اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مناسب ترین اسپری بدن کودک

ایا استفاده از عطر و اسپری برای کودک ضرر دارد؟

در این مقاله قصد داریم تا به شما پاسخ سوال آیا استفاده از اسپری بدن کودک خطر دارد یا خیر. و در ادامه شما را با مواردی از اسپری بدن کودک آشنا کنیم.

مطالعاتی که صورت گرفته بر روی عطرها نشان داده که ۹۵٪ از مواد شیمیایی موجود در رایحه ها، ترکیباتی هستند که از نفت به دست می آیند و این مواد شیمیایی می توانند اثرات مخربی بر روی کودکان بگذارد.بسیاری از اسپری ها دارای عطرهای مصنوعی هستند که به طور بالقوه برای شما و نوزادتان مضر است. به طور کلی میتوان گفت بسیاری از عطرها، اسپری های بدن و ادکلن ها حاوی مواد شیمیایی هستند که می تواند برای سلامتی نوزادان و کودکان مضر باشند.چرا که اندام های حسی آن ها هنوز در حال رشد است و نسبت به مواد موجود در محیط حساسیت شدیدی دارند.

در چه شرایطی میتوان از عطر و اسپری برای کودکان استفاده کرد؟

عطرهای کودک به شکلی طراحی و تولید شده اند که کمترین آسیب و حساسیت را در پوست کودکان ایجاد میکنند. این عطرها الکل کمی داشته و بیشتر مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن آب است.

قانونی که وجود دارد این است؛

برای کودک مبتلا به آلرژی اصلا نبايد از عطر يا محصولات آرايشی بهداشتی معطر استفاده کرد زيرا باعث مي‌شود بدن کودک واکنش شديد نشان دهد. و همچنین گاهی استفاده از عطر روی پوست در شرايط عادی باعث حساسيت نميشود اما در مواجهه با آفتاب باعث خارش، قرمزی و ايجاد تاول و ترشح و لک خواهد شد. اگر فرزندتان آلرژی ایی ندارد، استفاده گهگاهی از عطر مخصوص کودکان اشکالی ندارد اما نکته ایی که باید به ان توجه کرد این است، هرگز عطر یا اسپری را روی پوست کودک اسپری نکنيد زيرا ممکن است باعث بروز حساسيت يا لک شود. اسپری کردن عطر یا اسپری روی لباس عوارضی ندارد و بهترين کار اين است که به جای استفاده از عطر یا اسپری، بهداشت کودکان را رعايت کنيد تا به خوشبوکننده‌ها نياز پیدا نکنند.

>>>>> تا 50% تخفیف ویژه برای خرید عطر و ادکلن در فروشگاه اینترنتی آسوکالا

معرفی چند عطر و اسپری بدن کودک

اسپری بدن بوم بومز

اسپری بوم بومز از بهترین مواد تست شده جهت عدم ایجاد حساسیت در کودکان ساخته شده که می توانید با خیال راحت از این اسپری برای کودکان خود استفاده کنید. وبر روی لباس کودکان لکه ایجاد نخواهد کرد. همچنین فاقد الکل بوده و دارای حجم ۱۵۰ میلی لیتری و رایحه بسیار ملایم است.این اسپری بدن، کودک شما را دچار ناراحتی نخواهد کرد.

خرید اسپری بچگانه بوم بومز 

ادکلن کودک چیکو

این نوع ادکلن ۱۰۰ میلی‌لیتری و فاقد الکل بوده که با حجم مناسبش شما را تا مدتی طولانی از خرید عطر جدید برای کودکتان بی‌نیاز می‌کند. همچنین دارای رایحهای شیرین بوده، که به کودک شما شادی و نشاط را هدیه می‌کند. روی بطری این عطر نشان تجاری چیکو با رنگ آبی‌اش به‌خوبی دیده می‌شود.

اسپری خوشبو کننده بدن کودک آدرا

اسپری خوشبو کننده بدن کودک آدرا می تواند به کودک شما عطری خوش، اعتماد به نفسی بالا و حسی سرشار از نشاط را هدیه دهد که هیچگونه حساسیتی ایجاد نمیکند.این محصول دارای حجم ۱۲۵ میلی لیتری بوده و رایحه ان شیرین و خنک است و همچنین ماندگاری و پخش بالایی نیز دارد.

ادکلن کودک مالیزیا

ادکلن کودک مالیزیا به گونه ایی طراحی شده است که فاقد الکل و ضد حساسیت میباشد. همچنین دارای حجم ۵۰ میلی لیتر و رایحه ان شیرین و خنک است.مواد تشکیل شده ان از وانیل،شیر و چوب صندل است.همچنین ماندگاری این نوع ادکلن بسیار بالا میباشد.

اسپری کودک فیکورس

برای کودکانی که همیشه مشغول بازی و شیطنت هستند، استفاده از یک اسپری شیرین، بسیار مفید است.برای مثال، اسپری‌ کودک فیکورس فاقد مواد مضر و با درصد الکل بالا هستند. این اسپری۱۲۵ میلی‌لیتری با رایحه خنک،گرم و معتدل همراه است که ماندگاری ان نیز بسیار بالا میباشد.

انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید اسپری بدن کودک و عطر ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریا ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.