کرم پودرهای فیک استفاده نکنید 

با انجام تحقیقات روی محصولات فیک و تقلبی کشف شده این محصولات دارای مواد شیمیایی خطرناکی مانند سیانور، جیوه، مقداری زیادی سرب و... میباشد که کرم پودر هم از این قضیه مستثنی نمیباشد و عوارض آن در دراز مدت تاثیرش را میگذارد. پوست شما زیر یک لایه کرم پودر فیک و بی کیفیت نمیتواند نفس بکشد و همین امر روند چین و چروک صورتتان را افزایش داده و باعث پیری زود رس میشود و منافذ پوست را مسدود میکند که باعث ایجاد آکنه و جوش میشود. کرم پودر غیر استاندارد مشکلات پوستی شما را تشدید میکند مثلا اگر پوستی خشک دارید باعث خشک تر شدن ، پوسته پوسته شدن و قرمز شدن پوست میشود و اگر پوست چرب دارید آن را براق تر و ناسالم تر جلوه میدهد. به طور کلی اگر با استفاده مداوم لوازم آرایش صورت افتاده، آویزان و خسته دارید بهتر است تجدید نظر اساسی در نحوه خرید و استفاده آن داشته باشید.