اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با بهترین مام های بدن

مام بدن چیست؟

بدن انسان دارای غده هایی ست که تولید و ترشح عرق را انجام می دهند. درست است که تعریق فواید بسیاری برای بدن دارد، اما بوی بد آن می تواند باعث احساس خجالت در افراد و حالتی آزار دهنده برای شخص شود. همه انسان های سالم در درجه های متفاوتی عرق می کنند، چرا که ترشح عرق ضمن تنظیم درجه حرارت بدن، خواص مفید دیگری هم دارد. بنابراین تقریبا همه ما به این محصول های بهداشتی نیاز داریم. البته میزان تعریق در افراد مختلف یکسان نیست و بعضی از افراد بیشتر از سایرین عرق می کنند. ترشح عرق بیش از حد طبیعی است که گاهی نه تنها موجب آزار جسمی بلکه موجب صدمه های روحی و حتی شرمساری اجتماعی می شود.

یکی از روش های مناسب برای مقابله با تعریق، استفاده از مام ها است که در فصل تابستان فروش این محصولات افزایش مییابد. مام ها شامل ترکیباتی هستند از جمله:املاح آلومینیوم یا زیرکونیوم است که با غلظت های مختلف در کارخانه های مختلف تولید می شوند که جهت از بین بردن میکروب ها است. آنتی بیوتیک های مختلفی به آنها اضافه می شوند و هر کدام دارای ترکیبات نگهدارنده ای هستند که از میکروبی شدن یا قارچی شدن یا فساد آنها در کوتاه مدت یا مدت تعیین شده جلوگیری می کنند. در هر برندی از اسانس و رایحه ای برای خوشبو شدن مام ها به این محصول ها اضافه می کنند.

برای خوشبو شدن بدن اسپری بدن رایت گارد بهترین گزینه میباشد. 

ایا استفاده از مام بدن حساسیت زا میباشد؟

اصولا مام ها فاقد الکل هستند.اما برخی از افراد به دلیل حساسیت های پوستی،اسم و الرژی دچار حساسیت به مام های مختلف میشوند اما درجه حساسیت در افراد متفاوت است، امکان حساسیت با هر ترکیبی وجود دارد و درمان این مشکل، قطع مصرف مام و مراجعه به پزشک متخصص است. شایع ترین عارضه ای که ممکن است در اثر مصرف مام ایجاد شود التهاب های موضعی ناشی از تحریک این مواد است که این مورد بیشتر در ارتباط با نمک های آلومینیوم یا آلومینیوم است که در نواحی زیربغل و گاه دست ها و پاها ایجاد می شود. با کاهش دفعه های مصرف یا استفاده از ترکیبات ملایم تر و نیز استفاده از مام در پوست خشک شده و به خصوص شب ها که عرق کردن کمتر است موجب اثر بیشتر مام و عوارض،اسیب کمتر می شود و آسیب کمتری نیز وارد می کند. در صورت بروز چنین التهابی استفاده از کرم های موضعی استرویید برای رفع مشکل و قطع محصول کمک می کند. پس لازم است از مصرف مام و چنین محصول هایی پرهیز کرد.

معرفی۵ مورد از بهترین مام های بدن

۱.مام بدن رایت گارد

رایت گارد یکی از بهترین مام های بدن است که دارای رایحه طراوت بخش و خنک کننده پوست می باشد.ضد تعریق بوده که قابلیت جلوگیری از تشکیل عرق و بوی بد بدن را دارد.علاوه بر آن ضد عفونی کننده ، روشن کننده و خنک کننده پوست نیز می باشد. همچنین ماندگاری ان بر روی بدن 48 ساعته می باشد. همچنین می توان از آن در روز های کاری و مخصوصا روز های گرم سال استفاده کرد.

۲.مام بدن نیوا

مام بدن نیوا طراوت و شادابی خاصی را به پوست شما میبخشد. فاقد الکل بوده و دارای رایحه خنک میباشد. همچنین ماندگاری این نوع مام ۲۴ ساعته میباشد.

۳.مام بدن لیدی اسپید

مام لیدی اسپید با ایجاد بوی بسیار خوش و جلوگیری از تعریق،حس تازگی را به بدن القا می‌کند. این مام مناسب استفاده بانوان است و تا ۴۸ ساعت روی بدن ماندگاری دارد.این مام زیر بغل مانع از ایجاد رد و لک سفید ناشی از عرق می شود. پس از استفاده از مام لیدی اسپید بر روی لباس لکه سفید ایجاد نمی‌شود. لیدی اسپید با کنترل تعریق بدن را خشک نگه داشته و احساس خوب تمیزی و طراوت را حفظ می کند.

۴.مام بدن مالیزیا

رایحه گرم و ملایم مام مالیزیا را آقایان و بانوان جذاب و کنجکاو می پسندند. این محصول با ماندگاری خوب ، بدون ایجاد لک روی لباس و چسبندگی به پوست، مناسب استفاده روزانه و هدیه دادن می باشد.

۵.مام بدن شون

مام بدن شون دارای رایحه های طبیعی و دلپذیر است.که مناسب استفاده برای بانوان و اقایان میباشد. مواد اولیه به کار رفته در مام بدن شون کاملا گیاهی بوده و فاقد الکل و پارابن است. همچنین ماندگاری۲۴ ساعته داشته و سفیدک روی بدن ایجاد نمیکند.

مام فاقد آلومینیوم شون

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید بهترین مام های بدن و خرید عطر و ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.